tøydokka Skrevet 6. desember 2009 #21 Skrevet 6. desember 2009 Hørtes ikke riktig klokt ut, spør du meg.. La kona danse lettkledd i et bur!?? Må si jeg ble VELDIG nyskjerrig på hva slags firma du jobber i, siden du i det hele tatt vurderer en sånn spinnvill ide. En ting er sikkert.. kollegaene dine hadde hvertfall fått et samtaleemne i tiden fremover.
SuperNova Skrevet 7. desember 2009 #23 Skrevet 7. desember 2009 Å herregud! Jeg hadde hatet det hvis en kollega på jobben hadde vist frem kona si i et bur på julebordet. IKKE GJØR DET! Så pinlig for kollegene dine! Når det er sagt: Det er ikke noe galt i å være eksibisjonist, men som flere sier så er IKKE julebordet på jobben den rette arenaen. Finn en fetish-klubb:-)
K.A. Skrevet 7. desember 2009 #24 Skrevet 7. desember 2009 Lek gjerne med tanken, for det kan være en spennende fantasi. Men hør på de rådene du har fått og la det bli med fantasien. Hverken du eller din kone ville like de faktiske konsekvensene.
kamela Skrevet 7. desember 2009 #26 Skrevet 7. desember 2009 La henne opptre på en strippeklubb el.l. Tror neppe dine kolleger vil sette pris på et sånt show
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #27 Skrevet 7. desember 2009 .....vil gjerne danse i et bur eller på et podie i forbindelse med kundefest på min jobb. Hun sier at hun kunne tenke seg å stille i en bikini eller sexy undertøy. Dette kommer ofte opp når vi som i går var på julebord med min jobb. Jeg har spurt hvor langt hun er villig til å gå eller hvor spennende hun vil gjøre det.......hun smiler og sier veldig spennende! Vi er voksne og gift, trygge på hverandre. På kundefestene er det vel 100-150 stk og hovedtyngden er menn. Hva svarer man ja eller nei... Synes jo at det er en sexy tanke..... Så hyggelig og koselig. Du får bare la henne stå i bikinien sin foran alle dine kollegger da vet du. Husk å la henne svelge, det vil jo alle menn. Og husk: ikke noe er flaut i 2009. Alt er lov. Hent fram buret! Stå på!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #28 Skrevet 7. desember 2009 Det er helt sikkert at det ikke blir i noen form for firma sammenheng. Er luter øre når det gjelder gode råd jeg....så vi finner sikkert en annen løsning
Gjest Qwe Skrevet 7. desember 2009 #29 Skrevet 7. desember 2009 hehe herregud hvor morro det hadde vært om en sjef hadde kommet drassende med kona si naken i ett gullfarget bur på julebordet/kundefes, dratt buret etter seg i en tund kjetting og hesblesende introdusert henne " dette er kona mi som skal vise musa si, enjoy". Jeg sier GJØR det så alle får seg en skikkelig god latter, kona de mister alt av selvtillit og du får sparken
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2009 #30 Skrevet 7. desember 2009 Det er helt sikkert at det ikke blir i noen form for firma sammenheng. Er luter øre når det gjelder gode råd jeg....så vi finner sikkert en annen løsning For min del hadde jeg ikke godtatt at hun hadde vist seg frem på denne måten i andre sammenhenger heller.
Gjest Shelob Skrevet 8. desember 2009 #31 Skrevet 8. desember 2009 Hvis du jobber på Diamond Bar, String Bar eller L'Amour tror jeg det går helt fint!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå