iingvild Skrevet 6. april 2006 Forfatter #841 Del Skrevet 6. april 2006 Takk til Rosin og Søndagsengel! Sover helt greit om natta, bare kjedelig om dagen og sitte på soffan. Blir nok snart frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. april 2006 #842 Del Skrevet 6. april 2006 Tar påske litt tidlig i år jeg, så GOD PÅSKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. april 2006 #843 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Næmmen, er du syk enda, det hørtes ikke noe stas ut. Endret 6. april 2006 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. april 2006 Forfatter #844 Del Skrevet 6. april 2006 Hei Pusla og Grooo! Nei pusla, det er ikke stas å være syk ennå. Feberen har økt i løpet av hele perioden jeg har vært syk, og nå renner ikke nesa en gang. Har bare feber og hoster. Nå er det sengetid. Etter å ha sett halvparten av Harry Potter og Ildbegeret (så den alene sist uke, nå med mamma og pappa) Så masse nytt nå, faktisk. Litt artig. Må fikse pakke jeg skal sende til fadderbarnet mitt. Påtide, siden jeg skrev brevet jeg skal legge med i februar. Treig? Jeg? Å... nei da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. april 2006 Forfatter #845 Del Skrevet 8. april 2006 Nå er jeg på plass på hytta! Her er det masse fugleliv og masse ekkorn. Trekkfuglene synes nok det er litt kaldt, og masse snø. Temperaturen var rimelig normal i går kveld, men tilbake til 38 grader i dag. Hm.. ja ja... får bare slappe av. Ikke noe bra turvær i dag uansett. Bra det er nok av underholdning her. Ellers hadde det vært litt kjedelig å bare være inne. Hvis noen vil se så er adressen til web-cam på fuglene denne: Ingvilds fugleliv Ikke alltid så lett å se noen fugler, men dompappaene er jo spesielt synlige. Det taes bilder mellom (ca) 9-15. Ellers er siste bilde der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. april 2006 #846 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg stikker innom her og ønsker deg god påske!! Hyggelig at du tok turen innom meg! Riktig så festlig med web cam til fuglene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 8. april 2006 #847 Del Skrevet 8. april 2006 Så morsomt med fuglewebcam Så du har også kommet deg sørover, ser jeg! Koselig Og så fint at kjæresten kommer etter, da - nå er det vel ikke lenge til? Kos deg på hytta i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. april 2006 Forfatter #848 Del Skrevet 8. april 2006 Moro med webcam Labella og iss. Det var julegave til familien fra storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 8. april 2006 #849 Del Skrevet 8. april 2006 Kjempegøy med webcam da Er en liten fuglekikker selv jeg så du får si ifra om det dukker opp noen spennende arter Håper du får en flott helg og en superduper påske! fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. april 2006 Forfatter #850 Del Skrevet 8. april 2006 Hei sommerfugl! Det har vært masse fugler her i dag, skulle ikke tro de hadde noe annet sted å spise. Pappa er litt av en fuglefotograf, det blir litt bedre bilde enn på webcam'et. Utrolig å titte ut av vinduet og se en rød dompapp langt unna oppe i et tre. Det er utrolig med fugleliv her. God påske til deg også sommerfugl Gleder meg til det er sommerfugler her på hytta også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. april 2006 Forfatter #851 Del Skrevet 10. april 2006 Første dag i påsken med sol. Ellers har det bare snødd. Er jo ikke så langt fra Oslo, og der har det bare regnet. Var på nærmeste apotek for å hente antibiotika i dag. Legen fant jo ikke bakterier hos meg, men fikk med resept tilfelle jeg ikke ble bedre. Nesten en uke etter på er jeg fortsatt ekstremt slimete i halsen, og noe høyere temperatur enn vanlig. Håper jeg blir bra om ikke så lenge. Nå skal jeg ut i sola og lese Tommy og Tigern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. april 2006 #852 Del Skrevet 11. april 2006 Så gøy med fuglewebcam! Jeg så ingen fugler der akkurat nå, da Håper du koser deg på hytta, det høres ut som du gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. april 2006 Forfatter #853 Del Skrevet 11. april 2006 Takk for hilsen Søndagsengel! Det er masse fulger der, men uansett vansklig å se på bildet. Det er generelt lite fugler annet enn rundt hyttene her, har på følelsen at vi har tappet hele området for fugler! Ellers er formen fortsatt ikke helt på topp. Men krysser fingrene og håper jeg blir i bra nok form til et par skiturer i slutten av uka. Har ellers spilt alt for mye Sims2 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. april 2006 #854 Del Skrevet 11. april 2006 Ønsker deg en flott påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. april 2006 Forfatter #855 Del Skrevet 13. april 2006 Takk for hilsen La Traviata! I går og i dag har det vært litt kjipt vær. Tåke og snø. Men siden det er snø, er det jo greit nok. Var mest inne i går, men finn besøk i går kveld. Fetter med familie. Så i dag blir det litt aking og i morgen håper vi på sol og skitur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 13. april 2006 #856 Del Skrevet 13. april 2006 Må nesten titte innom deg, siden du har lagt igjen flere spor hos meg... Koselig med nye "fjes" i dagboken - så du er hjertelig velkommen til å titte innom når du vil! Håper været viser seg fra en bedre side snart og at du får en fortsatt deilig påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. april 2006 Forfatter #857 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Takk for hilsen TeddyToria! Det er sluttet å snø nå, men tykk tåke. Var ute i flere timer. Vi akte og lagde to snømenn og en snøhest(isbjørn) litt uenigheter. Det var også noen som fikk seg en snøball eller to i nakken. Det er ekstremt dyp snø, men et par av lagene bærer godt. I alle fall nesten. Det var to ganger jeg sank så lang jeg er nedover. Nå er det ikke lenge til lammestek til middag med gratinerte poteter. Det skal bli nam. Vi var alle kliss bløte når vi kom inn, men nå vil lille C på 5 år ut igjen. Men hun har ikke med så mye skift av ute tøy. Hehe... Får prøve å få henne til å tenke på noe annet. Endret 13. april 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. april 2006 #858 Del Skrevet 14. april 2006 Det høres kjempekoselig ut!! Lenge siden jeg har vært på fjellet i påsken, men det pleier å være så deilig, med lange skiturer om dagen og kos foran peisen om kvelden! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. april 2006 Forfatter #859 Del Skrevet 14. april 2006 Takk for hilsen Søndagsengel! Jeg er nok ikke på fjellet da. Er bare en times kjøring fra Oslo, på hytta til mamma og pappa. Den ligger ca 500 moh og midt i skogen. Vi gikk omtrent 7 km i dag, og hadde en fin rast i sola midtveis. En påskeklem til de som titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. april 2006 #860 Del Skrevet 14. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå