Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 Hei, Vi har nettopp forlovet oss og skal gifte oss i 2004 en gang. Vi har 3 alternative steder vi kunne tenke oss å gifte oss, hvor Ålesund er et av dem. Er det noen som kjenner til noen fine lokaler i Ålesundtraktene? Gjerne noe spesielt...litt annerledes..eller noe flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Fjellstua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 25. august 2003 #3 Del Skrevet 25. august 2003 Atlanterhavsparken Sunnmørsmuseet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjakan Skrevet 26. august 2003 #4 Del Skrevet 26. august 2003 Nå har jeg fått meg et nick... Vi skal til Ålesund å kikke litt senere i høst. Kjenner dere noe til disse stedene? Hva slags stil? Prisnivå? Kvalitet på mat? Jeg har vært på Fjellstua, men syntes det så litt stusselig ut i kafeen der (interiøret, altså), men det kan jo hende at det er finere når det er pyntet til fest. Beliggenheten er jo helt topp!! Går det an å bruke Atlanterhavsparken? Har vært der også, men visste ikke at de tok i mot selskaper.... Er sunnmørsmuseumet litt sånn "bunadsted"?..da tenker jeg litt på tømmervegger og sånn... Jeg har undersøkt litt mer. Har hørt om noe som heter Seilerhytta. Noe som kjenner til den?..eller hva med Hotel Union Øye, blir det for langt å reise dit hvis vi gifter oss i Ålesund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. august 2003 #5 Del Skrevet 26. august 2003 Union Hotell på Øye er kanskje litt langt ja. Atlanterhavsparken er kjempeflott å bruke som lokale, man må bruke et cateringfirma, så kvaliteten blir jo da opp til det firmaet en velger. Det er litt dyrt, tror det var 10000-15000 i leie for lokalet, men det gankse spesielt. Seilerhytta har jeg aldri vært, men mange sier det er fint der. Der også må en vel benytte seg av et cateringfirma. Roll on huset er det mange som bruker, der må en også ordne mat o.l selv. SAS hotellet er også et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 26. august 2003 #6 Del Skrevet 26. august 2003 Hvis dere ikke er flere enn ca 30 gjester, så vet jeg om et spesielt og flott hus som passer bra med egen bryllupssuite for brudeparet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2003 #7 Del Skrevet 26. august 2003 - Union på Øye? - sas hotellet? - porse i volda? Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 27. august 2003 #8 Del Skrevet 27. august 2003 Ja det går an å leie atlanterhavsparken.. Der er jo helt fantastisk da. Fjellstua, oppe i kuppelen er fantastisk.. Sas hotellet Rica Parken hotell Mange plasser å gifte seg på i Ålesund.. Ring rundt å forhør deg om pris, plass og ledighet. De er som oftest veldig behjelpelig. :D Hilsen Skusla - fra Ålesund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå