Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Puh... litt sliten nå! La meg kl 23.30 i går kveld, men sovnet ikke før rundt kl 3.30. Har en idiotisk tann som ikke hører til i munnen min (les visdomstann) som jeg absolutt ikke er blitt vis av.

Denne uka har dagene en aktivitet preget hver enkelt dag:

*Mandag-gikk 10 km og tilbake.

*Tirsdag-spilte sims 2 :roll:

*Onsdag-scannet 150 gamle bilder

Hva skal jeg finne på i dag montro? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fant på noe morro! Kanskje vi skulle gjort alvor av denne kinoturen vi har prata om snart? Vil jo ikke ha noe av at du skal sitte og sture heller!!!

Huff, visdomstenner er noe skikkelig herk. Skal du fjerne den snart? Har en vond tann jeg og, trodde ikke det var mer visdomstenner jeg, men jommen tror jeg ikke det har kommet opp en nå som vi trodde ikke ville. :forvirret:

Håper du får en flott helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

I dag har jeg... hm.... ikke gjort så mye. Sov så dårlig i natt så har vært litt zombie. Men har scannet litt bilder, sett den nye episoden av Lost og snakket med kjæresten på nettet.

Jeg skal på kino i morgen og se Elling, så det blir koslig. Det er mye jeg ikke har sett på kino pusla så det kan jo bli koslig.

God natt alle sniklesere og de få "faste". :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klem:

Huffameg, visdomstenner er noe herk!

Håper du får sove bedre i natt!

Jeg har også lyst til å se Elling-filmen, men det blir nok ikke før om noen uker! Du må skrive hva du synes om den da!

God natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visdomstenner er noe orntlig herk! Hos meg kom alle 4 på engang - gjett om det var lite kjekt da! Og ennå plager de 3 jeg har igjen meg innimellom!

Håper du får en fin helg vennen.

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Eller "Kjære dagbok"!

Takk for hilsner La Traviata, Charmina og søndagsengel?!! :)

Jeg synes Elling var bra jeg. Den var mer trist enn morsom i forhold til de andre filmene, men jeg synes den var bra.

Jeg har bare denne visdomstanna igjen. Fjernet de to nede for to år siden, den første oppe for et år siden, og denne har nå vokst og rørt på seg så jeg har hatt vondt i hodet siden påske. Jeg kommer til å trekke den ut så snart hele krona har vokst opp. Hjippi! Håper jeg da får igjen "mitt liv" uten vondt i hodet og masse energi. Husker klart første gangen jeg hadde vondt i hodet, St. Aften i 2001. :forvirret: Men da hadde jeg seff ikke peiling på hva det var jeg fikk vondt i hodet av. I fjor sommer trodde jo jeg at jeg hadde migrene og ikke tålte sjokolade. Takk og lov for det i alle fall!

I dag skal jeg kose meg hjemme. Vasker sengetøy nå og skal rydde klesskap. Skjønner ikke hvor det er blitt av min nyeste ola-bukse, :sjenert: og det er irriterende å ikke til å skjønne noe av. Teorien har vært at kjæresten og jeg glemte en pose på toget opp til Trondheim, men det er ikke dukket opp noe på noen av hittegods stedene. Ja ja.... får kjøpe en ny. :sjarmor:

Det er jo sol også i dag, så må en liten tur ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Håper du får en fin tur ut i sola! :briller:

Enda godt at du ikke var allergisk mot sjokolade likevel - det hadde vært krise det! :ler:

God helg vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: pusla!

Takk for besøk Freckles og La Traviata!

Har den siste uka scannet over 800 bilder. Puh.. det har gått unna! Det er koslig å se alle de gamle bildene til mormor og morfar.

I morgen har jeg planer om å dra til byen for å kjøpe en erstatning for den buksa jeg (mulig) har mistet. :) Og så må jeg trene litt... Har vært litt slapp i det siste. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... ble ikke noe av den byturen. Det ble en herlig gåtur i skogen i stedet. Utrolig hvor godt det lukter i skogen på denne tiden av året.

I dag har mamma og jeg vært og handlet inn mat for helga, og jeg har scannet litt mere bilder. Er nok fare for at jeg har nok å gjøre til jeg får meg en jobb.....

Nå står krydderkaka i ovnen. Nam nam....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper helgen var fin og at uken som kommer blir toppers! Høstferie her hos oss - iallefall for guttungen!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen!

Litt sløv med å skrive i andres bøker, jeg leser bare.... :flau:

Men nå skal det bli skjerpings!!

Ha en fortsatt fin uke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Takk for hilsen pusla, Charmina og pondusa!

Mandag sto i gå turens tegn, mamma og jeg gikk først rundt Songsvann, deretter gikk vi hjem. Vi brukte vel omtrent 2,5 time på turen hjem, og ei time rundt vannet.

I dag har vi vært nede i båten (seilbåt) og pusset og polert litt. Så nå må den bare fikses på under vannlinja. Det var jo supert vær både i går og i dag, så føler meg litt rød i ansiktet.

Jaja... i morgen skal jeg skrive 4 jobbsøknader. Hjippi!

Bare tre netter igjen før kjæresten står på døra! :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kjenne at sola har tatt litt på denne tiden av året! :) Lykke til med å skrive jobbsøknader i dag! Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en super helg! Jeg skal bare nyte det og ta livet med ro. Kanskje male litt da..........!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen søndagsengel? og Charmina!!! :)

Nå ligger kjæresten i senga mi og sover. Han hadde ikke sovet så mye på toget nedover. Ei dame hadde sittet og snorket ved siden av han" :overrasket: Hehe... men nå skal han få sove litt, så reiser vi alene på hytta. Det skal bli skjønt. :)

Håper de som titter innom får ei fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...