Gå til innhold

Mannlige kroppsdeler...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av de tingene som ikke er nevnt her, så syns jeg hoftebeina er utrolig sexy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overarmer, gjerne med tatoveringer, skuldre og rygg :D

Jeg synes rett og slett helt nakne gutter er komiske. Ikke no sexy med penis i det hele tatt. En gutt med boxer på derimot blir en helt annen ting :danse: jadda duuu :D

Gjest Bianca26
Skrevet
Overarmer, gjerne med tatoveringer, skuldre og rygg :D

Jeg synes rett og slett helt nakne gutter er komiske. Ikke no sexy med penis i det hele tatt. En gutt med boxer på derimot blir en helt annen ting :danse: jadda duuu :D

Den er sexy når den er stiv da

Gjest womenwomen
Skrevet

Menn med " tydelig kul " i buksa - er sexy ! Det skal vises at det er " noe " der ...he he

Gjest Bianca26
Skrevet
Menn med " tydelig kul " i buksa - er sexy ! Det skal vises at det er " noe " der ...he he

yum!

Skrevet

Jo på kjæresten så. Men kan ikke si jeg blir fryktelig tent av å se en naken gutt i et blad eller på tv....

Gjest Bianca26
Skrevet
Jo på kjæresten så. Men kan ikke si jeg blir fryktelig tent av å se en naken gutt i et blad eller på tv....

ikke? hm uenig med deg der altså :)

Skrevet

Er lov det. :) verden hadde vært kjedelig om alle var like ;)

Skrevet
ikke? hm uenig med deg der altså :)

Det forutsetter jo at han ser bra ut (veltrent) og har en litt stor pikk da...

Gjest Bianca26
Skrevet
Det forutsetter jo at han ser bra ut (veltrent) og har en litt stor pikk da...

Ja selvfølgelig. Viser de mange ikke veltrente menn på tv da?

Skrevet

Jeg tenner på høye menn, de har penest fysikk. De kan være store uten å se ut som en kompakt dverg, og da mener jeg menn på ca 190-195 cm. :D

Jeg liker svømmekropper grådig godt. Kraftige lår og legger er digg. :) Snille øyne, ikke menn som har en aggressiv og testosteronfylt holdning. Stor, men samtidig ikke feit. ca 100++-- kg er bra!

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg tenner på høye menn, de har penest fysikk. De kan være store uten å se ut som en kompakt dverg, og da mener jeg menn på ca 190-195 cm. :D

Jeg liker svømmekropper grådig godt. Kraftige lår og legger er digg. :) Snille øyne, ikke menn som har en aggressiv og testosteronfylt holdning. Stor, men samtidig ikke feit. ca 100++-- kg er bra!

Er man dverg om man er under 1.90??? 1.90 er TEMMELIG høyt

Skrevet

:jepp: Veldig enig med denna frøkna!

Skrevet

Overraskende nok ingen som har nevnt magen. Trodde et vaskebrett six pack, gjerne med en tydelig markert V from opp fra skrittet var noe av det beste kvinner viste :gjeiper: Eksempel

Skrevet
Overraskende nok ingen som har nevnt magen. Trodde et vaskebrett six pack, gjerne med en tydelig markert V from opp fra skrittet var noe av det beste kvinner viste :gjeiper: Eksempel

Jeg eeeeelsker den V'en, men liker ikke six-pack.

Ellers blir det (stram) rumpe, leppene, øynene og hendene jeg ser først på. Deretter følger lår og skuldrer og (hår på *sikle*) brystkasse og og :nigo:

Gjest Bianca26
Skrevet

jeg synes sixpack ser unaturlig ut. Nesten bedre uten

Skrevet

Helheten?? :P

Armene, skuldrene, magen, rumpa.. Alt..

Skrevet

V'en var snadder, men six packen ble for definert for min del..

Ellers slenger jeg meg i underarmer/hender klubben! mmmmmmmmm.. Store sterke hender, som vet hvordan de skal ta på en damekropp. Ingenting er deiligere enn det:) Jeg er også fan av "store" mannfolk. Ikke boletypen, men en mann skal være MANN, stor og sterk;)

Skrevet

Ansiktet først og fremst; han må ha et tiltalende ansikt. Har han ikke det gidder ikke øynene mine å gli videre nedover :gjeiper:

Ellers: skuldre og resten av overkroppen. Fin og stram rompe!! Passe stor og passe vid penis...

Skrevet

Store sterke hender, mandige underarmer og en stram rumpe. I nevnte rekkefølge. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...