Lykkelitenen Skrevet 11. desember 2009 #41 Skrevet 11. desember 2009 Veldig svak for faste rumper og store hender. De må se grov ut, men føles myk ut når man er i kontakt med de og de må på passe rundt brystene mine og midjen min (og jeg vil være i kontakt med hendene hans så ofte som mulig!). Og så er det jo også svært sexy med en skeiv nese eller en nese som har en litt anderleses form (med unntak av rumpe neser og breie neser!)Adrien brody og alan rickman er perfekte menn med perfekte neser!
Aurora M. Skrevet 11. desember 2009 #42 Skrevet 11. desember 2009 Veldig svak for faste rumper og store hender. De må se grov ut, men føles myk ut når man er i kontakt med de og de må på passe rundt brystene mine og midjen min (og jeg vil være i kontakt med hendene hans så ofte som mulig!). Og så er det jo også svært sexy med en skeiv nese eller en nese som har en litt anderleses form (med unntak av rumpe neser og breie neser!)Adrien brody og alan rickman er perfekte menn med perfekte neser!
Ethereal Skrevet 22. desember 2009 #45 Skrevet 22. desember 2009 Skuldre og brystkasse syns jeg er veldig sexy.
Lykkelitenen Skrevet 15. januar 2010 #46 Skrevet 15. januar 2010 Store hender med masse mørke hår på! Slike hender som kan ta et grepa tak i hodet ditt, trekke deg inn i ett hardt kyss og som er grove på utsiden og myke på innsiden *elsk*
Gjest Bianca26 Skrevet 15. januar 2010 #47 Skrevet 15. januar 2010 Store hender med masse mørke hår på! Slike hender som kan ta et grepa tak i hodet ditt, trekke deg inn i ett hardt kyss og som er grove på utsiden og myke på innsiden *elsk* Enig, sånn rent bortsett fra det du sa om hår.
Mr. Jones Skrevet 15. januar 2010 #49 Skrevet 15. januar 2010 Hva menes med 'grove' hender? Sånne tørre snekkerhender med sprekker og sår?
Gjest Bianca26 Skrevet 15. januar 2010 #50 Skrevet 15. januar 2010 Hva menes med 'grove' hender? Sånne tørre snekkerhender med sprekker og sår? Ikke nødvendigvis sår, men kraftige arbeidsnever er digg. Liker ikke slanke pianofingre på gutter.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #52 Skrevet 15. januar 2010 Mye som er fint men om han har f.eks brede store skuldre er det sexy!
Lykkelitenen Skrevet 16. januar 2010 #53 Skrevet 16. januar 2010 jo, hår! Masse sorte hår! Fikk en stor lyst på store mannehender med hår nå!
Mr. Jones Skrevet 16. januar 2010 #54 Skrevet 16. januar 2010 Thats it, skal bli snekker! Har gigantiske hender, faktisk bare møtt èn person med like store, men de er ikke mye grove =/ Mer 'studenthender' på meg
Lykkelitenen Skrevet 16. januar 2010 #55 Skrevet 16. januar 2010 har de massa sorte hår, så funker de like vell
Dama Skrevet 16. januar 2010 #56 Skrevet 16. januar 2010 Nakken, skuldrene, overarmer, underarmer, brystet og..........ja, akkurat
Mr. Jones Skrevet 16. januar 2010 #57 Skrevet 16. januar 2010 Masse og masse. Er så mye at de kan lugges, hah >.< For en produktiv Fredags-kveld / natt. Skrive om hender
Lykkelitenen Skrevet 16. januar 2010 #58 Skrevet 16. januar 2010 de må ikke være masse, men da må de være mørke Veldig produktiv ja! Noe veldig kjent emd avataren din, hvor har jeg den fra?
Gjest dalieo Skrevet 16. januar 2010 #59 Skrevet 16. januar 2010 Brede skuldre, flat mage (gjerne med V!), fine overarmer og snille, sjarmerende øyne
Mr. Jones Skrevet 16. januar 2010 #60 Skrevet 16. januar 2010 de må ikke være masse, men da må de være mørke Veldig produktiv ja! Noe veldig kjent emd avataren din, hvor har jeg den fra? Er litt lysere enn Will Smith i huden, så ja, da blir de mørke. Haha, om du har sett avataren min? Tviler veldig, men det er fra et eldgammelt spill som heter Heroes 3 som jeg brukte å spille da jeg var liten;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå