Gjest Gjest_stine_* Skrevet 7. desember 2009 #1 Del Skrevet 7. desember 2009 de aller fleste har disse vanlige tykke sølvgirlanderne som henger på juletreet. Jeg har sett ett eller annet sted helt tynne, fine, sølvtråder som du istedefor bruker på juletreet. er det noen som skjønner hva jeg mener, og ikke minst! ..hvor jeg kan få tak i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 7. desember 2009 #2 Del Skrevet 7. desember 2009 er de ganske korte? Jeg tror plantasjen har. . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 7. desember 2009 #3 Del Skrevet 7. desember 2009 er de ganske korte? Jeg tror plantasjen har. . . Ja.. de er ikke så lange, ca 50 cm totalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 7. desember 2009 #4 Del Skrevet 7. desember 2009 Da tror jeg det er de jeg mener. Og jeg tror jeg har sett de på plantasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 7. desember 2009 #5 Del Skrevet 7. desember 2009 Da tror jeg det er de jeg mener. Og jeg tror jeg har sett de på plantasjen. Supert, da skal jeg stikke innom å ta en kikk takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 8. desember 2009 #6 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg har tidligere år sett lengre utgaver på Åhlens, men ifjor ble de tidlig utsolgt i sølv. Minner meg på å gå ut å se etter snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå