Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt problemhud, og sliter med å finne produkter som passer meg. Har de siste årene vært hos hudpleiere også og prøvd både dermalogica og Md formulations uten særlig hell. Eneste jeg var veldig fornøyd med var serumet fra MD samt en skrekkelig dyr ansiktskrem fra Matis.

Jeg tror jeg har kombinert hud som er fuktfattig. Har sorte prikker og også ofte kviser som nærmest blir som sår. Huden er til tider blank, men samtidig veldig tørre partier på hake, nese og litt i kinn. Flasser mye rundt kviser, og det er vanskelig å få lagt foundation pent.

Vurderer nå å bestille hudpleieprogram fra HildeChristina. Vil gjerne prøve ut litt nye produkter og finne noe som passer meg så trenger noen gode tips.

Noen her som har bestilt? Er litt itvil mellom pakke 1 eller 2..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE bestill fra henne hvis du vil ha noe skikkelig hvertfall!!!! Finnes tråder her som avslører henne som den løgneren hun egentlig er. Blir sponset og får betalt for å anbefale dyrt drit til folk.

Sjekk hva folk skriver om henne på "beste sminkeblogger" tråden. De advarer mot henne.

Skrevet

Gjest, leste du faktisk tråden? Eller leste du noen av de krasseste svarene som ble postet? For det du skriver er bull s**t. Hun lyver ikke og får ikke betalt for å anbefale dyrt dritt. Og i motsetning til alle andre sponsede blogger der ute, så skriver hun faktisk sin ærlige mening selv om de produktene hun blir sponset med (dvs de produktene hun får tilsendt gratis for å teste). Hun har slaktet MANGE av de "sponsede" produktene og merkene!!! Og får betalt? Hun får betalt fra de som bestiller hudpleieanalyse med tilhørende produktforalg og rutineforslag, men ellers blir hun ikke betalt.

Til Nynne: Sorre for en OT, en ble en smule provosert over gjest sitt lite gjennomtenkte svar...

Jeg har ikke bestilt selv, men vurderer det sterkt. Har derimot snakket med andre som har bestilt, og ingen har hatt noe vondt å si om hennes hudpleieprogram. Velger du den "store pakken" vil hun analysere huden din på bakgrunn av dine forklaringer og bilder, og skreddersy en pakke til deg. Du får flere maskinskrevne sider med forklaringer på huden din der det blir anbefalt produkter som passer til deg, samt forklaringer på hvorfor. Du får også "bruksanvisning". Og skulle det vise seg at rutinen hun setter sammen ikke fungerer, så vil hun så klart prøve å sette ett nytt system til deg :) Så er du interessert i et rutine som er spesielt utviklet til deg, men ikke vil ha kjøpepresset som hudpleiere i salong gir deg, så bør du prøve :)

Skrevet
IKKE bestill fra henne hvis du vil ha noe skikkelig hvertfall!!!! Finnes tråder her som avslører henne som den løgneren hun egentlig er. Blir sponset og får betalt for å anbefale dyrt drit til folk.

Sjekk hva folk skriver om henne på "beste sminkeblogger" tråden. De advarer mot henne.

Håper KG kan hjelpe meg med å hente ut IP adressen din, jeg er ufattelig lei løgn og dritt fra dere gjester her. Skal du komme med noe, får det ihvertfall være hold i det du skriver.

Jeg blir ikke sponset av noen, ei heller er det noen som betaler meg for å si noe som helst.

Til trådstarter: Om du ønsker referanser er det bare å sende meg en mail. Har en liste med kunder som du kan få kontakte om du ønsker å høre andres erfaringer med både pakke 1 og 2.

Skrevet
Håper KG kan hjelpe meg med å hente ut IP adressen din, jeg er ufattelig lei løgn og dritt fra dere gjester her. Skal du komme med noe, får det ihvertfall være hold i det du skriver.

Jeg blir ikke sponset av noen, ei heller er det noen som betaler meg for å si noe som helst.

Til trådstarter: Om du ønsker referanser er det bare å sende meg en mail. Har en liste med kunder som du kan få kontakte om du ønsker å høre andres erfaringer med både pakke 1 og 2.

Husk at en åpen blogg vil ALLTID motta all slags former for kritikk. Sjalusi, mindreverdighetskomplekser, hat.. You name it.

Lykke til.

Skrevet
Husk at en åpen blogg vil ALLTID motta all slags former for kritikk. Sjalusi, mindreverdighetskomplekser, hat.. You name it.

Lykke til.

Det har jeg erfart rimelig kraftig her, ja :) Er ingen big deal, men nå er det nok dritt fra anonyme gjester her, spes når det ikke har rot i virkeligheten.

Skrevet
Det har jeg erfart rimelig kraftig her, ja :) Er ingen big deal, men nå er det nok dritt fra anonyme gjester her, spes når det ikke har rot i virkeligheten.

Hvis jeg forstod det rett, så henviser gjesten til innlegg i en annen tråd her på Velvære forumet. Innleggene som påstås å bevise at du tjener på forskjellig der er ikke postet av gjester, bare så du vet. Så det gjesten her kom med, var egentlig bare en enormt mindre gjennomtenkt oppsumering av innlegg i en annen tråd. Ikke alltid lett å være ... mindre sammensatt ;)

Gjest Gjest_Drew_*
Skrevet

jeg er veldig fornøyd med hudpleiepakken fra HC, det forandra huden min totalt. Du får det du betaler for, og hvis du kjøper nr.2 så får du jo også lov å stille spm og lure på ting senere ;)Du kommer ikke til å angre på det, jeg er evig takknemlig for at jeg gjorde det ihvertfall! Kan greit ut i det vide og det brede om hvordan huden min har blitt bedre, men du ser tegninga.. Du sparer jo penger på å gjøre det på denne måten og du slipper å gå ut døra å prate med mugne hudpleiere... :P

Gjesten over her bør du bare ignoerere, det er bare en sjalu sokk :)

Gjest Gjest_Tone
Skrevet

Jeg har ikke bestilt program av HC selv, men jeg har KUN hørt positive erfaringer fra de som faktisk har gjort det.

Det eneste negative jeg har hørt om hudpleieprogrammene kommer som surt oppgulp og løgn som f.eks. innlegget til Gjest øverst her, som altså ikke har rot i virkeligheten engang.

Når det kun er positive tilbakemeldinger fra de som faktisk har bestilt og prøvd ut dette tilbudet, bør det vel si sitt.

Gjest Gjest_Fomla_*
Skrevet

Nå er jeg veldig spent på HVORFOR KG skal hjelpe deg med å hente ut IP adressen til gjesten over her.

Om det ikke er slik at en bare kan be de om IP adressen til folk her bare fordi en ikke liker innleggene deres da.

Ettersom jeg leser i en annen tråd, ser det ut som om du lyver ja.

Du får jo betalt fra kunden når du skriver de hudpleieprogrammet, kan være at gjest over her syns det er noe dritt med slike program, spesielt nå hudpleieren ikke får sett huden, og tatt på den. Det må da være gjest sin rett å men det?

Gjest Gjest_anne_*
Skrevet
Noen her som har bestilt? Er litt itvil mellom pakke 1 eller 2..

Hei Nynne =)

Jeg har bestilt hudpleieprogram; den store pakken. er kjempefornøyd! jeg har en hud som er veldig vanskelig å ha med å gjøre, reagerer på det meste og blir fort sår om vinteren... minner om din på endel av de punktene du lister opp. Produktene HC anbefalte hjalp meg veldig! Og nå som vinteren har kommet og huden min slo seg vrang igjen, har hun hjulpet meg å finne nye produkter, uten å ta seg mer betalt. Hver gang jeg har sendt henne en mail med spørsmål, har jeg fått et utfyllende svar innen et par dager. Veldig bra =) for min del hadde det å bestille den minste pakken ikke vært så nyttig, nettopp fordi veiledningen og endringene underveis har vært så viktig for meg. Kan iallefall trygt anbefale deg å kjøpe hudpleieprogram av HC =) Mvh, Anne

Skrevet
Håper KG kan hjelpe meg med å hente ut IP adressen din, jeg er ufattelig lei løgn og dritt fra dere gjester her.

Jeg har forstått det sånn at du er veldig opptatt av IP-adressene til dem som kritiserer deg. Tviler på at KG har lov til å gi ut disse.

Gjest SiljeOluf
Skrevet

Jeg er KJEMPEFORNØYD med all hjelp jeg har fått (og fortsatt får) fra Hilde Christina!

Gjennom den store hudpleiepakken har hun guidet meg på en profesjonell og samtidig medmenneskelig måte.

Hun foretar en sammensatt vurdering basert på erfaringer og et vitenskapelig grunnlag, noe som for meg er en større helhetlig vurdering enn jeg noensinne har fått fra leger, hudleger og hudpleiere.

Jeg er rett og slett imponert! :rødme:

Gjest Gjest_Tone
Skrevet

Fomla: Det er da fullt mulig for Gjest å uttrykke meningen sin på en helt annen måte da om hun stiller seg tvilende til hvordan dette foregår, enn å beskylde HC for løgn og komme med påstander som ikke stemmer. Jeg har som sagt ikke sett noen negative tilbakemeldinger fra de som faktisk har prøvd dette og virkelig kan uttale seg!

Eller er det fritt frem å spre så mye dritt man kan og vil her inne, uten noen konsekvenser?

(Jeg bare spør jeg, er som dere ser ikke registrert bruker her selv).

Gjest fornøgd kunde!
Skrevet

Jeg bestile den minste pakken og er kjempefornøyd! fordelen med disse hudpleieprog. er at du slipper å rote deg bort i marerittene av alle mulighetene i hudpleie, hun veileder deg til å velge riktige produkter ut i fra din hud (som du ut i fra en rekke punkter beskriver for HC) Jeg har kastet bort EVIG mye penger på clinique, marykay og sånn annen hudpleiemerke pga mangelfull veileding. Etter anbefalingene fra HC har huden min aldri vært bedre, og det kommer fra noen som grein foran speiliet fordi kviser etc. var USTYRLIGE!

Skrevet

Påfallende hvordan de aller fleste støtteinnleggene til Hilde Christina kommer "gruppevis", altså med bare noen minutters mellomrom.

Hilde Christina: Ta en litt mer ydmyk tone overfor andre mennesker, så kanskje du blir bedre likt.

Skrevet

Det er én ting å si at Hilde Christina virker usympatisk, bitchy el.l, det blir en personlig mening som man har all rett til å ha, og om noen ikke vil ha rådene hennes pga. det er jo det deres valg.

Men så vidt jeg vet har det ikke kommet fram noe som skulle tilsi at hun lyver, og først og fremst ingenting som skulle tilsi at hun ikke har peiling på hud. Hun virker rett og slett svært faglig dyktig, og som om hun har skikkelig grunnlag for alt hun uttaler seg om, altså ikke kjøpt og betalt av noen som helst.

Vurderer å kjøpe et hudpleieprogram selv, i så fall går jeg nok for pakke 1. Hvis jeg først skal betale for noe sånt er det likegreit å gjøre et skikkelig gjennomført forsøk, og jeg vil tro huden min er såpass gjenstridig at jeg trenger en del oppfølging. ;)

Skrevet

[quote name='Gåsemor' date='08.12.2009 (08:53) ' post='7588956'

Men så vidt jeg vet har det ikke kommet fram noe som skulle tilsi at hun lyver, og først og fremst ingenting som skulle tilsi at hun ikke har peiling på hud. Hun virker rett og slett svært faglig dyktig, og som om hun har skikkelig grunnlag for alt hun uttaler seg om, altså ikke kjøpt og betalt av noen som helst.

Skrevet

Jeg må bare spørre: HVA har det å si om HC får betalt eller ikke, for produkter hun anbefaler?

HVA har det å si om hun har en krass tone til tider?

Jenta er virkelig dyktig i det hun driver med og hun legger sjela si i å gjøre ting ordentlig når de først skal gjøres.

Hun sitter på en enorm kunnskap og jeg har den største tillit til produktene hun anbefaler. :jepp:

Skrevet
[quote name='Gåsemor' date='08.12.2009 (08:53) ' post='7588956'

Men hun nekter for at hun får betalt for noen av anbefalingene. Hvis du ser i tråden om sminkeblogger, kommer det frem der at alle linkene på siden til HC går gjennom "www.awin1.com" eller noe sånt, hvor hun får betalt per klikk (eller noe i den dur). Det er altså en avtale om betaling, selv om hun nekter for det.

Nå vet jeg ikke hva "www.awin1.com" er, men i så fall er det vel snakk om at hun får reklame inntekter? At hun får reklameinntekter (som baserer seg på antall klikk ja) tar jeg som en selvfølge (det er jo derfor hun har reklame på nettsiden ;)) men det blir noe helt annet enn at f.eks Decléor, Matis eller MAC skulle betalt henne for å si bra ting om produktene sine.

(Ser nå at hun har forklart seg i tråden du nevner, det blir noe slikt jeg mener. Hun tjener penger på å skrive blogg, hun tjener ikke penger på å si noe positivt om produktene til noen spesiell produsent. Det er jo også ganske tydelig, hun skriver jo gjerne negative ting om produkter fra produsenter hun vanligvis liker også.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...