Gå til innhold

Forlover-kjole, hvor kjøper man den?

zala

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og funderer på hvor i Oslo jeg kan kjøpe den kjolen jeg skal ha som forlover. Er det noen av dere som har tips til butikker med fine, lange kjoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mayliss57

Jeg kjøpte riktignok ikke min kjole i Oslo, men hos en dame over internett. Adressen er www.snart-gift.no

Hun fikk selfølgelig inn en haug med nye kjoler, like etter at jeg fikk min, men min var så flott at det gjorde ingenting. Hun sa også at det var ikke problem å deponere på kjoler, hvis man var usikker på størrelse og sånn.

Anbefales :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tittet litt på nettet og funnet mange flotte kjoler, men jeg vet ikke om jeg tør å handle en kjole jeg ikke får prøvd først.

Derfor vil jeg gjerne fremdeles vite om noen vet om butikker i Oslo med fine selskapskjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet om en i Drammen da...

De har flere selskapskjoler til en hver smak. De koster 1800 kr per stk....alle sammen!

De har forresten brudekjoler også.

Den ligger ved Shell på Strømsø, på andre siden av veien.

Rett i næreheten av togstasjonen.

Husker selvsagt ikke navn og adresse :-? men jeg kan finne det ut hvis du er intressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin butikk i Ullevållsveien, på venstre side oppover før du kommer til Katta. Rett etter man har passert Regjerningsbygget.MASSE flotte kjoler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover kjøpte en nydelig lang kjole i den brudesalongen som ligger ved Egertorget (ikke Uniq, men den på andre siden. Brudekjolen, heter den vel...?). Vil du se bilde av kjolen kan du sende meg pm med mailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Slottspassasjen v/Karl Johan, finnes det en liten butikk som selger aftenkjoler. Mye fint der. Sist jeg sjekket i allefall.

Prøv der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tønsberg finnes det en butikk som har mange flotte kjoler. Husker ikke hav den heter, men mener det er noe som begynner med London. Skulle ikke være så vanskelig å finne den i telefonkatalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom butikken i Ullevålsveien i går. De hadde godt utvalg i klassiske kjoler og ballkjoler. Jeg likte godt en blå kjole der. Det var ikke særlig dyrt heller. Prisene lå mellom 1500 og 2500 kroner.

Tenkte jeg skulle ta en tur innom butikken på Karl Johan også.

Ellers så har jeg forelsket meg helt i en kjole jeg bare kan kjøpe over internett. Jeg er så pysete og vet ikke helt om jeg tør det.

Her er den:

http://www.drahoshcreations.com/bridesmaid...3103/73103.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lekker kjole!

Men er ikke den i Ullevålsveien skredder også? Kanskje de kan sy en lik til deg, så slipper du handle over Internett?!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt kjolen per telefon. :hoppe:

Den skal sendes til mine venner i USA, slik at jeg kan hente den der i oktober når jeg skal på besøk.

Håper alt går bra. Bryllupet til venninne skal ikke være før i februar, så jeg har god tid til å ordne med et alternativ om det ikke skulle gå så bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Til "Lille Meg": Jeg tror at de også har skredder i den butikken i Ullevålsveien, men jeg tror ikke de klarer å sy kjolen så billig som hva den koster over nettet. Tilsammen blir det ikke mer enn ca 1600 kroner med sjal og ekstra omkostninger, fordi jeg måtte ha den så raskt.

Den blir sydd etter mine mål, så det skal bli utrolig spennende å prøve den når jeg kommer til USA i oktober. Håper den passer, for jeg har ikke mulighet til å sende den i retur.

Var forresten også innom Divine på Aker Brygge og fant en dølekker kjole i en helt annen stil, men den var sort, så den ville jeg ikke ha i bryllupet. Dessuten så kostet den 4.500,- og det var vel litt i meste laget for en kjole som jeg ikke engang kunne ha i bryllupet. Damen i butikken skrøt veldig av en annen kjole som hun syntes jeg skulle prøve. Den kostet bare 24.000,-!!!!!!! Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...