Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med kvinner?

Gjest Gjest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Jenter som er mer opptatt av alle andre og hva de gjør enn å passe på sin egen butikk irriterer meg ganske mye om jeg må høre på dem. Men jeg unngår stort sett slike jenter og omgåes bare dem jeg liker, så generelt så irriterer jeg meg ikke så mye.

mistrives også folk, og da er hunnkjønnet i overtall, som snakker om folk og ikke til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg misliker mest med kvinner er deres evne til stadig å tenke med hjertet istedet for med hodet. Det er forferdelig!

Mange er alldeles overfølsomme, og de makter ikke å se realistisk på ting, de bare øser ut av sine følelser.

Jeg tror at jo mer østrogen det finnes i en kvinnekropp, desto verre er hun på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon
Hva irriterer deg mest med kvinner? Hvis du er kvinne og vil svare skal du svare deg som irriterer deg mest med andre kvinner.

De prater mest om salg på Ikea og gardiner fra bla bla bla..jeg prøver å lytte når de prater om prøverør, da forstår jeg jo alvoret som jeg selv ikke kjenner noe til egentlig, men jeg forstår...

Men kvinner er ikke verre enn menn når det kommer til sladder og alskens elendighet. Der er vi jevnbyrdige.

Hva jeg liker å prate om?

...kanskje bare meg selv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taxidriver

Det værste med kvinner, er når de ikke pakker inn tampongen eller binder i forbindelse med mensen. Men legger igjen faenskapet på badet sånn det ser ut som makrell i tomat.

Og når de etter å ha gjort dette, kommentere hvordan tannkremtuben er brukt. Det er både skrudd og irriterende. Foruten om det syns jeg kvinner stort sett er greie...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Jeg gir ofte komplimenter til kvinner på jobb og i vennekretsen min. Det betyr ikke at jeg måler dem fra topp til tå, men at jeg legger merke til noe positivt ved dem med en gang de kommer inn i rommet. Så trist at noe slikt, som er utelukende positivt blir tolket negativt.

Innrømmer at jeg var litt kvikk på tastaturet her, selvfølgelig gjelder ikke dette alle. Jeg hadde spesielt en kollega i tankene da jeg skreiv det, og generaliserte litt mye.

Det jeg skulle sagt, var at jeg merker det godt når det er ekte eller falskt. Og heldigvis kommer de fleste fra hjertet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvinner klarer aldri å holde smella. Jeg har flere ganger vært på kino og sittet ved siden av venninnegjenger som må kommentere alt som skjer i filmen og prater ustanselig. Det kan de godt gjøre når de ser film hjemme, men på kino vil jeg se filmen i fred!

Opplevde det samme på en høytidelig julekonsert. Dødsens stille og en sart fiolin som spilte så nydelig at folk holdt pusten. Dama ved siden av meg fant det helt naturlig å snakke med sin venninne om nyinnkjøpte gardiner og gud vet hva, i samme øyeblikk. Forb.. irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Humor: Mange kvinner og spesielt endel som har blitt mødre mister rett og slett humoren sin. De syns det er forferdelig med all humor som "går utover noen". Dvs. Politisk satire, sarkasme, Sort humor, galgenhumor, jødevitser, trøndervitser, samevitser osv.. Dette kan man jo ikke le av.

Isteden så fniser de seg ihjel av videoer av en kattunge som hopper eller andre slike håpløse fluffyting! aargh!

Dette er som punkt nummer 1 fordi det irriterer meg mest.

De fleste damer har elendig humor. De som ikke har det er unntaket.

Hadde dama blitt slik så hadde jeg flytta ut med en gang. Det er værre enn å være notorisk utro.

James Blunt: Hadde det ikke vært for kvinner som faktisk kjøper og sitter å hulker til denne fløtepusen så hadde denne forferdelige fyren ikke kunnet plage vettet av oss andre med spilletid på radioen.

Alternativ/spåkoner/new age/hippiehelvete/: Hva er det med damer og interessen for dette? Jeg spyr..

FEM: Den nye TV kanalen. Selvom jeg hater sport så måtte jeg etter å sett en halvtime på denne kanalen svitsje over på eurosport for å se på rally slik at ballene mine kom ut av lysken igjen.

Endret av Donnie Darko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være positiv i en kritisk tråd kan jeg fortelle at moren min var grunnen til at jeg utviklet min humor som jeg har i dag, hvor man egentlig kan le av det meste og at det er lov å være litt slem til tider. Da jeg var 12 og min bror var 9 oppførte vi oss teit og sloss med hverandre, slik vi alltid gjorde. Da kom mor bort til oss og ba oss slutte, og jeg slo henne (selvsagt ikke med vilje, hun kom bare mellom meg og lillebror) og hun virket til å få veldig vondt. Da utførte hun det fantastiske trikset hvor man holder seg på nesen, vrikker på den og knekker tommelnegler mot fortannen slik at det høres ut som man knekker nesen. Verken jeg eller broren min har vært så skremt siden, vi trodde oppriktig at vi hadde brukket nesen til mor. Siden den gang har jeg forstått at humor i enhver situasjon er kritisk for å komme seg gjennom hverdagen, og at innimellom er det faktisk lov å kødde med ungene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg mest sånn generelt, er at dagens norske kvinner syns kjønnskvotering er unødvendig og litt nedverdigende, og at ingen vil ha jobben "bare fordi vi er kvinner". Jaha - og hvordan skal vi da sørge for å holde oppe det gode vi har jobbet for i 40 år når vi ellers ikke gjør noe aktivt for likestilling? (vi er faktisk ikke likestilt før de typiske kvinneyrkene lønnes i snitt som de typiske manneyrkene, og det har med holdningsendring å gjøre - det skjer ikke på ti minutter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likestilling er vel heller at alle har muligheten til å få en jobb innenfor et yrke som betaler bra. Vi skal vel ikke jobbe for at en enkel jobb som enhver kan utføre, men som er mest populær blant kvinner, skal lønnes mer kun fordi det er et kvinnedominert yrke?

Jeg er fullstendig for at jobber som krever mer utdannelse, erfaring og krevende arbeid skal belønnes mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*

- Syke eks damer. Ekser til din pontensielle/nye kjæreste.

Bråker, baksnakker, sender venninnegjengen etter deg og skriver til deg på facebook. Har fått et inntrykk at dette gjelder spesielt jenter godt i 20-årene som er blitt ofret for en yngre ("småjente").

- Jenter som "spiller". Prøver til en hver tid å være "perfekt". Litt teit.

- Og så klart baksnakking, men gutter ligger nok godt plantet under denne kategorien å. Forskjellen er kanskje at de snakker mer innenfor sin kompiskrets, baktaler ikke sine egne kompiser. Jenter baktaler mer "åpent", og gjerne om folk dem ikke egentlig kjenner. Nå tar jeg ikke alle under en kam her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
Gjest Kevlarsjäl

Er selv jente, og noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor menn på generelt grunnlag vil være i relasjon til oss kvinner på mer enn seksuelt plan.

Vi er vanskelige å forstå, og vi tror vi forstår alt.

Vi digger som regel å lage problemer ala "han ringte meg ikke i HELE går, han har garantert funnet seg en ny og bedre jente. De sitter sikkert på cafe nå og kysser, og holder hender og drikker caffe mocca.. og dessuten er hun mye flinkere til å pule en meg."

Det mest irriterende jeg vet er at kvinner har en tendens til å alltid si noe negativt om seg selv når noen andre sier noe positivt om noe generelt.

-Det er så fint vær i dag

-Ja, men det blåser så fælt og jeg jobber lenge uansett

ÆRG. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste med kvinner, er når de ikke pakker inn tampongen eller binder i forbindelse med mensen. Men legger igjen faenskapet på badet sånn det ser ut som makrell i tomat.

Og når de etter å ha gjort dette, kommentere hvordan tannkremtuben er brukt. Det er både skrudd og irriterende. Foruten om det syns jeg kvinner stort sett er greie...................

å fy flate så motbydelig. Er kvinne men aldri har en "glemt" igjen slike ting på do.Helv*tte heller,det er dårlig oppdragelse /latskap deluxe

værste med oss kvinnfolk? De som konstant hyler (nei ikke prater) men hyler. Grøssss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoo, listen er LANG-men det er selvsagt forskjellig fra jente til jente.. noen jenter er kule, andre er helt forferdelige.

Men ok:

1. Baksnakking.

2. Drama

3. Manipulative

4. overfladiske

5. Tåler ikke drøy humor

6. Sladdern

7. over følsomme, over analytiske

8. Tåler ikke kritikk

9. Prating om totalt uintressante ting som interiør og guttedrama og drama.

10. bryr seg om hva andre mener i altfor stor grad.

Siste hodepine jeg fikk av en dame var en bekjent som satt i 2-3 timer og bablet i vei om drama og guttedrama, også den største backstabbern av dem alle, tror hun har baksnakking som hobby. Hun gikk etter meg for å bable om alt dette.. jeg holdt på å bli gal.

Endret av Strenge Frk.Gerd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...