Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #1 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg kjøpte i går en drøm av en kjole som jeg har tenkt å ha på meg på julebordet. Egentlig er den for fin for anledningen. Den er kort (til knærne), så ingen ballkjole, men den ser veldig veldig eksklusiv ut. (kostet 5000 kr og ser virkelig sånn ut også). Føler at jeg kommer til å føle meg litt utilpass blant kollegaene, da de er av typen som kjører vero moda prisklasse og stil. Bør jeg kanskje gå for en kjole som er mer anonym eller er det ok å skille seg ut på julebord? Er litt forvirret nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya84 Skrevet 6. desember 2009 #2 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg syns absolutt du skal gå med den nye kjolen. Ta den på å føl deg som en dronning:) Selv er jeg fortvila for jeg har lagt på meg å ikke får på meg en kjempeflott, knæsjrosa kjole jeg tenkte å gå med på julebord.. Så i år blir kjedelig å svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 6. desember 2009 #3 Del Skrevet 6. desember 2009 Den er av sånn type: http://www.tamisonline.com/images/web/tera...ktail-dress.jpg http://media.hamptonroads.com/cache/files/images/104371.jpg På Kim Catrall Men min er vinrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #4 Del Skrevet 6. desember 2009 Gå med den. Når ellers dukker det opp en anledning til å bruke den? Du vil vel ikke ha brukt 5000 kr på skapfyll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 7. desember 2009 #5 Del Skrevet 7. desember 2009 Min erfaring med julebord er at du finner alle grader av pynting (og ikke-pynting). Jeg er en av dem som pleier å være stivpyntet, mens enkelte av kollegene mine gjerne kommer i olabukse og kanskje en litt penere skjorte enn de bruker til vanlig. Alt er like greit hos oss. (Vi er mange da, så det er alltids en eller annen som kjører samme stil som en selv. ) Bruk kjolen din, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoO Skrevet 7. desember 2009 #6 Del Skrevet 7. desember 2009 Den så kjempe stilig ut TS! Hos oss er det veldig forskjellig hva folk kommer med på julebord, noen kjører svart bukse, mens andre kjører ballkjole. Men syns ikke den så overpyntet ut, siden den ikke er lang. Når kjolen kostet 5000 - bruk den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2009 #7 Del Skrevet 7. desember 2009 Klart du kan ha på deg den flotte kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå