Gjest Gjest_jerry_* Skrevet 7. desember 2009 #1 Del Skrevet 7. desember 2009 hva tenker du om stedet? klientellet? de ansatte? det som serveres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Del Skrevet 7. desember 2009 1.Stygt, upersonlig, harry. 2.Harry 3. Harry 4. kaffe med melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #3 Del Skrevet 7. desember 2009 1.Stygt, upersonlig, harry. 2.Harry 3. Harry 4. kaffe med melk haha, nå hørtes du ganske snobbete ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #4 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, and? Enkelte ting blir bare ekstremt harry med tiden. Som f.eks kaffibarer, brunkrem på gutter(bling bling-stilen) og store SUV`er. Så kall meg gjerne snobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. desember 2009 #5 Del Skrevet 8. desember 2009 hva tenker du om stedet? klientellet? de ansatte? det som serveres? Det er vel flere Kaffebrenneriet i Oslo, som har ulike miljø? Bra: Kaffe latte take away med kanelstrø Dårlig: Trang plass og dårlig navn: "brenneriet": ikke spesielt innbydende, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 8. desember 2009 #6 Del Skrevet 8. desember 2009 Sunnmøringer. Harry. utgått på dato. Standar kaffe (eller melk?). Trangt. Hype. Dritt. Foretrekker heller Stockflets, eller Dromedar Cafebar (selvom det ikke finnes i byen jeg bor i). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #7 Del Skrevet 8. desember 2009 Liker kaffebrenneriet godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #8 Del Skrevet 8. desember 2009 Kaffebrenneriet har helt grei kaffe, rask nok service (i motsetning til enkelt andre nevnt her). Drikken caffelatte derimot er harry avskum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. desember 2009 #9 Del Skrevet 9. desember 2009 Ja, and? Enkelte ting blir bare ekstremt harry med tiden. Som f.eks kaffibarer, brunkrem på gutter(bling bling-stilen) og store SUV`er. Så kall meg gjerne snobb Ja, and? And? Kvakk, kvakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tuul Skrevet 9. desember 2009 #10 Del Skrevet 9. desember 2009 Sunnmøringer. Harry. utgått på dato. Standar kaffe (eller melk?). Trangt. Hype. Dritt. Foretrekker heller Stockflets, eller Dromedar Cafebar (selvom det ikke finnes i byen jeg bor i). oioi! stockflets er jo nærmest plagiat! nesten HELT likt. det går ikke an å synes så forskjellig om KB og stockflets. da har du ikke vært der nok.. syns selv den eneste GODE kaffebaren er tim wendelbos. men det er dumt at folk ikke skjønner hvor mye bra kaffe de faktisk har på kaffebrenneriet. masse fairtrade, og alt er økologisk dyrket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 10. desember 2009 #11 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har jobbet i nærheten av en Kaffebrenneriet sjappe og kjøpte kaffe der jevnlig, da kaffen der var 10 ganger bedre enn skvipet som kommer ut av maskinene på Deli de Luca eller 7-Eleven. Det ble etterhvert lenger og lenger mellom hver gang jeg gadd å besøke stedet, jeg ble drittlei hele stedet rett og slett. Negativt: Treg betjening Ujevn kvalitet på kaffen Dyrt! Småbarnsmafia'n tror de eier sjappa Positivt: God mat Trivelige lokaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffeelsker Skrevet 10. desember 2009 #12 Del Skrevet 10. desember 2009 Overraskende mye negativitet i denne tråden, da?! Jeg liker kaffebrenneriet. Godt med ferskpressa juice, kaffen er også god (pleier å kjøpe dagens - positivt at man har 2 alternativer å velge mellom). Betjeninga er generelt hyggelige og høflige. Lattemødrene er jo overalt hvor det fins en espressomaskin, uansett... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå