Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei iingvild!

Takk for hilsen, har omsider fått rotet meg inn i dagboka di også!

Så flink du er som ordner bursdag for moren din! De kakene hørtes gode ut.

Ønsker deg en fin helg med kjæresten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Charmina og La Traviata!

Jeg venter bare nå på å legge meg, for når jeg våkner av telefonen i morgen tidlig (kl 7) så er kjæresten på døra her. Dvs at han bruker litt tid på å komme seg opp fra byen. Husker med gru første gangen han kom hit, da gikk jeg til bussen for å dra ned å møte han, bare for å finne ut at bussen ned til byen ikke gikk så tidlig om morgnen. Hehe.... Men opp går den heldigvis.

Møtet i dag med tidligere "klassekamerater" gikk bra. Det var koslig. Gikk bare sammen med dem i 1,5 år, så det er mye de snakker om som jeg ikke har peiling på (de gikk sammen i 5 år), men det er super koslig uansett. Vi skal møtes ca hver måned framover, så det er koslig siden jeg ikke har noen jobb forløpig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Kjæresten kom til Oslo på lørdag morgen, og vi hadde en fin dag sammen. Søndag var det konfirmasjon og i dag tok vi toget til Trondheim sammen. I morgen setter vi kursen for der kjæresten jobber. :) Jeg skal bare nyte fri dager, se litt på tv og kose med kattene på gården! ;)

Det blir ei uke uten internett, noe jeg tror går helt fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg hjemme etter en lang natt på toget. :overrasket: Ikke helt heldig med plasseringen, men men.... etter en liten frokost går nok denne jenta og legger seg. Hehe... :) Så må jeg se over om det er kommet noen jobber jeg kan søke på.

Har hatt en kjempe fin uke hos kjæresten. :smilbla:

Takk for hilsen pusla, søndagsengel?, Fisken og Charmina! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem! :klem:

Så fint at du hadde det bra hos kjæresten!

Håper det ordner seg med jobb snart, det gjør det sikkert.

Ha en fin uke iingvild! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk La Traviata! Koslig med litt oppmuntring.

Har søkt rimelig mange jobber nå, så noen må jo "ville ha meg" etter hvert. Jeg har meldt meg som fadder i PLAN, så må jo ha litt inntekt etter hvert. :sjenert: Men men... det duger så lenge jeg bor hjemme da. Bruker ikke masse penger pr måned.

Men litt skummelt at det nye SIMS 2 tilleggspakka er kommet i dag. OG jeg skal til byen! WÆÆÆ..... klarer jeg la være å kjøpe den? Skal kjøpe bursdagsgave til datteren til kusina mi i alle fall! Blir koslig å se familien igjen på søndag, selv om det bare er to uker siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det pusla, men jeg har helg hele tiden jeg! Men våkner kl 8 hver dag da, sånn at jeg ikke sover bort hele dagen.

:klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner begge to!

Føler meg litt tom og trist fortiden. Det er liksom ikke så mye gøy å finne på, og da tenker jeg mer på fremtiden og hva som kan skje/ ikke skje. Er litt i tvil om kjæresten kommer til å søke noen jobber i Oslo i det hele tatt, og siden jeg har mest lyst og finner jobb her ser jeg ikke så lyst på fremtiden. :roll: Litt :sur: Er jeg også for mener han kunne prøve å bo litt her, jeg bodde jo 1,5 år i Trondheim. Vet med meg selv at jeg ikke trivdes veldig, hvis det ikke hadde vært for kjæresten vet jeg ikke om jeg ville ha fullført.

Nok om det.

Lagde en kjempe god sjokoladekake til bursdagen til kjæresten når jeg var der oppe i forigje uke. Nå har jeg laget samme kake (men forvekslet natron med hjortesalt) håper den blir grei alikevel. Det eneste som står igjen er glasur og pynting. Tror jeg skal fikse det nå før jeg skal trene litt. Skal i bursdag til mitt fadderbarn C (datter til fetteren min) hun ble 5 år, og datteren til kusina mi som ble 10 år for en måned siden. Håper de liker gavene jeg har kjøpt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Ikke noe koselig å høre at du er trist! Håper kjæresten bestemmer seg for å "prøve ut" Oslo! Hvis du forteller ham hvordan du føler det, så kanskje han ser annerledes på det? Håper du får en jobb snart, så du har noe å drive med, og slipper å tenke på sånne triste ting! :klem:

Vil du dele den gode sjokoladekakeoppskriften med meg? :) Kos deg i bursdagsselskap i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei iingvild! :klem:

Huff, det er ikke så lett når man vil bo på hvert sitt sted, en må liksom "ofre" seg. Men broren min og samboeren har vært uenige om temaet i svært mange år, og de holder fortsatt sammen ;) Håper dere finner en løsning!

Hørtes ut som en bra kake det der! Hjortesalt er hevingsmiddel det også, er det ikke?

Kos deg i bursdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk for hyggelige meldinger Søndagsengel? og La Traviata!

Kjæresten vet hvordan jeg føler, men han føler det samme som meg, bare for sitt hjemsted. Men... jeg ser ann om han får seg jobb deroppe.

I dag har jeg benyttet dagen bra. Var ute og gikk tur sammen med mamma fra kl 10 til kl 16. Vi kom til Lilloseter og tilbake. Det ble tilsammen 2 mil. Litt sliten i beina nå ja! ;) Nå har jeg spilt litt Sims 2 (med nye Nightlife) og skal prøve ut en oppskrift på Honningmelon smoothies. :)

Kaka ble godt mottatt av begge bursdagsbarn, og av alle de andre små der. :) Det var sikkert fordi jeg hadde hatt så mye geletopper og nonstop på!

Oppskriften ligger inne i kokeboka mi, under Kaker-Formkaker-Sjokoladekaker. Kan sende oppskriften om du ikke finner den. Jeg synes den hadde en liten bismak av det hevemiddelet ja, men det virket ikke som noen av de andre la merke til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilloseter har jeg også gått endel til, det er greit på høsten og vinteren når det er mørkt, siden de har lys på grusveien opp dit.

Trist å høre at du og kjæresten ikke er helt enige om hvor dere vil bo. Det er en kinkig situasjon det der, for dere bør jo helst bo i samme by etterhvert da! Og trist hvis dere ikke vil trives begge to liksom. Men hvis han ikke har forsøkt å bo i Oslo i det hele tatt, så forstår jeg jo at du synes han bør forsøke. Håper uansett dere finner ut av det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...