Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

:klem: Søndagsengel! :) Står til? :)

Nå venter jeg på sentrifuga igjen. Har egentlig ikke gjort så mye annet i dag, ;) hehe... nei da, fått gjort litt av hvert.

Skal spise hos mamma og pappa i dag også.

Var koslig med middagsbesøk i går. Vi lagde pizza, og fikk snakka litt. Jeg fikk også vist henne hvordan album2.com funker, så kanskje hun legger ut noe bilder etter hvert hun også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har vært en merklig dag.

Hadde en fin dag på jobb, da jeg skulle hjem skulle jeg en tur innom Storo for å finne bursdagsgave til C som ble 6 år sist fredag.

Da jeg gikk ned trappa, tråkket jeg over og falt i trappa. Heldigvis falt jeg ikke helt ned, men tråkka feil på midtavsatsen. Klarte etter hvert å tråkke på foten og halta meg hjem. Fikk litt is på hjemme, men vet ikke om det hjalp så mye. Foten er fortsatt hoven nå ganske mange timer etterpå.

Lurer på hvordan det skal bli på jobb i morgen. Drar på jobb uansett, men vet ikke om jeg får gjort så mye. Kan ikke akkurat si jeg gjør så mye stillesittende, bort sett fra når jeg venter på noe, så jeg surfer litt.

Uansett er det fredag i morgen. :)

Prøve å sove litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også Ithaca! :klem:

Bamsemums: Fant ut at det ikke var noen vits å prøve å hinke seg til jobb. Og de på jobben skjønte det. Kan gå mer på foten nå, men det er fortsatt vondt og hovent.

Sitter og scanner litt bilder nå også, men synes de ikke blir så bra. Hm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for :klem: søndagsengel!

Foten er ikke så hoven lengre nå, heldigvis. Men tror jeg fortsatt ikke skal gå noen lengre tur. Mamma og pappa (mest mamma kanskje) har sørget for at det er mat i huset. Skal bare være hjemme og slappe av hele helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en god og avslappende helg og at foten blir bedre!! Det hørtes ikke bra ut, det kan jammen skje fort, sånne uhell.

Kino en dag var et bra forslag, jeg er med :) . Vet ikke helt når som passer, for det er litt småhektisk framover, men skal nok få til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har gjort alt for å slappe av pusla. Men foten er fortsatt av og til litt vond, og litt posete ennå. Men det går fint å være på jobb i morgen.

Ja, aner ikke når det blir mulighet egentlig jeg heller, kjæresten kommer på mandag og blir for ubestemt tid. Jeg får jo ikke så mye "alenetid" når han ikke har så mange å finne på ting sammen med i Oslo.

I ettermiddag skal vi i bursdag til datteren til fetteren min. :) Blir koslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten kommer på ubestemt tid? Trodde dere flyttet sammen for en stund siden jeg? Men nå har jeg jo ikke fulgt med daglig på en stund, så jeg har sikkert gått glipp av et eller annet :)

Håper helgen har vært fin!

Har forresten lånt bort LOST-dvd'ene du brant til en annen kg-bruker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsemums: Går bedre, men begynner å få en blå fot! :)

Søndagsengel: Han flyttet nedover i starten av mai, var her til han hadde eksamen i starten av juni, har bodd i skogen og jobbet der i sommer, var i Oslo i to uker i august/september, og kommer nå tilbake etter bursdagsfeiringer og potetopptak. :)

Bra dvd'ne kommer til nytte! :)

Han sitter på toget nå, så han står og venter når jeg kommer hjem fra jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Ohh husker når jeg selv hadde avstandsforhold til min kjæreste(som nå er min samboer), var en herlig følelse å se han igjen etter en stund! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er herlig. Var fint å sovne i går, og vite at jeg ikke kom til å sove alene på en godt stund igjen! :)

1 time og 15 min til jeg skal hjemover nå. Må gå litt tidlig, kjæresten har ikke nøkkel. Han sa det var helt greit for han å vente en stund. Men JEG synes det ikke er greit at han står det og venter og kjeder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja Bamsemums! Det er utrolig bra å ha kjæresten hjemme! Han lager nok middag nå ganske snart. Vi får besøk av ei god veninne av meg, og kjæresten hennes.

Legen kunne egentlig ikke fortelle meg noe særlig nytt. Hun trodde heller ikke det var brudd i foten. Men ekstremt forstrukket fremre korsbånd. :) Det har vært værre i dag enn i går, sikkert fordi jeg har jobbet. Vondt også nå som jeg sitter stille. Kjedelig. Men jeg overlever. :)

Klem til deg Bamsemoms som er flink til å titte innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Lige så :klem: , du holder liksom liv i dagboken min du! :smile:

Håper foten blir bedre, moren min forstuet nettopp noen tær på sin høyre fot, og de er helt blå og vannvittig vonde, men heldigvis begynner det å gå over. Måtte visst bare gi det litt tid.

kos dere ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke foten blir bedre jeg. :( Den har bare blitt værre etter som jeg har gått masse på jobb.

Hadde koslig besøk hjemme i går, vi drakk en smoothies kjæresten laget og spilte Setlers. Jeg vant akkurat! Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...