Gå til innhold

han skal ta meg med makt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Case one:

dette er noe jeg har tenkt å realisere neste gang jeg får meg type. men jeg er så dårlig på å se for meg hvordan....noen som ka hjelpe? jeg ser bare for meg at han fysisk holder meg nede, og som jeg leste i en annen tråd her, så ville jeg bare blitt kåt å ville hatt sex med en gang....hehe....hvordan dra det litt ut?

case two:

er de fleste men villige til å leke slikt? jeg har luftet tanken min om spanking for to exer av meg,men begge mente bare at det ville bli unaturlig...så det ble med tanken.

case three:

videre tenker jeg at hvis han vil at jeg skal være dominant, så er jeg iallefall helt grønn!

mye å svare på her, jeg blir takknemelig på svar på bare noe av det også;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange gutter som liker dette. Må nesten bare prøve. Man vet jo ikke om det er tennende eller ikke før man har prøvd.

Skrevet
Det er mange gutter som liker dette. Må nesten bare prøve. Man vet jo ikke om det er tennende eller ikke før man har prøvd.

Om mange eller få gutter liker det spiller ingen rolle, det er jo meningen til han hun er sammen med som teller her. Og det kan hun jo nesten bare finne ut ved å spørre ham. Og til det siste du skrev så er det jo absolutt mange ting man kan vite om man tenner på eller ikke, uten å ha prøvd. Man må ikke prøve alt for å finne ut det.

Skrevet (endret)
Case one:

dette er noe jeg har tenkt å realisere neste gang jeg får meg type. men jeg er så dårlig på å se for meg hvordan....noen som ka hjelpe? jeg ser bare for meg at han fysisk holder meg nede, og som jeg leste i en annen tråd her, så ville jeg bare blitt kåt å ville hatt sex med en gang....hehe....hvordan dra det litt ut?

case two:

er de fleste men villige til å leke slikt? jeg har luftet tanken min om spanking for to exer av meg,men begge mente bare at det ville bli unaturlig...så det ble med tanken.

case three:

videre tenker jeg at hvis han vil at jeg skal være dominant, så er jeg iallefall helt grønn!

mye å svare på her, jeg blir takknemelig på svar på bare noe av det også;)

For de fleste gutter er det vel mer naturlig å være dominant, enn underdaning..Så case 1 og 2 kan jeg ikke skjønne at det skulle være noe problem å få til. De fleste gutter vil vel leke litt. :nigo:

Case 3 blir kanskje værre, men sikkert noen gutter som liker det også..Men 1,2 blir jo det motsatte av 3, så da må han karen kunne være både underdanning og dominerende..switch tror jeg det kalles :ler: Men sikkert noen som er litt "spaltet" så de liker begge deler ja. :Nikke:

Endret av kristian82
Gjest Gjest_Magnus_*
Skrevet

Å holde deg nede med makt?

Jeg ville vært MEGET skeptisk. Dette måtte i så fall vært avklart til minste detalj på forhånd. Mest fordi vi bl.a. har bestemmelser om uaktsom voldtekt i straffeloven. Jeg vil ikke være en av dem som i ettertid forsøker å forklare "at jeg trodde hun likte/ ville det" o.s.v. Dessuten måtte dette være noe jeg tenner på. Det er det ikke, så derfor ville noe som dette være uaktuelt for min del.

Skrevet (endret)
Å holde deg nede med makt?

Jeg ville vært MEGET skeptisk. Dette måtte i så fall vært avklart til minste detalj på forhånd. Mest fordi vi bl.a. har bestemmelser om uaktsom voldtekt i straffeloven. Jeg vil ikke være en av dem som i ettertid forsøker å forklare "at jeg trodde hun likte/ ville det" o.s.v. Dessuten måtte dette være noe jeg tenner på. Det er det ikke, så derfor ville noe som dette være uaktuelt for min del.

Naturlignok drar man ikke dette opp på første date da - må jo kjenne hverandre. Men du kan slappe av når det gjelder grov uakstom voldtekt, om kjæresten din og du, har en del på at du dasker ho på stompen i ny og ne og holder henne nede. Å tro hun skal anmelde deg for voldtekt, er jo å være overkill paranoid. Du vet vel at kjæresten din ikke er en psykopat som tropper opp med falsk anmeldelse?

Heller ikke snakk om bdsm, slik jeg forstår Ts. Så var jo ikke at hun ville ha bank og blåmerker da. :dåne:

Men at du ikke tenner på det er jo helt realt da. :Nikke:

Endret av kristian82
Skrevet

Case 1: Det skal jo ikke være opp til deg når dere skal ha sex ;) Det med at du blir kåt med en gang er jo litt av poenget, han skal bruke sin makt til å tease deg. For å dra det litt ut så kan han f eks binde deg fast. Så kan du ligge der og vri deg av kåthet imens han styrer showet. Bare fantasien setter egentlig grenser nå..

Case 2: Har litt samme erfaring. De fleste (alle jeg har vært borti) liker dominans til en viss grad, men mange føler det er litt ubekvemt å dra det for langt. Man må liksom lokke det ut av dem, med små skritt av gangen. Men jeg har funnet at det er vanskelig å lokke noe ut av folk hvis de bare ikke har det i seg! Så du må nesten håpe neste mann du møter er typen som synes det er kjempespennende og gjør det med mer entusiasme og innlevelse enn deg! De finnes de og, jeg har en dominant type nå :lur:

Case 3: Her er jeg og grønn, men det har vært snakk om å skifte roller så jeg skal nok få prøvd meg. Men her er det jeg som er litt ubekvem, det ligger ikke naturlig i meg. Men selvsagt kan man jo prøve! Jeg tenker at jeg begynner litt rolig med å kommandere han til å kle av seg og deretter lenke han fast på et eller annet vis. Kanskje bruke en blindfold. Da er man jo kommet et stykke allerede.. så vil jeg bare gjøre det jeg har lyst til med han, og kjefte på han hvis han vrir seg for mye. Kanskje jeg bruker den gamle klisjeen med stearinlys eller noe annet litt smertefullt for å veksle mellom pleasure og pain slik at han ikke vet hva som kommer. Jeg har egentlig ikke tenkt ut alt enda, men har bestilt noe latexgreier og skal planlegge en helaften for han hehe

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Min erfaring (og den er etter hvert blitt brukbar, jeg er voksen) er generelt at kvinner som regel setter pris på at mannen er litt sjef i senga, bestemmer litt og er målbevisst på hva han tenner på og liker. At han "tar for seg" og styrer showet på en måte. En annen erfaring er at balansen mellom hvem som tar kommandoen og i hvilken grad man skal ta kommandoen kommer etter hvert som man bygger tillit og avstemmer med hverandre hva som er ok eller ikke. Begynne i det små og utvikle det derfra. Så langt har det løpet for min del vært forutsigbart og jeg har unngått skjær i sjøen.

Så min empiriske konklusjon: Jenter liker generelt at partneren dominerer i senga, varierende grad fra jente til jente, og det har passet meg utmerket.

Skrevet
Min erfaring (og den er etter hvert blitt brukbar, jeg er voksen) er generelt at kvinner som regel setter pris på at mannen er litt sjef i senga, bestemmer litt og er målbevisst på hva han tenner på og liker. At han "tar for seg" og styrer showet på en måte. En annen erfaring er at balansen mellom hvem som tar kommandoen og i hvilken grad man skal ta kommandoen kommer etter hvert som man bygger tillit og avstemmer med hverandre hva som er ok eller ikke. Begynne i det små og utvikle det derfra. Så langt har det løpet for min del vært forutsigbart og jeg har unngått skjær i sjøen.

Så min empiriske konklusjon: Jenter liker generelt at partneren dominerer i senga, varierende grad fra jente til jente, og det har passet meg utmerket.

Jeg har landet på samme konklusjon, men til forskjell fra deg så passer det meg særdeles dårlig. Jeg har ellers ikke noe til overs for kvinner av den submissive typen. Stikkordet er likhet, likhet, likhet!

Gjest Gjest_Magnus_*
Skrevet
Naturlignok drar man ikke dette opp på første date da - må jo kjenne hverandre. Men du kan slappe av når det gjelder grov uakstom voldtekt, om kjæresten din og du, har en del på at du dasker ho på stompen i ny og ne og holder henne nede. Å tro hun skal anmelde deg for voldtekt, er jo å være overkill paranoid. Du vet vel at kjæresten din ikke er en psykopat som tropper opp med falsk anmeldelse?

Jeg trodde jeg visste det, men forholdet skar seg og nå er det bare trollskap med påstander om mishandling og faenskap. Hvem tror du blir trodd når jeg påstår at hun likte det litt røfft?

Skrevet
Jeg trodde jeg visste det, men forholdet skar seg og nå er det bare trollskap med påstander om mishandling og faenskap. Hvem tror du blir trodd når jeg påstår at hun likte det litt røfft?

Tja, det kommer vel ann på omstendighetene rundt. Men ser poenget ditt, men mener med en kjærest at det ikke er noe tema..Hun kan like så godt si hun sa "nei" til vanlig sex mens du truet henne, eventuelt du pulte hennne mens hun sov, som det med at hun likt å bli spanked på rompa eller litt hardt...Snakker jo heller ikke om å etterlate en haug med blådmerker og drit da, Ts vil jo bare at man tar litt controll og fysisk viser at han er Bossen.

Skrevet
Tja, det kommer vel ann på omstendighetene rundt. Men ser poenget ditt, men mener med en kjærest at det ikke er noe tema..Hun kan like så godt si hun sa "nei" til vanlig sex mens du truet henne, eventuelt du pulte hennne mens hun sov, som det med at hun likt å bli spanked på rompa eller litt hardt...Snakker jo heller ikke om å etterlate en haug med blådmerker og drit da, Ts vil jo bare at man tar litt controll og fysisk viser at han er Bossen.

Det er nettopp dette som er så ille: kvinner bør ikke være submissive!

Skrevet (endret)

Nei, det får jo være opp til hver enkelt. Tull at du skal si hva kvinner skal være og ikke være. Det paret som er sammen får gjøre det som gjør de happy, og da er det ofte naturlig - min erfaring - at jenta fort liker å være litt underdaning og at gutten tar styringa, ikke noe mer hokkus pokkus enn det.

Endret av kristian82
Skrevet
Nei, det får jo være opp til hver enkelt. Tull at du skal si hva kvinner skal være og ikke være. Det paret som er sammen får gjøre det som gjør de happy, og da er det ofte naturlig - min erfaring - at jenta fort liker å være litt underdaning og at gutten tar styringa, ikke noe mer hokkus pokkus enn det.

Kvinner med underdanige tendenser er en klisjé. Hva med å finne på noe nytt for en gangs skyld? Dessuten er ikke slik oppførsel noe som avtvinger respekt, akkurat. Ingen stjerne i boka her.

Skrevet

Vi burde dessuten ha kommet lenger enn som så i dag.

Skrevet
Det er mange gutter som liker dette.

Ikke på KG: her er alle menn feminine og vil selv bli dominert....de skikkelige mannfolkene er vel andre steder?

Skrevet

Er det noen som iallefall ikke bør være det så er det jo menn!!

Skrevet

Menn klarer ikke det....de tror at et klyp i håret er å dominere. Nordmenn er håplløse i sengen.

Skrevet
Er det noen som iallefall ikke bør være det så er det jo menn!!

Poenget mitt er at ingen bør være submissive. Men siden jeg er hetero mann så bryr jeg meg fint lite om hva andre menn foretar seg. Klarer bare ikke underdanige kvinner, mister respekten for dem og da tenner dem meg ikke heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...