Gjest Kristian V Skrevet 5. desember 2009 #21 Del Skrevet 5. desember 2009 Brunkrem på menn æsj æsj æsj og ÆSJ. Hadde jeg møtt en fyr med brunkrem hadde jeg ledd meg ihjel.. Og det første jeg tenker når jeg ser menn med sminke generellet er enten er han homo, eller så er han syk. Det er så styggt at jeg ikke har ord... HVA TENKER DERE MENN SOM BRUKER DET?? Enig. Og de ER homo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 5. desember 2009 #22 Del Skrevet 5. desember 2009 Hahah det er så NOT som det kan få blitt. Det er ikke fresht. Gutter som er jålete kan du få billig av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snixy Skrevet 5. desember 2009 #23 Del Skrevet 5. desember 2009 Brunkrem er til nøds pent på jenter. Om det er brukt riktig. (Foundation er noe annet. Men mannfolk skal heller ikke bruke dette...) Mannfolk skal ha hår på brystet, gjerne komme hjem fra jobb rufsete på håret og litt småsvett i arbeidsbukse og t-skjorte. Typen min er på sitt deiligste akkurat da! *drømmesegbort* Ekte mannfolk bruker ikke sminke. Det har de aldri gjort. Og jeg kommer aldri til å tenne på noen som bruker det. Snakk om turn-off! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest keeg Skrevet 5. desember 2009 #24 Del Skrevet 5. desember 2009 hahaha, dere bare hater fordi noen ser freshere ut enn dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dragonfly123 Skrevet 5. desember 2009 #25 Del Skrevet 5. desember 2009 Halla girls! Hva synes dere om brunkrem på gutter? Hot or not? GAY.. sorry mend et er min smak. synes d blir homofilt. gutter skal ikke være femi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #26 Del Skrevet 5. desember 2009 http://www.stevenhumour.com/wp-content/upl...ke-tan-fail.jpg http://1.bp.blogspot.com/_9xsnZ-wNWqY/Sw4H...5101-775223.jpg http://3.bp.blogspot.com/_9xsnZ-wNWqY/SwtV...6_4632084_n.jpg http://2.bp.blogspot.com/_9xsnZ-wNWqY/SuUK...ange-765092.jpg http://4.bp.blogspot.com/_9xsnZ-wNWqY/Smzr...4_26_07_033.jpg http://1.bp.blogspot.com/_9xsnZ-wNWqY/SeLL...z_wenn_full.jpg http://2.bp.blogspot.com/_9xsnZ-wNWqY/SeJb...+More+Pasty.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 5. desember 2009 #27 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Aaaah, det er så sinnsykt stygt. hilsen jente som vil ha MANNFOLK Endret 6. desember 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A. Caron Skrevet 6. desember 2009 #28 Del Skrevet 6. desember 2009 hahaha, dere bare hater fordi noen ser freshere ut enn dere. ...hater fordi DU ser freshere ut enn "de andre jentene her" mener du? Kler du deg i rosa klær også kanskje, og går med håndveske? Jeg blir flau på alle mannfolks vegne når tilfeller som deg begynner med femi-pjattet deres as, lizm... Phy phaen as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann 38_* Skrevet 6. desember 2009 #29 Del Skrevet 6. desember 2009 ...hater fordi DU ser freshere ut enn "de andre jentene her" mener du? Kler du deg i rosa klær også kanskje, og går med håndveske? Jeg blir flau på alle mannfolks vegne når tilfeller som deg begynner med femi-pjattet deres as, lizm... Phy phaen as Enig! Men det er jo så mange feminine homsegutter her at det er helt utrolig egentlig. Så mange fagotts på en plass skal du lete lenge etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. desember 2009 #30 Del Skrevet 6. desember 2009 Eg har bare sett guttebasser med brunkrem, altså bare homser og veldig femi gutter. Og eg har ikkje sett ein hvor det faktisk såg bra ut. Det er aaaaalt for tydelig at de har det på seg, og da ser det bare dumt ut. Og enkelte veit jo ikkje når nok er nok heller (det skal sies at dette gjelder for det kvinnelige kjønn også, er så eg lurer på om de ser seg i speilet når de holder på eller om de bare kliner det på og løper ut døra). Lov å dekke over kviser og whatnot med pudder eller dekkstift i samme farge som huden er, men brunkrem er rett og slett bare heilt forjævlig stygt. Eg tenker homo med ein gang eg ser ein mann med sånn sminke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 6. desember 2009 #31 Del Skrevet 6. desember 2009 GAY.. sorry mend et er min smak. synes d blir homofilt. gutter skal ikke være femi. Tullprat, de fleste homofile har mye bedre smak enn at de ville blitt sett med for mye brunkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 6. desember 2009 #32 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Ja det er trist når gutter blir så selvopptatte og metrofile at all fornuft kastes på sjøen. Rosa skjorter, hvite dresser, gullrotfarget hud, peroxide bleket hår med Limahl sveis, store gullsmykker og de altid like idiotiske kjempe "diamantene" i ørene og sist men ikke minst de sjarmerene bolekroppene. Det skriker liksom "JEG ER USIKKER!!!" Endret 6. desember 2009 av Kim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lala_* Skrevet 6. desember 2009 #33 Del Skrevet 6. desember 2009 Definitivt et stort og rungende NOT. Hadde nok aldri klart å være sammen med en mann som sminker seg, det er og blir en jentegreie for meg. Finnes det virkelig brunkrem?? Jeg har ihvertfall aldri sett det i butikken. Det finnes foundation, selvbruningskrem og rouge. Foundation er for å få en jevnere look på husen, og SKAL brukes i samme farge som det huden er. Selvbruningskrem er for å få brunere hud. Rouge, solpudder og lignende er for å se freshere ut, legges jo ikke over hele ansiktet. Brunkrem er vel en betegnelse på for mørk foundation som brukes for å se brunere ut? Er vel ikke noe som faktisk heter brunkrem? Det er uansett bare uberteit, ser jo helt corny ut når ansiktet er flere nyanser mørkere en resten av kroppen, og spesielt når det er med et tykt foundationlag som ser kunstig ut i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. desember 2009 #34 Del Skrevet 6. desember 2009 Huff, nei, jeg synes sminkehysteriet er ille nok på damer, om det ikke skal ramme menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 6. desember 2009 #35 Del Skrevet 6. desember 2009 Tråden er ryddet. vimse-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 6. desember 2009 #36 Del Skrevet 6. desember 2009 Enig med Tabris! Personlig synes jeg ikke solarium er noe heller. Ha den fargen du har. Skjerp dere alle sammen! Det er fint å være bleik også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. desember 2009 #37 Del Skrevet 6. desember 2009 Definitivt "not". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2009 #38 Del Skrevet 6. desember 2009 Det ser helt forjævlig ut. Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sas Skrevet 6. desember 2009 #39 Del Skrevet 6. desember 2009 Not. Not. Not. Det gjelder forsåvidt ikke bare brunkrem, men alt som følger med den stilen generelt. Jålete metroseksuelle gutter er ikke min greie. La menn være menn! PLeasE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dragonfly123 Skrevet 6. desember 2009 #40 Del Skrevet 6. desember 2009 ...hater fordi DU ser freshere ut enn "de andre jentene her" mener du? Kler du deg i rosa klær også kanskje, og går med håndveske? Jeg blir flau på alle mannfolks vegne når tilfeller som deg begynner med femi-pjattet deres as, lizm... Phy phaen as haHhhHhHaaaaaaaaaa så ekkelt, homofile greier det der*SPY* har du diamanter på klokka også??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå