Gjest Ethereal Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 For en time siden la jeg inn bud på drømmeleiligheten, nå er jeg så spent at jeg knapt klarer å tenke en klar tanke. Men vi har satt fristen til i morgen kl 15, og VET at ingenting vil skje før den tid. Jeg MÅ klare å konsentrere meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greta Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Oi!!! Så spennende, da! :D Kan ikke være enkelt å koble ut tanken på dette - skjønner deg godt, jeg!! Håper drømmeleiligheten blir din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 Kjenner meg igjen - ikke lett å være der. Får håpe den blir din da. Lykke til! (Husk at det kun er en bolig - det finnes mange andre drømmesteder, om dere ikke får denne...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2003 #4 Del Skrevet 25. august 2003 Kjenner den følelsen! Det kribler i magen, alle tanker kretser omkring drømmestedet og man er ute av stand til å føre en noen lunde normal samtale om andre ting. Husker jeg satt på jobben og hadde budrunde pr tlf. Fikk ikke mye gjort, men til slutt var jo alle kollegaene mine engasjert alikevell... Lykke til! Krysser fingrene for deg. Klem, Mie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. august 2003 #5 Del Skrevet 25. august 2003 Så spennede.... Krysser fingrene for deg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 25. august 2003 #6 Del Skrevet 25. august 2003 :krysser: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 25. august 2003 #7 Del Skrevet 25. august 2003 Krysser her også - var igjennom det samme i forrige uke, og det var ikke noe særlig. Ble kvalm, fikk hodepine og ble helt handlingslammet.. Lykke, lykke lykke til - håper det går din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 25. august 2003 #8 Del Skrevet 25. august 2003 Lykke til - hadde det sånn for litt over et år siden. Utrolig nervepirrende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 25. august 2003 #9 Del Skrevet 25. august 2003 Lykke til så masse! Håper det går din vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 25. august 2003 #10 Del Skrevet 25. august 2003 Kjempespennende! Skal krysse fingrene for deg! Fortell oss hvordan det går i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 25. august 2003 #11 Del Skrevet 25. august 2003 Krysser armer og bein for at du får leiligheta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2003 #12 Del Skrevet 26. august 2003 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 26. august 2003 #13 Del Skrevet 26. august 2003 Venter på svar!! Fikk du den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. august 2003 #14 Del Skrevet 27. august 2003 Selgeren aksepterte ikke vårt (skam)bud, men vi fikk heller ingen motbud, bare antydning om at de hadde noen som kom til å by "når som helst". Så nå sitter vi på gjerdet og venter en dag eller to, for å se hva som skjer. Så bare fortsett å krysse fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 1. september 2003 #15 Del Skrevet 1. september 2003 Hvor er dagboka di, Ethereal?? Er den fjernet/flyttet, eller er det bare jeg som ikke ser?? *lettere forvirret Elin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 2. september 2003 #16 Del Skrevet 2. september 2003 Dere får den sikkert!! Vi kjøpte hus i går og fikk det!! :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. september 2003 #17 Del Skrevet 2. september 2003 Hei, Elin, Jeg fant ut at ingen dagbok er bedre enn en dagbok jeg knapt gidder å skrive i (perfeksjonisten i meg), så derfor fikk jeg den slettet. På husfronten går det tregt; ingen bud så langt, men jeg tror vi kommer til å legge inn et mer realistisk bud i løpet av denne uken. Så får vi se om det blir restaurantbesøk på oss i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 2. september 2003 #18 Del Skrevet 2. september 2003 Krysser fingrene for dere Etheral! :D For en venninne av meg så tok det over et år fra de første gang så på huset til de endelig fikk det. Da var det ingen andre som var interresert, men selgerne prøvde flere ulike meglere før de endelig ga etter og solgte huset for nesten 1 million mindre enn det de opprinnelig ville ha. :o (Nå var prisen helt utrolig høyt satt også etter min mening). Jeg håper virkelig at dere slipper å vente så lenge, men det viser at det kan lønne seg å være tålmodig når drømmehuset er innen rekkevidde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 2. september 2003 #19 Del Skrevet 2. september 2003 Spennende dette, Ethereal. Kjenner igjen følelsen fra eget huskjøp i fjor. Er til å dø av. Der sitter man med et bud inne og et hus man for lengst har innredet ferdig i tankene. Ikke bare greit Ønsker deg lykke til! Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. september 2003 #20 Del Skrevet 2. september 2003 Vi fikk ikke leiligheten Det kom inn en annen budgiver og bød samme sum som oss (like over takst), men med overtagelse og overføring av penger allerede i morgen.... *sukktrengerlittgodchiantinå* Men vi skal på visning igjen en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå