Charmina Skrevet 10. september 2006 #1081 Del Skrevet 10. september 2006 Vaske vinduer................så flink du er! Tror det er noe av det kjedeligste jeg vet og derfor blir det alt for skjelden gjort! Men nå ble jeg nesten litt inspirert her altså Ha en fin søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. september 2006 Forfatter #1082 Del Skrevet 10. september 2006 Vaske vinduer er ikke særlig gøy nei Charmina, men når man først kommer igang er det jo fort gjort. Sæelig her som det bare er 4 vinduer og 2 vinduer i dører som skal vaskes. Når jeg da trekker fra et vindu og en dør som er på soverommet til broren min så er det fort gjort. Ferdig nå. Nå blir det støvsuging. Kjæresten fikk litt dårlig samvittighet over at jeg må bruke søndagen min til det, som han ikke fikk gjort da han var her. Han var hjemme hele dagen og gjorde ikke så veldig mye egentlig. Tror naboen under pusser ettellerannet. Hehe... Bra jeg har på radio'n. Snart bråker støvsugeren, og da hører jeg i alle fall ikke noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. september 2006 #1083 Del Skrevet 11. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 11. september 2006 #1084 Del Skrevet 11. september 2006 ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. september 2006 Forfatter #1085 Del Skrevet 11. september 2006 LT: tilbake! Takk mee mee, hvor er det blitt av godisene dine? Ny dag og ny uke på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. september 2006 Forfatter #1086 Del Skrevet 11. september 2006 Kom for en liten tid siden på hva jeg drømte i natt også. Rar drøm det også, men helt annerledes. Jeg fikk vite at jeg skulle i bryllup, helt plutselig var det noen i familien som hadde bestemt seg for å gifte seg, og jeg kunne ikke skjønne hvem det var. Jeg har ei kusine som ikke er gift, og hun har heller ikke kjæreste. Hun skulle plutselig gifte seg. Jeg skjønte ikke med hvem, og ingen gadd fortelle meg det. Gikk etter hvert ut fra at ekskjæresten som var den utkårede. Og det ble etter hvert masse diskusjon, siden disse gikk fra hverandre for ikke lenge siden. Var det da bra at de plutselig giftet seg? Hehe.... Bra dette også bare var en drøm tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 13. september 2006 #1087 Del Skrevet 13. september 2006 Hei, stikker bare hodet innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 15. september 2006 #1088 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Ønsker deg en fin helg! Endret 15. september 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 15. september 2006 #1089 Del Skrevet 15. september 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 15. september 2006 #1090 Del Skrevet 15. september 2006 Ha en knallfin helg du også, iingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 15. september 2006 #1091 Del Skrevet 15. september 2006 LT: tilbake! Takk mee mee, hvor er det blitt av godisene dine? Ny dag og ny uke på jobb. ← hei hei! ble litt lei av godisene, så skiftet jeg. skal du noe spennende i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. september 2006 Forfatter #1092 Del Skrevet 15. september 2006 Bamsemums La Traviata Bamsemums Lompa mee mee Jeg skal ikke noe spes denne helga nei! Jeg skal hvile ut etter en ganske fin uke på jobb egentlig, men slitsomt er det jo. Skal scanne litt bilder, sy en gardin og gå en lang tur i skogen mens jeg hører på krim på mp3-spilleren. Så de to siste episodene av ER ses 12 nå. Så utrolig trist og spennende. Glad jeg ventet med de to til over sommeren nå. Det er bare ei uke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 18. september 2006 #1093 Del Skrevet 18. september 2006 *legger igjen litt "bamsemums"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. september 2006 Forfatter #1094 Del Skrevet 18. september 2006 Det var koslig med bamsemums, Bamsemums! Ble litt sjokolade på meg i helga. Fikk gjort det jeg skulle i helga. Sy gardin som skal være forran vinduet i døra i leiligheten. Litt greit at ikke brodern kan se rett inn. Og jeg scannet runt 250 bilder. Søndag var jeg også ute og gikk en rimelig grei tur, tror jeg var ute i 2 timer. Hørte på litt over en cd fra lydboka containerkvinnen. Spennende. I dag skal jeg på gratiskino med denne filmen: A Prairie Home Companion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 18. september 2006 #1095 Del Skrevet 18. september 2006 Smart med scanner, må kanskje vurdere en selv med tider og stunder, men først og fremst skal vi få en sofa i hus nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. september 2006 Forfatter #1096 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg skjønner Bamsemums! Jeg ville også kjøpt en sofa, og absolutt ikke en scanner. Men den er mamma og pappa sin, så da går det bra. Var hjemme og passet hus i helga. Kjæresten skal låne scanneren til å scanne litt dias (lysbilder) når han kommer nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 18. september 2006 #1097 Del Skrevet 18. september 2006 hei! hvordan var filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. september 2006 Forfatter #1098 Del Skrevet 19. september 2006 Litt merkelig egentlig. Hehe.... Kan nok ikke ambefale den! Jobb tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1099 Del Skrevet 20. september 2006 Venter på at det skal pipe fra sentrifuga, slik at jeg snart kan gå hjem. Ingen andre her........ Hører jeg et pip???? ..... ..... Nei, dette kan ta tid. Der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. september 2006 #1100 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå