Gjest Gjest_MIna_* Skrevet 8. desember 2009 #1 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg husker ikke hvilke julekalender dette var, men når jeg var mindre husker jeg svakt at jeg så en julekalender som var som følger..: Dette var bare en del av selve julekalenderen, men det var et leketogsett som stoppet på forskjellige stasjoner (NEI ikke noe med sesam stasjon). På hvert sted de stoppet så var det slik at de som toget stoppet hos så var det ett eller annet de skulle fikse i det hjemmet. Feks skifte brannvarsler eller noe tror jeg.. (kan være at jeg er helt på bærtur, men husker spesielt dette leketogsettet og at de stoppet på forskjellige steder altså.. Husker svakt svakt altså. Tror det var to menn i denne julekalenderen.. Noen som kan hjelpe..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg drar ikke kjensel på dette... Men det kan hjelpe hvis du nevner ca. når dette gikk (70-tallet/80-tallet osv.) og hvilken kanal det kan ha gått på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #3 Del Skrevet 8. desember 2009 midten av 80- begynnelsen av 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #4 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg klarer ikke å huske noe slik fra NRK sine julekalendre i hvertfall... Kan det ha gått på en annen kanal? http://sv.wikipedia.org/wiki/Julkalendern_...iges_Television Liste over julekalendere fra svensk tv, så kan du se om noe der er kjent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 19. desember 2009 #5 Del Skrevet 19. desember 2009 ingen som husker noe?? den er norsk.. tror jeg.. er nesten sikker på det.. men husker det svakt .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. desember 2009 #6 Del Skrevet 19. desember 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Julekalender#...e_i_radio_og_TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinius Skrevet 20. desember 2009 #7 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg er født i 93 og jeg husker en "film" som alltid ble sendt på julaften/ lille julaften. Den handlet om et tog som kjørte rundt omkring i en bygate, også satte det seg på leker og sånt, tror det handlet om selveste julekvelden. De skulle redde julen eller noe. Kan det være den samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå