AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #81 Skrevet 15. mars 2019 Jeg hadde 375 gram over muskel i ti år. Brystene mine er like stamme og fine som før operasjon nå over ett år etter fjerning. Eneste er at niplene «siger litt». Anonymkode: 9eca1...f90
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #82 Skrevet 15. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde 375 gram over muskel i ti år. Brystene mine er like stamme og fine som før operasjon nå over ett år etter fjerning. Eneste er at niplene «siger litt». Anonymkode: 9eca1...f90 Jeg har mine under musklen, vet ikke om det har mye å si ? Anonymkode: fd039...da7
Vinglefia Skrevet 6. mai 2019 #83 Skrevet 6. mai 2019 Hei, jeg hadde mine under muskelen i 12 år, fjernet de for 3 mnd siden og liker de "gamle" puppene bedre og bedre selv om jeg savner str litt savner jeg ikke følelsen
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #84 Skrevet 7. mai 2019 På 02.11.2018 den 18.52, AnonymBruker skrev: Har noen av dere fjernet kapsel i tillegg til implantatene, isåfall hos hvem? Jeg vil helst gjøre dette for å unngå komplikasjoner senere men kirurgen jeg snakket med var ikke så innstilt på å gjøre det da det bare ble "plagsomt" med hele operasjonen og dren osv... Anonymkode: 205fd...fa6 Hva er forskjellen på å fjerne kapsel og ikke og bare fjerne implantatene? Kan man løfte noe særlig den første tiden? Anonymkode: fcebf...b6f
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #85 Skrevet 27. januar 2020 På 28.10.2018 den 19.04, AnonymBruker skrev: Håper noen kan svare selv om denne tråden er gammel! Er det noen som har fjernet silikon her i Oslo nylig? Burde man dra til colosseum eller frogner? For dere som hadde under muskelen og har fjernet, trengte dere å reparere muskelen? Hvordan var det med smerter og slikt i ettertid? Kunne du dra tilbake på skole/jobb etter en uke, så lenge du ikke løftet tungt? Vet dere om kirurgen fjerner hele kapselen i tillegg til protesen, eller må man be om dette spesifikt? Kostet dette ekstra eller er det inkludert i garantien? Igjen, vil dette være mer vondt, eventuelt påvirke utseendet til brystene etterpå? Anonymkode: 205fd...fa6 Jeg fikk mine fjernet Aleris Colosseum. Var tydeligvis garanti innen 5 år på min. Jeg er 1.60 høy og var en 70A. La inn 360 på hver!😱 etter at jeg tok ut, så var de ikke så fine for å si det mildt. Måtte slappe av og ikke bevege meg på 1 uke- tok fri til 1 uke og 3 dager. Og var tilbake på jobb 100%. Kunne ikke løfte tungt da såret er hanske nytt. Til i dag litt over 1 år og PR mnd, så har det trukket seg ganske mye tilbake. Du kan enten massere puppene eller trene stramme de opp. Anonymkode: fd039...da7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #86 Skrevet 27. januar 2020 Fyll på med eget fett istedetfor 😁 Det skal jeg gjøre, for jeg klarer ikke tanken på silikon Anonymkode: a029f...354
Tillea Skrevet 20. april 2020 #87 Skrevet 20. april 2020 På 27.1.2020 den 23.14, AnonymBruker skrev: Fyll på med eget fett istedetfor 😁 Det skal jeg gjøre, for jeg klarer ikke tanken på silikon Anonymkode: a029f...354 Har du gjort dette? Vurderer det selv, men finner ingen med erfaringer med dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå