Gå til innhold

Brunkrem på gutter

Gjest keeg

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke bra

Det er bare femi, homsete og ekkelt med gutter som bruner seg med slikt, eller bruker sminke ellers også...

Får bare lyst til å :fise::fise::fise: i deres retning, slik at de kan kose seg med den skjønne fislukta mi og tenke på noe annet en kort stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haHhhHhHaaaaaaaaaa så ekkelt, homofile greier det der*SPY* har du diamanter på klokka også???

haha, slutt å hat.

Alle de keege folkene jeg kjenner bruker bronze. HAHA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg får lyst å ta på meg ballskjole og sminke bare for å provosere haterene. Bli litt mer likegyldig når det gjelder slike ting, vær så snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn Keeg. Nå har du fått svar på det du ville vite. 99% av alle damer synes brunkremfjoller som deg oser av usikkerhet, fjortizness, OG de synes dere ser ut som transvestitter.

Hva tror DU ei dame vil ha? En selvsikker MANN med hår på underarma ,stor kasse og brei rygg og tre dagers? Eeeeller ei lita fjolle med brunkrem og mascara, med dobb i øret og en boks gele i håret? Du trodde det siste du..dakars :)

Du vet, før så synes man bønder og slikt var harry. Nå, i de virkelig rike kretsene her på vestkanten, så får vi så sykt lattis av sånne som deg. Dere er faen meg mer harry enn Pottit-Ole fra Toten. EPIC FAIL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns brunkrem på de aller fleste er stygt. Kvinner, menn og dyr. Det går ofte i samme kategori som "jeg har naturlig svart hår men bleker det lysegult med svarte røtter". Ikke akkurat lækkert.

NOEN klarer å finne en fin og naturlig balanse, akkurat som at NOEN klarer å bleke håret to toner og ikke ti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han du synes var fin synes jeg så helt sminket og fæl ut. Min første tanke var at han hadde sovnet på en jentefest el. At jentene hadde slått seg helt løs.

En liten digresjon- hvor i landet er du ifra? Jeg vil gjette Bærum utifra sminkegleden din. Men siden jeg ikke vet om noen ungdommer derfra kjenner jeg ikke til utrykkene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A. Caron
Hahahaha!! Fresh? Tullingen har en piassavakost på huet og en stripe dritt på haken. Og han skal være fresh? Takke faen for at jeg ikke er fjortiss i dag. Herregud.

Det verste er jo at dette slett ikke er fjortiser, men folk i 20-25 årsalderen...

Man kan virkelig lure på hva det skal bli av sånne. Hadde jeg vært arbeidsgiver og fått en slik fremtoning på jobbintervju hadde han ikke rukket over dørstokken en gang. Eller jeg hadde leid ham ned på "gølvet" og gitt ham en omgang med høytrykkspyleren så brunkrem, drittstripe og piasavakost hadde fløyet veggimellom...

Kanskje hadde det da tilsynekommet noe som kunne likne en respektabel norsk ungdom som kunne brukes til annet enn å gå på byens cafe latte-barers toaletter for å pudre seg og legge på et nytt lag med brunkrem og sminke sammen med jentene :fnise:

Faens ubrukelige fjottskaller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig not. Men så er jeg generelt ikke stor fan av brunkrem på noen mennesker (ihvertfall ikke brunkrem som synes godt).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not, men jeg synes det er fint med litt farge. Merk type; jeg har vært ute i solen og blitt naturlig brun farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fresh? Han ser jo helt jævlig ut! Litt sånn "lykketroll goes gay and failes miserably"

Man kan virkelig lure på hva det skal bli av sånne. Hadde jeg vært arbeidsgiver og fått en slik fremtoning på jobbintervju hadde han ikke rukket over dørstokken en gang. Eller jeg hadde leid ham ned på "gølvet" og gitt ham en omgang med høytrykkspyleren så brunkrem, drittstripe og piasavakost hadde fløyet veggimellom...

*vil gjerne se dette!* :popcorn:

Endret av Bernardette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på bildet av han som noen kaller FRESH....

Enig med Bernardette der, "guy goes gay and failes..." :ler:

Noe så jævelig stygt har jeg ikke sett på lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig not. Men så er jeg generelt ikke stor fan av brunkrem på noen mennesker (ihvertfall ikke brunkrem som synes godt).

Mvh Yvonne :heiajente:

Håper jeg har lov til å skrive her at du er ei veldig pen dame Yvonne! :hjerte::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...