Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 6. desember 2009 #1 Skrevet 6. desember 2009 .....vil gjerne danse i et bur eller på et podie i forbindelse med kundefest på min jobb. Hun sier at hun kunne tenke seg å stille i en bikini eller sexy undertøy. Dette kommer ofte opp når vi som i går var på julebord med min jobb. Jeg har spurt hvor langt hun er villig til å gå eller hvor spennende hun vil gjøre det.......hun smiler og sier veldig spennende! Vi er voksne og gift, trygge på hverandre. På kundefestene er det vel 100-150 stk og hovedtyngden er menn. Hva svarer man ja eller nei... Synes jo at det er en sexy tanke.....
Proudness Skrevet 6. desember 2009 #2 Skrevet 6. desember 2009 (endret) .....vil gjerne danse i et bur eller på et podie i forbindelse med kundefest på min jobb. Hun sier at hun kunne tenke seg å stille i en bikini eller sexy undertøy. Dette kommer ofte opp når vi som i går var på julebord med min jobb. Jeg har spurt hvor langt hun er villig til å gå eller hvor spennende hun vil gjøre det.......hun smiler og sier veldig spennende! Vi er voksne og gift, trygge på hverandre. På kundefestene er det vel 100-150 stk og hovedtyngden er menn. Hva svarer man ja eller nei... Synes jo at det er en sexy tanke..... Hva er det du frykter? At andre menn ser på henne eller at hun blir utro mot deg? Du får skrive opp alle positive og negative sidene på et ark og summere de. Det er ingen som kan ta dette valget utenom deg, det er jo trossalt din kone. Endret 6. desember 2009 av Proudness
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #3 Skrevet 6. desember 2009 Tenker jo litt på kommentarer fra kollegaer da, men det aspektet om utroskap bekymrer meg ikke. Vi får snakke mere om dette og finne noen grenser for langt hun bør gå før det er stopp....
Proudness Skrevet 6. desember 2009 #4 Skrevet 6. desember 2009 (endret) Tenker jo litt på kommentarer fra kollegaer da, men det aspektet om utroskap bekymrer meg ikke. Vi får snakke mere om dette og finne noen grenser for langt hun bør gå før det er stopp.... Det virker greit det. Kommentarer fra kollegaer er slik man må regne med, du kan jo spørr noen av de kollegaene du kjenner best slik at du har litt synspunkter? Det høres veldig fornuftig ut å sette oppe grenser før det hele avbrytes. Hvis det er nokon kvinner tilstede du danse ved en strippestang i tanga til de vel? Endret 6. desember 2009 av Proudness
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #5 Skrevet 6. desember 2009 Jeg vil absoludt ikke anbefale å gjøre noe slikt i forbindelse med jobben. Dette kan få ringvirkninger til deg og du kan fremstå som en veldig useriøs aktør både ovenfor dine kunder og dine medarbeidere. Dette kan absoludt skade karriæren din! Kan dere ikke finne andre arenaer å leve ut denne fantasien på?
Laidback Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Jeg vet ikke hva slags jobb du har eller hvor du jobber, men på min jobb prøver jeg å fremstå mest mulig profesjonell og seriøs. Å la kona danse lettkledd i et bur på firmafesten er definitivt ikke et karrieretrekk jeg ville ha vurdert....
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Jeg vet ikke hva slags jobb du har eller hvor du jobber, men på min jobb prøver jeg å fremstå mest mulig profesjonell og seriøs. Å la kona danse lettkledd i et bur på firmafesten er definitivt ikke et karrieretrekk jeg ville ha vurdert.... Det har du helt rett i, vi får nok finne en annen arena som det blir nevnt i et annet innlegg
Gjest Gjest_skeptisk_* Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Jeg ville synes det var pinlig å måtte bivåne noe sånt... Samtidig sender du ut en hel haug signaler om dere. Jeg ville personlig tenkt på hva deres motivasjon var for å dele det med "hele verden". Men kos dere med tanken og evt. "ny" arena....
DaYdReAm Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 oppmerksomhetssyk kone du har.....sorry, måtte bare få det ut....
The Kitten Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 .....vil gjerne danse i et bur eller på et podie i forbindelse med kundefest på min jobb. Hun sier at hun kunne tenke seg å stille i en bikini eller sexy undertøy. Dette kommer ofte opp når vi som i går var på julebord med min jobb. Jeg har spurt hvor langt hun er villig til å gå eller hvor spennende hun vil gjøre det.......hun smiler og sier veldig spennende! Vi er voksne og gift, trygge på hverandre. På kundefestene er det vel 100-150 stk og hovedtyngden er menn. Hva svarer man ja eller nei... Synes jo at det er en sexy tanke..... Hvis du vil ha en hore til kone, sier du ja. Hvis ikke så sier du nei.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #11 Skrevet 6. desember 2009 Utrolig negative en del er her inne.... Skjønner at en del er overrasket over at noen har andre ønsker enn hva som er innefor A4 normen. Men å kalle noe hore osv for de man ønsker å vise seg fram, det blir bare for dumt.
Chiquita Skrevet 6. desember 2009 #12 Skrevet 6. desember 2009 Jeg lurer mer på hvilken jobb dette er jeg da, som har lettkledde damer dansende i bur eller "på stang" på firmafester... Det er HELT utenkelig i de kretser jeg omgår i allefall
LukaFrost Skrevet 6. desember 2009 #13 Skrevet 6. desember 2009 Dere bør finne andre anledninger for dette enn jobbsammenhenger. Kanskje en fetishklubb eller lignende passer bedre.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #14 Skrevet 6. desember 2009 Dere bør finne andre anledninger for dette enn jobbsammenhenger. Kanskje en fetishklubb eller lignende passer bedre. Ja, godt forslag....
Troyamin Skrevet 6. desember 2009 #15 Skrevet 6. desember 2009 oppmerksomhetssyk kone du har.....sorry, måtte bare få det ut.... Så det å være stripper/eksotisk danser er kun for single jenter? Hvis du vil ha en hore til kone, sier du ja. Hvis ikke så sier du nei. Ei hore er ei som selger sex for penger eller andre tjenester. Dette er kona til en som ønsker å gjøre en fantasi virkelighet. Ikke ha sex med andre menn. TS: å gjøre slikt på en firmafest vil nok få ei fjær til å bli fem høns. Rykter oppstår lett og både du og din kone kan fort virke useriøse. Ønsker dere å sprite opp sexlivet, meld henne på amatørstrippen på Sexhibition neste år.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #16 Skrevet 6. desember 2009 Jeg vil absoludt ikke anbefale å gjøre noe slikt i forbindelse med jobben. Dette kan få ringvirkninger til deg og du kan fremstå som en veldig useriøs aktør både ovenfor dine kunder og dine medarbeidere. Dette kan absoludt skade karriæren din! Kan dere ikke finne andre arenaer å leve ut denne fantasien på? Helt enig. Idioti å gjøre dette. For øvrig er det patetisk hvor ekshibisjonistiske kvinner kan være.
Ethereal Skrevet 6. desember 2009 #17 Skrevet 6. desember 2009 Det kommer HELT an på hva slags jobb du har.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #18 Skrevet 6. desember 2009 Jobben er ikke rette arena for en slik ting, dine karrieremuligheter videre vil begrense seg. Hvis kona de er så lysten på å vise seg frem, finn en klubb der slikt er "normalt"
addict Skrevet 6. desember 2009 #19 Skrevet 6. desember 2009 HAHAHA må si jeg lo godt nå!! helt enig med resten, du kommer til å framstå som så userriøs og merkelig at jeg tror ikke det vil være spesielt fordelaktig for hverken deg eller din kone... og hvilken i all verdens slags firmafest vil det være naturlig å sende kona si halvnaken i et bur som underholdning!? jeg ville sett på kona di som tøsete og sykt oppmerksomhetssyk, og muligens litt forstyrret som mener at kollegene og vennene til sin mann faktisk vil ha glede av å se henne danse halvnaken i et bur på firmafest. man inviterer ikke kolleger ufrivillig inn i et ektepars fetisher på den måten, da må man gå via en fetishklubb eller lignende. eller hun ka ta kurs og søke seg jobb på strippeklubb, så kan du annonsere det for kollegene. da er du ihvertfall sikker på at de faktisk er intereserte i å se henne.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #20 Skrevet 6. desember 2009 Jeg og dine 100-150 kollegaer hadde neppe klart å se seriøst på hverken deg eller kona di etter dette. Noen likesinnede hadde vel ment dette var spennende og tøfft. Men alle seriøse mennesker, hadde nok snudd seg brydd bort fra det. Jobbarenaen din er IKKE en Fetish klubb, forklar det til din oppmerksomhetssyke tøytekone.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå