Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen La Triviata og Charmina.

Det er mulig det blir ledige stillinger på avdelingen etter hvert. Om jeg ikke har jobb da, så stiller jeg nok rimelig sterkt, pga jeg har snart vært over alt på avdelingen.

Jeg er nå mest på kontoret, sender brev til pasienter, leger og diverse i tillegg til at jeg klargjør journaler og arkiverer de som er ferdig. Damene som jobber der er super koslige, og dagene går fort. Er også litt innom på laben hver dag, har fått ansvar for å sentrifugere noen blodprøver, og sende dem til Danmark. :) Skal også være litt på kromosom-delen av avdelingen når arkivbunken har sunket.

Ellers nyter jeg bare været og sommerdagene. Har endelig ryddet inn resten av klærene som ikke ble brukt i ferien (les: genser, bukser osv.)

I helga skal jeg slappe av og hjelpe litt til med oppussing. Håper det blir båttur i strålende solskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var KG åpent igjen! :) Hippi! Det går fint på jobb, og ettermiddagene brukes til å avkjøle seg og slappe av før jeg må legge meg så alt for tidlig! Til helga kommer kjæresten igjen, og det blir koslig. Fant også en ny stilling jeg skal søke på, så det blir spenende.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helga nesten ferdig, og kjæresten har reist tilbake til Trondheim. Ser han igjen om litt over to uker, da skal jeg ha litt over ei uke ferie der oppe, så det blir utrolig deilig å ha mer enn bare noen timer sammen.

Jobben går helt greit, men det skal bli deilig når det blir august og jeg skal ha fri.

Må søke litt jobber også, men er ikke så veldig rask med det, tror jeg trenger et lite spark bak! ;)

Håper alle lesere har en kjempe fin sommer!

PS. Morellene er modne, så det er bare å stikke innom. Det er utrolig med moreller, så det er nok til alle. Trost, skjærer og mennesker!!! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg iingvild!

Takk for pm! Blir nok mer stødig på funksjonene her inne etter hvert!

Mmmm, moreller er godt!

Lykke til med jobbsøking! :)

Ha en fortsatt fin sommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen La Traviata! Jeg skal nok søke en jobb denne uka i alle fall. Ble tilbudt laborant midlertidig stilling fram til jul, men har ikke noe lyst på den stillingen, og det er så langt under min utdannelse. Så tror jeg heller tar sjansen på at det dukker opp noe. Men sa jeg skulle tenke på det da. :)

Har vært ute på båttur i dag, ble et lite bad også. I morgen tror jeg datan blir sendt til rep, så da blir det kun to data maskiner på alle fire i familien. hehe.. Det er faktisk uvant her.

Skal møte ei jeg har snakka med på nett en stund i morgen, så det blir spennende. :)

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla: Hadde en kjempe ekkel drøm i natt. Drømte at kjæresten slo opp. Han gjorde det på en måte som jeg har opplevd før, ikke snilt og greit i det hele tatt. Det var godt å våkne, og samtidig vite at han ikke ville gjort det på den måten. Men det var ikke noe særlig å sove igjen. :(

Vet ikke helt om jeg skal fortelle det til han, da blir bare han trist også. Pleier ikke drømme så mye, men la meg så tidlig i går.

Gleder meg masse til jeg skal være ei uke i Trøndelag! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: jaggu på tide jeg fikk surra meg inn her igjen. Lykke til med jobbjakt, det dukker sikkert opp noe - det ordner seg for flinke jenter!!! :tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndags engel? : Ja, det er godt det bare var en drøm. Jeg fortalte det til kjæresten dagen etter. Spurte om han hadde en ond tvilling, og at denne tvillingen hadde vært slem. ;)

pusla : Ja, håper det skjer noe der jeg har søkt. :) Men stresser ikke. Har ikke hatt fri noe annet enn ferier tidligere, og er ikke den som kaster om meg med penger.

Nå er det klart for tapetsering på det nye romet mitt til uka, så skal det males. Det blir spennende å se hvordan fargen ser ut på veggen. Har valgt en hvit/grå/blå lys farge.

Et av målene for sommeren var å få orden i alle oppskriftene som er revet ut av ukeblader og printet ut fra nettet. Så har startet nå. Glad for å ha kommet i gang. :) For det var litt kaos. :sjenert:

Ute i hagen begynner morellene å bli over modne, og det er masse markjordbær. :) Sånt no er himmelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ute i hagen begynner morellene å bli over modne, og det er masse markjordbær. :) Sånt no er himmelsk.

Høres deilig ut! Det var bærbusker og frukttrær rundt huset vårt da vi kjøpte det, men vi måtte ta det vekk for å utvide hagen og vfordi noe av det var så gammelt at det ikke bar mye frukt lenger. Gleder meg til å plante nytt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, moreller ja - husker jeg plukket det i hagen til en venninne av mamma da jeg var liten....også bet katten hennes meg :ler: men morellene var gode, da - skulle gjerne smakt igjen!! Kos deg med dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Søndagsengel? :) Det er moro å planlegge en hage fra bunnen av ja. Mye jeg gjerne skulle ha gjort annerledes her hjemme, men det er mamma og pappa som bestemmer. Det er likevel noen av trærene som har blitt en smule store siden de ble planetet for 27 år siden, så noen må bort.

Hei Cosmo! :) Koslig med besøk! Moreller er nam ja. Katta mi pleide løpe opp i morelltreet, det er et fint klatretre.

Denne uken skal jeg bare jobbe i 4 dager, så skal jeg treffe ei veninne i Tromsø. Det blir spennende. I tillegg til Trondheims tur, blir dette det eneste jeg reiser bort i sommer. :sjenert: Men jeg tjener litt penger da!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:):klappe: Ferdig med å jobbe, og hadde en super tur til Tromsø! :)

Jeg så det som burde sees, men sparte noen severdigheter til neste gang jeg skal dit. Utrolig fint der. Fant også huset som farmor voksteopp i etter masse om og men. Det var et hvit pent hus, som lå litt oppe fra sentrum, og hadde fin utsikt (tror jeg).

Da jeg kom hjem i går, ble det litt rot og stress med flyet. Ble tilbudt penger for å vente litt og ta neste fly, men det ble ikke behov for det like vel. Da jeg endelig kom inn på flyet helt til sist, var det ei gammel dame som hadde satt seg på plassen min. Jeg ble da litt usikker på hva jeg skulle gjøre, endte med at jeg satte meg tvers over gangen. Da jeg hadde fått plass til bagen og meg selv, minnet de om å skru av mobiltelefoner. "Å nei"! Så da måtte jeg ut fra innerste sete på nytt. Så gikk det litt bedre. Satt og hørte på Harry Potter på lydbok/mp3. Kom til kapittel 4. Da jeg gikk av flyet, klarte jeg å glemme jakka mi på flyet, og sto litt og ventet for at de skulle rengjøre i flyet, men flyet skulle ikke vidre, så det tok sin tid. Da jeg hadde ventet en time, skulle det ennå ikke rengjøres før om 30 minutter, så da to jeg bussen hjem. Håper jeg får den i posten da. Selv om jeg egentlig hater den jakka. Hehe...

:) Nå skal jeg nyte fridager fram til jeg reiser ei uke til Trondheim på fredag! :) Gleder meg til 6 timers togreise med Harry Potter på øret! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! :)

Så fint at du har kost deg i Tromsø. selv om det ble litt krøll på flyturen hjem igjen!

Ønsker deg en flott uke, og en spennende Harry-Potter fylt togtur til Trondheim!

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen! :) Har hørt på Harry Potter i dag også jeg da, gikk til det nærmeste kjøpesenteret i dag, bruker rundt 30 min på å gå. Jeg har jo god tid, så da er det greit. Ble litt sommerklær på tilbud, og kjøpte meg ei veske. Venninna i Tromsø klaget på at jeg ikke hadde veske (som jeg ville bruke), så da måtte jeg finne meg en. :) Flaks, for jeg er rimelig kresen på sånne ting.

I morgen setter jeg meg på toget. Kjæresten jobber på andre siden av fjorden for Trondeim, så jeg skal være på gården til familien hans der. Det blir koslig, lage middag sammen og kose oss på kveldene. Blir nok tøft for han å stå opp kl 7.00 når jeg kan sove lenge, men men... Han har viljestyrke til å tjene penger.

Traff ei venninne (fra skolen i Trondheim som tilfeldigvis er flyttet til akkurat der jeg kommer fra i Oslo) på vei hjem fra handlinga. :) Kjempe koslig jente. Mer sporty enn meg, så tror ikke jeg skal henge meg på joggetur. Hehe... Gleder meg til å bli bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Innom med en hilsen etter et laaaangt opphold gitt...

Så spennende med jobbsøking! Krysser fingrene jeg ;)

Håper du får en fin tur oppover og at du koser deg masse med kjæresten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Sommerfugl og pusla!

Jeg har kost meg masse på gården tvers over fjorden for Trondheim. Jeg har hatt en kjempe fin uke med masse fri. :) Nå er det bare en natt igjen her, før jeg setter meg på toget i morgen tidlig. Blir litt skjønt å komme hjem også da. Men det er bare rundt to uker til jeg skal være her ei uke til. Kjæresten kommer sørover for å være med på en konfirmasjon i familien min, så tar vi toget oppigjen sammen.

Nå skal jeg nyte siste kvelden her.

:klem: til alle kjente som er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...