Gå til innhold

Du som har FJERNET SILIKON

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei;) Fjernet mine for akkurat 2 mnd siden- Jeg er så glad for å være kvitt de;) Kjempe fornøyd med mine egene pupper, og ser meg i speilet flere ganger bare for å nyte synet;) Hi HI

Bare gled deg du- ikke smerter! Jeg tok ett par paracet, men kunne fint klart meg uten;) Syntes ikke det er noe stress å gå med sportsbh heller- Lykke til!!!!

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

så etter hva jeg har lest her er det ikke noe problem med fjerning?

Puppene kommer tilbake til normalen slik de var?

Noen som har noen erfaring med å beholde bare et lite innlegg?

Spør fordi jeg bare har ett innlegg. Det ene brystet mitt vokste ikke mens det andre stoppet på B-cup. Jeg la bare innlegg i den som ikke hadde vokst. jeg har hatt det i snart et år, og føler meg ikke komf med det. Jeg trodde stivheten og palstfølelsen ville gå over, men det har den ikke + at det gjør vondt når kjæresten min tar på nippelen min (noe jeg ikke skjønner grunnen til)

Har noen andre vært borti det at nippelen blir helt stiv og vondt hele tiden etter innlegg?

Noen som vet om jeg vil ha samme plast følelse om jeg får et mindre innlegg?

Vurderer sterkt å fjerne det, ettersom jeg ikke føler meg vell i det hele tatt.

Og hvordan kontaktet dere legen som har bildene? jeg husker ikke navnet til min, men det står vel skrevet ned et sted.

• 7 måneder senere...
Gjest Superjanne
Skrevet

jeg regner med plastfølelsen er der uansett str på innlegg.

• 5 år senere...
Skrevet

Tenkte det var greit å bumpe denne tråden :)

Nå er det jo "ny generasjon" implantater, så er spent på å høre folks erfaringer og om noen evt har valgt å fjerne. Er de myke, eller blir det den plastfølelsene brukeren over meg snakker om?

Anonymkode: 616d4...e2f

• 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

På 7.11.2017 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Tenkte det var greit å bumpe denne tråden :)

Nå er det jo "ny generasjon" implantater, så er spent på å høre folks erfaringer og om noen evt har valgt å fjerne. Er de myke, eller blir det den plastfølelsene brukeren over meg snakker om?

Anonymkode: 616d4...e2f

Jeg har nyeste generasjon. Motiva sine mykeste. De er mye fastere enn vanlige pupper. Og strutter på en helt annen måte. Den ene er ganske «myk», men den andre er ikke. På begge kan man kjenne plastikken bevege seg inne i brystet når man ligger på rygg og kniper/skyver på dem. Skjønner hvorfor ikke kirurgene opplyser om dette.....!! På den ene kan jeg flytte på den stående også. Ikke naturlig!  Nærmeste jeg kommer i beskrivelsen er følelsen av en kyllingfilet/gummiball under huden. Jeg har små implantater under muskel. Skal fjerne så fort jeg får lov av kirurgen (under et år siden op) og spart opp nok penger. Ønsker helst at det skjedde i morgen. Skjønner ikke hvorfor jeg var så dum i utgangspunktet. Men det ble en dyr lærepenge, og utrulig nok har jeg bedre selvtillit på feltet og gleder meg til å få tilbake paddeflate pupper etter å ha hatt silikon. Skulle gjerne vært foruten den erfaringen. Men man lærer mens man lever ;)  For all del- Om noen leser denne posten som er like sta som meg og kommer til å gjøre det uansett: ta en klinikk der du får fjerna de gratis innen det første året

! Noen som har fjerna, hvor lenge måtte du holde deg uten trening og sånn? Og hvor lenge med  Sportsbh? 

Anonymkode: 0cee7...2f8

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Hei, drar opp tråden igjen jeg. 

Jeg tok mine i 2015. Jeg hadde 70-A og ville egentlig ha full B-cup. Da eg var på konsultasjonstimen, la han først inn 300 og 320  hvis eg husket riktig, og da mente eg at det så for lite ut og ville legge inn mer» dumt nok. La inn tilslutt 360 på hver. Og nå angret jeg sykt for at eg tok så mye. Veide 47kg da eg tok de, var på c cup da. Men nå som eg har lagt på meg( veier nå 55kg) og puppene ser så mye større ut, og eg har litt breie skuldrer så de ser ekstremt ut når eg har på tett sittende klær 😕 er så deprimert i de siste mnd. Nå vurderer eg å ta de ut. Eg tok mine pupper på Teres Colosseum i Oslo., og sjekket nå at det koster 17.000kr+ for å ta de ut!!!! Herregud 😕 betalte mine pupper 32.900KR og nå må eg ut enda 17k ... xD 

eg målte mine nå D cup!!! :( hjelpes :( 

jvordan blir de hvis eg tar ut mine nå? 

Skrevet
På 8.8.2018 den 1.34, Alikante skrev:

Hei, drar opp tråden igjen jeg. 

Jeg tok mine i 2015. Jeg hadde 70-A og ville egentlig ha full B-cup. Da eg var på konsultasjonstimen, la han først inn 300 og 320  hvis eg husket riktig, og da mente eg at det så for lite ut og ville legge inn mer» dumt nok. La inn tilslutt 360 på hver. Og nå angret jeg sykt for at eg tok så mye. Veide 47kg da eg tok de, var på c cup da. Men nå som eg har lagt på meg( veier nå 55kg) og puppene ser så mye større ut, og eg har litt breie skuldrer så de ser ekstremt ut når eg har på tett sittende klær 😕 er så deprimert i de siste mnd. Nå vurderer eg å ta de ut. Eg tok mine pupper på Teres Colosseum i Oslo., og sjekket nå at det koster 17.000kr+ for å ta de ut!!!! Herregud 😕 betalte mine pupper 32.900KR og nå må eg ut enda 17k ... xD 

eg målte mine nå D cup!!! :( hjelpes :( 

jvordan blir de hvis eg tar ut mine nå? 

uff det burde jo kirurgen tatt mye mer hensyn til og da!! Vil jo tro du er en ganske liten person med såpass «lav vekt» misforstå meg rett men ja.. du er jo helt sikkert slank og ikke altfor høy?? Og da blir jo det kolossalt!! Pluss at man kanskje bør regne med å gå litt opp/ned og da er det jo gjerne der vi kvinner legger på oss noe da! 

Men hvordan de blir er jo umulig for oss å si. De blir nok større enn de var før op. Men det er nok mest pga vektoppgang vil jeg tro. :) Sikkert noe løshud i starten som forklart tilfiere i tråden. Så stabiliserer det ser helt sikkert noe:)

• 1 måned senere...
Skrevet
På 9.8.2018 den 10.38, agnesbjercke skrev:

uff det burde jo kirurgen tatt mye mer hensyn til og da!! Vil jo tro du er en ganske liten person med såpass «lav vekt» misforstå meg rett men ja.. du er jo helt sikkert slank og ikke altfor høy?? Og da blir jo det kolossalt!! Pluss at man kanskje bør regne med å gå litt opp/ned og da er det jo gjerne der vi kvinner legger på oss noe da! 

Men hvordan de blir er jo umulig for oss å si. De blir nok større enn de var før op. Men det er nok mest pga vektoppgang vil jeg tro. :) Sikkert noe løshud i starten som forklart tilfiere i tråden. Så stabiliserer det ser helt sikkert noe:)

Hei, beklager for sent svar. Er så vidt her inne, men nå sjekket jeg et annet sted som heter cosmoclinic. Der koster det 15900kr for å ta ut, har det noe å si om hvor jeg tar ut puppene mine? Eller burde eg  tilbake der eg tok de ? 

• 1 måned senere...
Skrevet

Håper noen kan svare selv om denne tråden er gammel!

Er det noen som har fjernet silikon her i Oslo nylig? Burde man dra til colosseum eller frogner?

For dere som hadde under muskelen og har fjernet, trengte dere å reparere muskelen? Hvordan var det med smerter og slikt i ettertid? Kunne du dra tilbake på skole/jobb etter en uke, så lenge du ikke løftet tungt?

Vet dere om kirurgen fjerner hele kapselen i tillegg til protesen, eller må man be om dette spesifikt? Kostet dette ekstra eller er det inkludert i garantien? Igjen, vil dette være mer vondt, eventuelt påvirke utseendet til brystene etterpå?

Anonymkode: 205fd...fa6

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper noen kan svare selv om denne tråden er gammel!

Er det noen som har fjernet silikon her i Oslo nylig? Burde man dra til colosseum eller frogner?

For dere som hadde under muskelen og har fjernet, trengte dere å reparere muskelen? Hvordan var det med smerter og slikt i ettertid? Kunne du dra tilbake på skole/jobb etter en uke, så lenge du ikke løftet tungt?

Vet dere om kirurgen fjerner hele kapselen i tillegg til protesen, eller må man be om dette spesifikt? Kostet dette ekstra eller er det inkludert i garantien? Igjen, vil dette være mer vondt, eventuelt påvirke utseendet til brystene etterpå?

Hvis du har tatt dine etter juli. (Etter nye reglen) så er alt inkludert, gratis. Da skal du ikke betale for noe

Anonymkode: fd039...da7

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis du har tatt dine etter juli. (Etter nye reglen) så er alt inkludert, gratis. Da skal du ikke betale for noe

Jeg opererte meg i 2014, så da vet jeg ikke hva som gjelder for meg lengre

Skrevet

Jeg fjernet mine på Colosseum, og har bare gode erfaringer fra det. Veldig lite smerter i etterkant, og utrolig deilig å få de ut🎉

Anonymkode: 4985b...aa9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg fjernet mine på Colosseum, og har bare gode erfaringer fra det. Veldig lite smerter i etterkant, og utrolig deilig å få de ut🎉

Anonymkode: 4985b...aa9

Åh, så bra! Hvilken kirurg hadde du?

Skrevet

Har noen av dere fjernet kapsel i tillegg til implantatene, isåfall hos hvem? Jeg vil helst gjøre dette for å unngå komplikasjoner senere men kirurgen jeg snakket med var ikke så innstilt på å gjøre det da det bare ble "plagsomt" med hele operasjonen og dren osv...

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har bestilt time imorgen hos Aleris Colosseum. Skal fjerne mine og er super spent på hvordan det kommer til å bli, jeg kommer til å oppdatere senere. Er bare redd for at det skal bli litt løshud senere og kanskje litt henger pupp :- / men jeg får krysse fingrene 

AnonymBruker
Skrevet

Håper alle kvinner som drømmer om silikonpupper leser denne tråden!

For en galskap.

Anonymkode: 8eb15...157

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper alle kvinner som drømmer om silikonpupper leser denne tråden!

For en galskap.

Anonymkode: 8eb15...157

Må nok tenke igjen før man skal legge seg under kniven for så å ønske om større pupper. Er nok dyrt som det er ... 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har bestilt time imorgen hos Aleris Colosseum. Skal fjerne mine og er super spent på hvordan det kommer til å bli, jeg kommer til å oppdatere senere. Er bare redd for at det skal bli litt løshud senere og kanskje litt henger pupp :- / men jeg får krysse fingrene 

Det vil jo bli en "tom pose" der implantatene satt. Det er klart det. Huden er jo også strukket av implantatene en tid. Så noe hengepupper tror jeg nesten man må regne med etter fjerning av implantater.

Hvor mye huden klarer å trekke seg sammen, avhenger nok litt av gener, og litt av hvor store implantater man hadde inne.

Anonymkode: 6bf43...f02

• Liker 1
Skrevet

Følger denne! 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jo bli en "tom pose" der implantatene satt. Det er klart det. Huden er jo også strukket av implantatene en tid. Så noe hengepupper tror jeg nesten man må regne med etter fjerning av implantater.

Hvor mye huden klarer å trekke seg sammen, avhenger nok litt av gener, og litt av hvor store implantater man hadde inne.

Anonymkode: 6bf43...f02

Jeg la inn 360cc hver. Hadde a cup 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...