Gjest Gorgonzola Skrevet 7. desember 2009 #21 Skrevet 7. desember 2009 Menn klarer ikke det....de tror at et klyp i håret er å dominere. Nordmenn er håplløse i sengen. Det får stå for din regning. Klyp i håret er ikke noe jeg praktiserer (hva nå det enn er) og at norske menn er dårlige i senga er noe du mener. Det er like smart å hevde som at eksempelvis asiatiske damer gruser norske damer i senga, sånn generelt.
clanz Skrevet 7. desember 2009 #22 Skrevet 7. desember 2009 (endret) Det får stå for din regning. Klyp i håret er ikke noe jeg praktiserer (hva nå det enn er) og at norske menn er dårlige i senga er noe du mener. Det er like smart å hevde som at eksempelvis asiatiske damer gruser norske damer i senga, sånn generelt. Enig, hun har nok bare møtt feil menn i senga i Norge! ;-) Og jeg syns jenter skal få lov til å la seg bli dominert i senga, men ikke nødvendigvis hele tiden. Endret 7. desember 2009 av clanz
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #23 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er dame og min mann elsker å bli dominert. Og jeg elsker å dominere han.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå