iingvild Skrevet 20. august 2006 Forfatter #1041 Del Skrevet 20. august 2006 Takk for besøk Rannva! Jeg har hatt en bra helg ja. Satt på med m og p til kusina mi, siden det var på veien de skulle. Hadde med sykkel, men den fikk jeg ikke bruk for. Lørdag regnet det hele dagen, så vi var inne. La inn Sims2 på datan til kusina mi, så datteren på 11 kunne spille . Hun fikk også spillet til bursdag litt senere. Da jeg var barnevakt var det tre av barna som sov i huset. OA var og sov over hos en venn. Vi spiste kyllingvinger til kvelds og så litt på tv. Da den minste var lagt seg så vi litt på fotballkamp og spilte litt på data. I dag var det bursdagsfeiring for eldste jenta, koslig å se hele slekta på pappas side. Absolutt alle var der. 19 stykker pluss mamma og pappa som kom etter hvert. Nå blir det en ny arbeidsuke og ellers lite spennende aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 21. august 2006 #1042 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Titter bare innom for å se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. august 2006 Forfatter #1043 Del Skrevet 21. august 2006 Koslig det Bamsemums! Jeg er hjemme hos mamma og pappa, de driver og mekker noe kjempe god mat! Har tømt kamera for bilder og skal legge ut så slekt og venner kan se. Kanskje jeg klarer å få bestilt noen papirbilder også. Snart et år etter igjen nå. til de kjente som stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 22. august 2006 #1044 Del Skrevet 22. august 2006 Så koselig med hele familien samlet! Var nettop i 80årsdag med hele familien jeg og Moro med masse liv og røre i små doser. Ligger langt etter med papirbilder jeg og. Var nylig på Eljkøp og fremkalte noen "prøvebilder". De er jo så veldig mye billigere enn alle andre og kvaliteten var faktisk overraskende bra! Så de kan anbefales Ikveld er det Greys Anotomy! Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. august 2006 Forfatter #1045 Del Skrevet 22. august 2006 Hei Sommerfugl! Jeg bestiller alltid fra Japan Photo jeg. Blir alltid 1kr pr stykk siden jeg bestiller så mange. Fikk i oppdrag av tanta mi og ta bilde av alle barnebarna hennes, så da må jeg jo ha det ut på papir også. Koslig med hele familien ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1046 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har fortsatt ikke klart å bestille noen bilder. Ting tar tid. Er forkjøla nå. Kjedelig å være hjemme. Men orker ikke farte fram og tilbake på laboratoriet når jeg er syk. Var på jobb til kl 14 i går. Siste to timene på møte. Gikk faktisk rimelig fort, men det tror jeg er fordi hjernen min kobler helt ut når jeg har litt feber. Hehe... Har i dag bare tittet på tv, og ser nå på konserten fra lørdag med de fire gitarkompisene. Fikk rippa den cd'n av kusinefamilien i helga også. Ei annen kusine som har bursdag i dag. Så har sendt sms. Hun får en liten pjutt i januar. Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. august 2006 #1047 Del Skrevet 24. august 2006 Har i dag bare tittet på tv, og ser nå på konserten fra lørdag med de fire gitarkompisene. Fikk rippa den cd'n av kusinefamilien i helga også. Den så jeg også på i dag, faktisk!! Hadde tatt opp på god, gammeldags video . De er kjempeflinke de gutta, men de må virkelig lære seg å lukke opp øya når de synger - det er kjedelig å se på folk som har igjen øya når de synger HELE tida altså . God bedring!!! Ikke gøy å være syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. august 2006 Forfatter #1048 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Ikke gøy å være syk ned pusla. I går begynte datan min å vise at den var syk igjen også. Noe feil med hardisken eller noe. Aner ikke. Hadde tatt opp på litt mer moderne opptaksutstyr jeg da . La merke til at de lukket øynene mye ja. Tipper de hadde limt lapper med sangtekstene innafor. Hjemme i dag også. Har fått tilbud om å være med på hytta for helga, så jeg kan bli frisk. Endret 25. august 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 25. august 2006 #1049 Del Skrevet 25. august 2006 Hei. Titter innom for å ønske deg en riktig god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. august 2006 Forfatter #1050 Del Skrevet 25. august 2006 Takk Bamsemums! Er på hytta nå, og føler meg allerede litt bedre. Trenger ikke snyte meg så ofte, og bare det er supert. Er derfor sikker på at jeg kan jobbe fra mandag igjen. Kjedelig å være hjemme. Har sett alt formange episoder med ER ses 2. Men greit å komme skikkelig inn i den sesongen. Ellers tar det jo mange år og se alt. Nå er jeg halveis. Har alt kjøpt sesong 3, så her blir det lite hvile for øynene. Tok med meg dvdspilleren også, slik at jeg har underholdning om jeg ikke skal ut i skogen og rydde i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1051 Del Skrevet 26. august 2006 Oj, da har jeg sett ferdig Felicity seson 4. Siste sesongen. Sånn går det når man våkner kl 6.35 en lørdag morgen. Fint å ha sett alle episodene. Hadde nok fått med meg det meste av handliga, men greit å ha hele historien på plass. Tar nok litt lengre tid å bli ferdig med ER. Hehe... Hoster fortsatt og har hatt noe feber. Men lever ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 26. august 2006 #1052 Del Skrevet 26. august 2006 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. august 2006 Forfatter #1053 Del Skrevet 26. august 2006 Takk Ithaca! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. august 2006 Forfatter #1054 Del Skrevet 27. august 2006 Har hatt en fin slappe-av-dag på hytta. Reiser ned igjen til Oslo etter middag. Kjæresten kommer "plutselig" på besøk tidlig tirsdag. Det blir skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 27. august 2006 #1055 Del Skrevet 27. august 2006 lykke til på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 #1056 Del Skrevet 27. august 2006 Hei snuppa! Ble så inspirert av å lese om bilder her at jeg satte meg ned og bestillte kopier av feriebildene med en gang. 160 stk. Og nå skal jeg prøve å få de hos Lefdal. der kostet de 0,50 pr stk og det var jo knallbillig. Håper kvaliteten er bra da. Ha en fin kveld snuppelupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 27. august 2006 #1057 Del Skrevet 27. august 2006 Så koselig med kjærestebesøk Jeg savner min jeg da, som er en tur i Bergen, men han kommer heldigvis tilbake imorgen kveld. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. august 2006 Forfatter #1058 Del Skrevet 28. august 2006 Takk for hilsner mee mee, Charmina og bamsemums! Skal bli bra når kjæresten kommer nedover. Han skal oppigjen for å feire bursdagen sin, men så kommer han nedigjen for en lengre periode. Planen var å ta nattoget i kveld, får se om han har fått seg en billett. Jobbings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 28. august 2006 #1059 Del Skrevet 28. august 2006 Nå er han på vei til deg? :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. august 2006 Forfatter #1060 Del Skrevet 29. august 2006 Han var ikke på vei ennå i går da du skrev meldinga Bamsemums, men nå ligger han og sover i senga vår. Han kom til Oslo S kl 6.45 med nattoget og tok t-banen opp. Var hos meg ca 7.20. Nå er jeg på jobb og gleder meg til å komme hjem igjen. Kjæresten lovte at han skulle lage pizza til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå