Gå til innhold

Mannlige kroppsdeler...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig svak for faste rumper og store hender. De må se grov ut, men føles myk ut når man er i kontakt med de og de må på passe rundt brystene mine og midjen min (og jeg vil være i kontakt med hendene hans så ofte som mulig!). Og så er det jo også svært sexy med en skeiv nese eller en nese som har en litt anderleses form (med unntak av rumpe neser og breie neser!)Adrien brody og alan rickman er perfekte menn med perfekte neser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Veldig svak for faste rumper og store hender. De må se grov ut, men føles myk ut når man er i kontakt med de og de må på passe rundt brystene mine og midjen min (og jeg vil være i kontakt med hendene hans så ofte som mulig!). Og så er det jo også svært sexy med en skeiv nese eller en nese som har en litt anderleses form (med unntak av rumpe neser og breie neser!)Adrien brody og alan rickman er perfekte menn med perfekte neser!

:sjokkert::ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Skuldre og brystkasse syns jeg er veldig sexy.

• 4 uker senere...
Skrevet

Store hender med masse mørke hår på! Slike hender som kan ta et grepa tak i hodet ditt, trekke deg inn i ett hardt kyss og som er grove på utsiden og myke på innsiden *elsk*

Gjest Bianca26
Skrevet
Store hender med masse mørke hår på! Slike hender som kan ta et grepa tak i hodet ditt, trekke deg inn i ett hardt kyss og som er grove på utsiden og myke på innsiden *elsk*

Enig, sånn rent bortsett fra det du sa om hår.

Skrevet

Hva menes med 'grove' hender? Sånne tørre snekkerhender med sprekker og sår? :ler:

Gjest Bianca26
Skrevet
Hva menes med 'grove' hender? Sånne tørre snekkerhender med sprekker og sår? :ler:

Ikke nødvendigvis sår, men kraftige arbeidsnever er digg. Liker ikke slanke pianofingre på gutter.

Skrevet

Mye som er fint men om han har f.eks brede store skuldre er det sexy!

Skrevet

jo, hår! Masse sorte hår! Fikk en stor lyst på store mannehender med hår nå!

Skrevet

Thats it, skal bli snekker!

Har gigantiske hender, faktisk bare møtt èn person med like store, men de er ikke mye grove =/ Mer 'studenthender' på meg :ler:

Skrevet

har de massa sorte hår, så funker de like vell :)

Skrevet

Nakken, skuldrene, overarmer, underarmer, brystet og..........ja, akkurat :)

Skrevet

Masse og masse. Er så mye at de kan lugges, hah >.<

For en produktiv Fredags-kveld / natt. Skrive om hender :kaffekopp:

Skrevet

de må ikke være masse, men da må de være mørke :P Veldig produktiv ja!

Noe veldig kjent emd avataren din, hvor har jeg den fra?

Skrevet

Brede skuldre, flat mage (gjerne med V!), fine overarmer og snille, sjarmerende øyne :hjertesmil:

Skrevet
de må ikke være masse, men da må de være mørke :P Veldig produktiv ja!

Noe veldig kjent emd avataren din, hvor har jeg den fra?

Er litt lysere enn Will Smith i huden, så ja, da blir de mørke.

Haha, om du har sett avataren min? Tviler veldig, men det er fra et eldgammelt spill som heter Heroes 3 som jeg brukte å spille da jeg var liten;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...