Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Hei mee mee. Koselig at du er innom!

Har nettopp vært ute og kjøpt eddik, må ha det til agurksalat til laks. Nam, det skal bli godt.

Bortsett fra et tett sluk på badet er livet topp. Deilig å være hjemme i helga. Har funnet fram bildene jeg skal bestille på papir, noe jeg egentlig snakket om for lenge siden. Men det er ikke så lett å få ting gjort. Nå mangler jeg bare de bildene som er på kamera og bilder mamma og pappa har fra i sommer. Tipper jeg har rundt 200 bilder.

Kjæresten og jeg har også bestilt neste tur til Trondheim som blir i starten av november, det blir koslig.

Nå skal jeg bare nyte resten av søndagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bamsemums

Nå minte deg meg på at jeg har ca 250bilder (fra flytting, den nye leiligheten,sommeren osv.) liggende som skal i fotoalbum, må bare få kjøpt album først... ;)

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsemums, koslig at du er innom!

Bilde-prosjektet går sakte framover. Får se til helga om det blir bestilling av bilder da.

Datan min ble levert inn sist fredag, og i går fikk broren min beskjed om at det VAR harddisken som var gått. Hadde jo en LITEN anelse. Det kom på 1600kr, er jo ikke så ille, men da bør datan vare litt til. Håper jeg får den snart, skulle sendes fra Asker i posten.

Har også ventet lenge på ER ses 4, 5 og 6 samt Friends ses 1 og Seks som oss Ses 1 og 2. Alle er plutselig på vei, så det er mye moro post å glede sef til.

I kveld skal kjæresten og jeg i min kusines 10års bryllupsdagsfest. :) Blir koslig. Vi kjører, så da blir det lite drikking, men vi kan avslutte dagen litt tidlig. Er et stykke å kjøre.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk mee mee og Bamsemums!

I dag har vi vært på en visning og bilder er blitt bestillt. :) Supert. Kjøper album når jeg henter bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok leilighet etter hvert ja Søndagsengel! :) Anser hva prisen blir, så kan jeg evt kjøpe den på forkjøpsrett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en veldig fin helg Bamsemums.

Vi var på visning lørdag og vi gikk en tur fra Solemskogen på søndagen. Nå venter jeg/vi bare på at budrunden skal bli ferdig. Banken jeg har søkt lån i, skulle gi beskjed i morgen. Tvi tvi.

Var oppe hos mamma og pappa for å levere bilen vi har lånt i helga, og der i postkassa lå postlappen til datan min som er fikset opp litt. Så da blir det data henting i morgen.

Kjæresten har laget gele, så nå skal vi kose oss litt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har faktisk ikke det bamsemums. Tror du jeg har tvinnet tommeltotter i dag? Hm... skulle egentlig vært på disputas i morgen, med ei på avdelinga, men må ha på mobilen, så da kan jeg ikke sitte på viktig forelesning.

Skal ringe kl 10 i morgen. Pappa har faxen som skal sendes så snart jeg vet AT jeg har fått lån. ;)

Kjæresten og jeg var på innspilling av "9 av 10 Nordmenn". Kommer på tv2 på torsdag. Veldig artig. Ser meg kanskje i grønn genser helt på starten. :sjenert: Litt moro å kanskje komme på tv. ;)

Nå skal vi spise resten av geleen, så er det natt. :) Kjæresten skal bake kake for meg, til doktorkandidaten. Skulle egentlig gjort det i dag, men...... Må finne fram litt av hvert, sånn at det ikke kan skje noe galt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charmina og La Traviata! :klem: Koslig at dere titter innom!

Banken jeg har søkt lån i ringte for rundt 10 minutter siden.

:klappe: Jeg har fått lån! Og dermed er leiligheten min! :legrine:

Jeg fikk til og med mer enn det jeg egentlig søkte om. Da blir det iallefall nok til oppussing.

Gleder meg til å overta! :)

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Bamsemums. :)

Det er ikke i sentrum, men jeg synes det er sentrumsnært nok. Det er tett inntil skogen. :)

Sender deg en pm jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med lån!

hvordan var det å være med på innspilling? morro? har så vidt sett noe reklame av det på tv. hva er det det egentlig går ut på? og når er det? skal sitte å se om jeg ser deg :sjarmor:

fått tilbake datan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mee mee. Ja, det er bra med lån!

Skrev under kontrakten i dag, og overtar leiligheten 8. november kl 17.00!

Jeg har fått datan ja. Hentet den på tirsdag, men jeg har ikke rukket å teste den før i dag. Nå sitter jeg dermed og legger inn litt av hvert. NÅ: Sims2 :)

:klem: Snart helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...