iingvild Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1241 Del Skrevet 13. desember 2006 Bestilte kjøkken i går! Så da er det bare å telle ned til rundt starten av februar. Men før det så skal det meste av resten være på plass. Det viktigste som må være på plass er jo kjøkkengulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 13. desember 2006 #1242 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvilket kjøkken har du bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. desember 2006 Forfatter #1243 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei Det er et kjøkken fra Smart Club, oljet eik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #1244 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva hører julen til? En julegave til en venn, kanskje får man en igjen. Et juletre med lys og snø, og en liten pjokk som sier bø. Litt gløgg og pepperkaker, som bakerharepus baker. Innom kvinneguidens julekalender, og ut på tur for å se på kvakkende ender. Mitt juledikt! Imponert over meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 15. desember 2006 #1245 Del Skrevet 15. desember 2006 flink du! prøvde jeg og, men gikk ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. desember 2006 #1246 Del Skrevet 15. desember 2006 Fint dikt!! Gratulerer med jobb til kjæresten! har dere kjøpt leilighet? Tror ikke jeg har fått det med meg.... Ha en fin førjulstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #1247 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei søndagsengel! Ja, jeg har hatt leilighet i litt over en måned nå! Er ikke så lett å få med seg alt heller! Koselig å se på bilder inne i dagboka di! I går var jeg på minitur til fetteren min, skulle levere julegaver og så spiste jeg der. Koselig å være innom. Nå håper jeg snart kjøkkenet er ferdig bestilt, det har vært mye fram og tilbake på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 16. desember 2006 #1248 Del Skrevet 16. desember 2006 *titter innom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 18. desember 2006 Koselig at du titter innom! I dag har broren min bursdag, så vi hadde god middag i går. I dag skal han få bursdagsgaver (må ut og handle etter jobb) og så skal vi spise god daimkake som jeg lagde i går. Denne uka går med til å gjøre det siste klart til jul, og flytte seng, madrass, garderobeskap og bokhylle fra leiligheten til broren min, til min egen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 18. desember 2006 #1250 Del Skrevet 18. desember 2006 Gratulerer med egen leilighet da! Kan tenke meg det er godt å ha noe for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1251 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Det er bra ja! Håper å sove der første natt det neste året! Får kjøkken i starten av februar, da blir det inflytting på alvor! Endret 20. desember 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 21. desember 2006 #1252 Del Skrevet 21. desember 2006 Vil bare ønske deg og dine en god jul og et riktig godt nytt år. Kos deg masse i julen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #1253 Del Skrevet 22. desember 2006 Takk for det bamsemums! Er litt syk nå, så skal være hjemme i dag. Derfor er det plutselig juleferie. Det blir koselig. I kveld skal jeg treffe tre veninner og utveksle julegaver og ha en liten skravlekveld. Så lenge nesa ikke renner alt for mye innen den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. desember 2006 #1254 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. desember 2006 #1255 Del Skrevet 23. desember 2006 Håper du og dine får en riktig god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #1256 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Takk for hilsen LT og pusla! Er forsatt forkjøla, men tror jeg blir bedre og bedre nå! Nå er juletreet ferdig pyntet og det meste er klart. Mamma skal nå steke goro for første gang med nytt jern, så det blir spennende. Hører på musikk fra jul i blåfjell! Endret 23. desember 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 23. desember 2006 #1257 Del Skrevet 23. desember 2006 innom og ønsker deg en GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2006 #1258 Del Skrevet 23. desember 2006 Ha en kjempefin jul vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #1259 Del Skrevet 27. desember 2006 Takk for koselige julehilsner. Nå er jeg i Trondheim på julebesøk. Kom i går rett før julesekslap med kjærestens koselige slekt, og drar nedover igjen rett etter middag. Ute regner det så det renner strie strømmer ned fra taket. Jeg vant søren meg i julekalenderen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 27. desember 2006 #1260 Del Skrevet 27. desember 2006 Fikk du mye fint til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå