Gå til innhold

Bestees lille babybakebok!


Bestee

Anbefalte innlegg

I går var vi på ultralyd! :danse: Vi fikk se verdens nydeligste, lille baby.. :rødme: Alt så bra ut! H*n fektet med armer og bein hele tiden, så det virket som den hadde det bra der inne. :) Min kjære har kopiert opp bildene vi fikk med oss, og går med et par av de i lommeboka si. Skikkelig stolt pappa.. :rødme:

Dette er definitivt en opplevelse som alle bør glede seg til! Men jeg har fortsatt problemer med å forstå at den babyen på bildet faktisk ligger i magen min. Det er rett og slett for utrolig til å være sant! :)

Jordmoren fant ut at jeg har morkaka liggende på fremre vegg, noe som kan gjøre at det tar litt lengre tid før jeg kjenner spark og bevegelser. Men så lenge alt står bra til med lille Busen i magen, så skal jeg ikke klage! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro :) Dere fikk ikke vite kjønn altså? Eller vil ikke kanskje? :) Var en utrolig opplevelse å være på UL, ja! Så søtt at den kommende faren har bilder i lommeboka :hjerte:

Jeg har også morkaka liggende fremme, så kjenner derfor litt mindre jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro :) Dere fikk ikke vite kjønn altså? Eller vil ikke kanskje? :) Var en utrolig opplevelse å være på UL, ja! Så søtt at den kommende faren har bilder i lommeboka :hjerte:

Jeg har også morkaka liggende fremme, så kjenner derfor litt mindre jeg også.

Nei, vi bestemte oss allerede før jeg ble gravid om at vi ikke skulle vite kjønnet. I det siste har jeg begynt å bli litt utålmodig, men min kjære stod på sitt på UL gitt... :fnise: Men da blir det jo bare enda mer spennende da h*n kommer, så klager ikke.. :)

Det er jo litt kjedelig at morkaka ligger slik, men regner med at vi kommer til å kjenne det godt vi også etterhvert! :jepp: Det sa i hvert fall jordmor til meg på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi bestemte oss allerede før jeg ble gravid om at vi ikke skulle vite kjønnet. I det siste har jeg begynt å bli litt utålmodig, men min kjære stod på sitt på UL gitt... :fnise: Men da blir det jo bare enda mer spennende da h*n kommer, så klager ikke.. :)

Det er jo litt kjedelig at morkaka ligger slik, men regner med at vi kommer til å kjenne det godt vi også etterhvert! :jepp: Det sa i hvert fall jordmor til meg på UL.

Så jo nå at du har skrevet det tidligere, hehe.

Ja, det er kjedelig, men jeg har hvertfall begynt å kjenne det ganske så godt i det siste, så du gjør nok det du også :) I begynnelsen (tror jeg begynte å kjenne ca i uke 15) kjente jeg det mest på siden, men da var det bare forsiktig, og jordmor sa at jeg kom til å kjenne det best der i starten, og det stemte jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo nå at du har skrevet det tidligere, hehe.

Ja, det er kjedelig, men jeg har hvertfall begynt å kjenne det ganske så godt i det siste, så du gjør nok det du også :) I begynnelsen (tror jeg begynte å kjenne ca i uke 15) kjente jeg det mest på siden, men da var det bare forsiktig, og jordmor sa at jeg kom til å kjenne det best der i starten, og det stemte jo :)

Kjenner du det fortsatt bare på sidene, eller er det mer overalt nå? Jeg er fortsatt ikke sikker på om det er spark jeg kjenner. Er som små, myke dult innifra, men det kan jo være så mangt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du det fortsatt bare på sidene, eller er det mer overalt nå? Jeg er fortsatt ikke sikker på om det er spark jeg kjenner. Er som små, myke dult innifra, men det kan jo være så mangt.. :)

Er fortsatt ganske små myke dult, men blitt litt sterkere den siste uka. kjenner det mest på sidene fortsatt, men også ganske langt ned.

Jordmora sa at hvis du tror du kjenner bevegelser så er det nok det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...