Gå til innhold

Nordlandstreff...?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Arkhmm....*renser strupen* ...skal vi ha et Nordlandstreff? :roll:

Vet ikke helt sikkert om jeg mener dette da, men det går vel an å lodde stemningen iallfall. Hvem vil stille opp på et KG-teff på Egon i Bodø? Dette er ikke en bindende avstemning....

Jeg sier: kanskje, heller mot ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa...hadde jeg bare vært der så.

*tøff i kjeften nå* :Hehe:

Eller kanskje jeg er i Bodø når det kanskje blir treff..hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med lørdag - jeg skal til byen da? Det trenger jo ikke å være så høytidelig, bare en matbit sammen. Og vi kan jo fortsatt være anonyme om vi vil.. kan vi ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag alt??? skal du ikke gi oss noe tid til å være neervøse på da?? hehe...

send meg en mp da om når og hvor...så ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi bare tre da? Kan slikt no kalles for et treff... Litt vanskelig å være anonyme da, kanskje 8) Noen som kan rope på Lavendel, og.... er det ikke noen flere da. Må sjekke den andre nordlandstråen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg le litt for meg selv, kanskje litt letta også... (er jeg klar for treff?)

Men lørdag kan jeg ikke, er ikke helt sikker på hvor i geografien jeg befinner meg engang den dagen. Men jeg er garantert altfor sliten til å stille opp. Holder på å flytte akkurat i disse tider, og har et sabla stress både bak meg og framfor meg.

Men neste gang skal jeg vurdere det nøye, selv om jeg ikke er sikker på utfallet. Er for sliten nå til selve det å vurdere treff, også nå...

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...