Gå til innhold

Finnes det regler for julebord-kjolen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte i går en drøm av en kjole som jeg har tenkt å ha på meg på julebordet. Egentlig er den for fin for anledningen. Den er kort (til knærne), så ingen ballkjole, men den ser veldig veldig eksklusiv ut. (kostet 5000 kr og ser virkelig sånn ut også). Føler at jeg kommer til å føle meg litt utilpass blant kollegaene, da de er av typen som kjører vero moda prisklasse og stil. Bør jeg kanskje gå for en kjole som er mer anonym eller er det ok å skille seg ut på julebord? Er litt forvirret nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns absolutt du skal gå med den nye kjolen. Ta den på å føl deg som en dronning:)

Selv er jeg fortvila for jeg har lagt på meg å ikke får på meg en kjempeflott, knæsjrosa kjole jeg tenkte å gå med på julebord.. Så i år blir kjedelig å svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med julebord er at du finner alle grader av pynting (og ikke-pynting). Jeg er en av dem som pleier å være stivpyntet, mens enkelte av kollegene mine gjerne kommer i olabukse og kanskje en litt penere skjorte enn de bruker til vanlig. Alt er like greit hos oss. (Vi er mange da, så det er alltids en eller annen som kjører samme stil som en selv. :) )

Bruk kjolen din, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så kjempe stilig ut TS! Hos oss er det veldig forskjellig hva folk kommer med på julebord, noen kjører svart bukse, mens andre kjører ballkjole. Men syns ikke den så overpyntet ut, siden den ikke er lang.

Når kjolen kostet 5000 - bruk den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...