Gå til innhold

Hvordan ville du reagert?

Fremhevede innlegg

Gjest Transemann 35
Skrevet

Hvordan ville du reagert på om mann/typen din sa han ønsker/har behov for å klæ seg i kjole eller andre jenteklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... Man vil jo gjerne være sååpen som mulig, lite dømmende og det der, men jeg vet ikke om jeg hadde taklet det.

For meg hadde det blitt... rart.

Skrevet

Da hadde jeg ledd meg ihjel. Og hvis han fortsatt hadde stått på sitt og ment det alvorlig, så hadde jeg bedt om separasjon.

Han må gjerne kle seg i kjole, men da er han ikke gift med meg mer.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Hadde vel ledd først. Etter det aner eg ikkje heilt hva reaksjon eg hadde hatt.

Kunne gjerne fått gjort det, men ikkje mens eg var i huset/våken for det blir litt for rart/ubehagelig/ekkelt for meg å måtte se på. Ikkje akkurat noe eg tenner på, heller litt motsatt faktisk..

Skrevet

Hadde ikke sagt noen ting, så lenge ikke kjolebudsjettet hans ble så høyt at det gikk ut over vår felles økonomi. Han kunne gjerne fått vært her hjemme kledd i kjoler, så lenge han tålte at det ikke er noe jeg tenner på og at det derfor ikke kan inngå som en del av vårt sexliv.

Skrevet

Jeg hadde sett for meg Esben Esther Pirelli Benestad. Og ikke likt det.

Sterke fetisjer i det hele tatt er avtennende på meg. Mannen min tenner på kvinner, og heldigvis på meg, og på sex. Sånn vil jeg ha det :) Hadde blitt rart og feil for meg om kvinneklær, strømper, regntøy, lakk og lær, nagler eller hva som helst annet hadde fått hovedrollen.

Skrevet

Ville blitt overrasket og sikkert veldig nyskjerrig og ville spurt masse rundt det, men bevares... man må da være litt raus! Jeg kunne jo kanskje få lov til å sminke han litt i samme slengen :)

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet
Da hadde jeg ledd meg ihjel. Og hvis han fortsatt hadde stått på sitt og ment det alvorlig, så hadde jeg bedt om separasjon.

Auuu det var da voldsomt. Mannen din godtar vel at du bruker olabukse eller?

Skrevet

:Nikke:

*fniser ved tanken på min Lars Monsen-kopi i kjole*

Skrevet
Auuu det var da voldsomt. Mannen din godtar vel at du bruker olabukse eller?

Hva har det med saken å gjøre?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Haha ser for meg den matcho mannen min med KJOLE HAHAHAHA

Gjest Gal kattedame
Skrevet

Tja... jeg hadde blitt svært overrasket, men om han ønsker å gå i kjole av og til ville ikke det skapt noen problemer. Men jeg hadde ikke ønsket å se ham i gallakjole hver eneste dag heller.

Jeg tror jeg hadde forelått at han kunne kjøpe seg en kilt og gå med den - kilt er ganske sexy synes jeg.

Spesielt om han ikke har noe under. :lur:

Skrevet
Hva har det med saken å gjøre?

Jo, det heter jo olabukse, og Ola er jo en mann.

Og så til det esensielle: kvinner kan gå i akkurat de klærne de vil mens menn ikke kan det.

Så hvor mange kvinnelige transer som finnes er umulig å vite, for de legger vi ikke merke til.

Skrevet

jeg hadde ledd! å blitt sjokkert... spørt enn masse med spørsmål å vert bekymmret for mannen min:p

Skrevet
Tja... jeg hadde blitt svært overrasket, men om han ønsker å gå i kjole av og til ville ikke det skapt noen problemer. Men jeg hadde ikke ønsket å se ham i gallakjole hver eneste dag heller.

Jeg tror jeg hadde forelått at han kunne kjøpe seg en kilt og gå med den - kilt er ganske sexy synes jeg.

Spesielt om han ikke har noe under. :lur:

Jøss, så godt som akkurat det samme som jeg tenkte å svare. :)

Han må gjerne få kle seg i kjole for min del, men jeg tror han hadde sett litt rar ut. Kilt, derimot.. Nam! (Og jada, jeg er klar over at kilt ikke ville dekket hans behov for å ikle seg kvinneklær og jatta jatta. :) )

Skrevet

Håper nesten at mannen din leser dette og vet at det er deg.

Seriøst, du har valgt å dele livet med en du ville dumpet om han ville ha på seg et spesielt klesplagg?!

Lenge leve ekte kjærlighet sier jeg bare. :filer:

Skrevet

Det er enkelte tidligere partnere og "nesten partnere" jeg hadde fått sjokk om hadde sagt noe slikt. Ser heller ikke bort fra at jeg kunne ha begynt å le av situasjonen om settingen var korrekt heller.

Andre igjen hadde jeg ikke fått det samme sjokket av, og begynt å spurt litt rundt hva som lå i det, og om det var kun klærne eller full M2F osv. Sistnevnte hadde nok trolig skremt meg noe, pga at jeg har sett hvor mye folk blir påvirket av å måtte skjule noe slikt over lang tid... Hadde det vært åpent fra starten av hadde det ikke vært denne typen problem, og dermed mindre skremmende.

Men brudd pga noe slikt? Overhodet ikke aktuelt.

Skrevet

Hadde ikke hatt noe imot hvis han bare liker det. Men om han skulle gått ute blandt folk med kjole,så hadde jeg stusset litt. Jeg hadde nok misstet lysten på ham. Synes ikke menn i kjole er noe fint.

Men hadde respektert det,på samme måte som han måtte akseptert at forholdet vårt hadde endret seg.

Det er teit at ting skal endre seg sånn over et plagg,men slik er det bare.

Men nå tror jeg heldigvis jeg slipper det problemet,da min mann ikke en gang bruker fuktighetskrem fordi det er femi :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...