Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med kvinner?

Gjest Gjest_Mann_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gorgonzola

Noe av det som irriterer meg med enkelte kvinner er; den stadige kampen om å oppdra partneren sin, være styrende og forvente at når han har valgt å være sammen med henne så kobler hun inn "nå-skal-jeg-gjøre-deg-til-en-mann-slik-jeg-vil-en-mann-skal-være" knappen. Og - en del kvinner er svært lite tolerante for meninger som ikke passer inn i deres definisjon av hvordan ting og verden burde være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest-tommy-
Noe av det som irriterer meg med enkelte kvinner er; den stadige kampen om å oppdra partneren sin, være styrende og forvente at når han har valgt å være sammen med henne så kobler hun inn "nå-skal-jeg-gjøre-deg-til-en-mann-slik-jeg-vil-en-mann-skal-være" knappen. Og - en del kvinner er svært lite tolerante for meninger som ikke passer inn i deres definisjon av hvordan ting og verden burde være.

Innertier..! Akkurat dette har jeg opplevd i alle mine forhold. Utrolig irriterende...grrr...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baksnakking!

Hvorfor kan man ikke si det rett til personen man har et problem med istede for å gå rundt i ukesvis og baksnakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som behandler mennene/samboene sine som om de var barn og dermed mindre begavet. Slike som blir mer mor og ikke en likeverdig partner.

Ellers liker jeg ikke ubedt å få kommentarer om mitt utseende fra kvinner. Det betyr at de har studert meg, målt meg fra topp til tå. Mulig jeg tar alt i verste mening, men det hjelper ikke. Hvis jeg derimot spør om deres mening, ja det er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg har fått litt dosen min av kvinner som har det å være mor som en j--la trendy livsstil inkludert sying av 500 Mei Taier (finnes det snart en mor i dette landet som IKKE produserer slike for salg? Hvis jeg får barn skal jeg bære ungen i en REMA-pose som protest altså... ). Og som snakker om hvor gravide de er hele tiden :ler: Selv om jeg har flere gode venninner som er slik - jeg irriterer meg ikke over hele dem og er stort sett glad i dem og ungene, men akkurat den greia der er jeg lei av...

Jeg irriterer meg også over veldig jentete jentejenter, av typen overflatisk/materialistisk UTEN å ha noe mer å komme med. Sånne som slarver på forelesningene som noen andre her nevner (og gud vet hvorfor de studerer..).

Og ikke minst konfliktskyhet og baksnakking, spesielt på arbeidsplassen.

Jenter som er sånn som meg - for humørsjuke og uforutsigbare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte jenter bruker sykt lang tid på do (offentlige toaletter, altså, ikke hjemme).

Hva er det de driver med der inne? Skriver roman?

Men ellers så er jeg enig med hun som sa at det er dumt at vi damer skal være så fæle til å kritisere andre damer. Kumbaya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom på et fenomen fra skoletiden:

"Skrev du 12 sider på eksamen? Jeg skrev bare 9, du får sikkert mye bedre karakter enn meg."

"Neida, jeg kan ingenting, jeg stryker garantert, du får garantert en 5er."

Det er til å bli direkte svimmel av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som tolker alt som blir sagt og gjort og ikke på noe vis klarer å forstå at det som blir sagt eller gjort er ment akurat som det ble sagt eller gjort.

SÆrlig om det er en mann som sier eller gjør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overdrivelse er nok det verste. Jeg så på The Last Kiss, en flott film, sammen med en jente og en gutt, og da jenten hisset seg opp og overdrev så forsvarte jenten henne mens gutten bare sa "Hun er jo jente, det er jo sånn de er". Jeg ble litt irritert over hvor lett de otk det at hun oppførte seg som et lite barn, hun trampet rundt og skrek og selv om mannen var like opprørt så klarte han å holde stemmen rolig og tempoet nede, mens hun gikk helt av skaftet. Jeg hadde ikke tolerert noe sånt av jenten jeg var sammen med, mens de andre tok det som en selvfølge at jenter reagerer sånn når de har det kjipt.

Jeg gikk i surr hvem du snakker om her. Hvem er film-karakterene og hvem er virkelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers liker jeg ikke ubedt å få kommentarer om mitt utseende fra kvinner. Det betyr at de har studert meg, målt meg fra topp til tå. Mulig jeg tar alt i verste mening, men det hjelper ikke. Hvis jeg derimot spør om deres mening, ja det er noe annet.

Hæ? Jeg gir ofte komplimenter til kvinner på jobb og i vennekretsen min. Det betyr ikke at jeg måler dem fra topp til tå, men at jeg legger merke til noe positivt ved dem med en gang de kommer inn i rommet. Så trist at noe slikt, som er utelukende positivt blir tolket negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hater kvinner som ikke er inkluderende mot ander! som har en gruppe mennesker de liker, og alle andre hater de. gir ingen en sjangse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert av jenter som er den typen at de smiler og er hyggelige mot ansiktet ditt, men så snart man snur ryggen til så er det blablabla i negativ forstand. Baksnakking må være det jeg misliker mest her i verden. Bortsett fra krig. :)

Ja, også har man jo de som er så jentete at man kan gå av hengslene. De som sminker seg i ørten timer, som alltid bare MÅ se bra ut, uansett hvor de skal.

Og selvfølgelig de bortskjemte pappa-jentene som får alt de peker på, og som regner det som en selvfølge at alle vennene deres skal ha det på samme viset, ellers kan man ikke engang tenke på å ha kontakt.

Det er eksempler på hva som irriterer meg med kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som irriterer meg grønn, er en del kvinners evne til å gjenfortelle en situasjon eller samtale slik de tolket den, ikke slik den faktisk foregikk. F.eks. "Hun sa at den nye genseren min var skikkelig stygg" når det som faktisk ble sagt var "det var ikke helt din farge, men den satt bra". Dårlig eksempel, absolutt, men dere skjønner greia. Jeg har mange ganger opplevd at dette fører til stor forvirring, og også at mange blir sinte på en person for ting som aldri ble sagt eller gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jonas_*

At en stor del av de dessverre skal gjennom-analysere alle ting, personer og hendelser rundt seg.

Synes det blir så fryktelig slitsomt i lengden.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva irriterer deg mest med kvinner? Hvis du er kvinne og vil svare skal du svare deg som irriterer deg mest med andre kvinner.

Hmmm... at kvinner generelt alltid er misfornøyd med kroppen sin/utseendet sitt er ganske irriterende. (Dette blir jo veldig generelt, og jeg er ikke så begeistret for generaliseringer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på et fenomen fra skoletiden:

"Skrev du 12 sider på eksamen? Jeg skrev bare 9, du får sikkert mye bedre karakter enn meg."

"Neida, jeg kan ingenting, jeg stryker garantert, du får garantert en 5er."

Det er til å bli direkte svimmel av.

:Nikke: Den der er så typisk! :roll:

-Ellers irriterer jeg meg over jentegjenger hvor alle liksom er så gode venner, men når de er på tomannshånd så baksnakker de plutselig.

-Eller jentegjenger generelt.

-Mange kvinner er skikkelige dramaqueens, og tar alt i verste mening og lager drama av alt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest nobilian

Det som irriterer meg mest av alt med kvinner, er at de legger så voldsom vekt på hva andre synes, og spesielt hvis disse andre er slike man absolutt og aller helst burde gi totalt faen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolking. "men altså når han sendte meg en melding sju minutter etter at jeg hadde sendt en til ham, men ikke svarte på den første, og sa at han kanskje ikke ville, men på en måte kanskje kunne komme til å, LIKER HAN MEG DA?"

Spør fyren, tenker jeg.

Når det er sagt så hender det at jeg får second opinion, så jeg ikke misforstår, fordi man har erfaringer med å bli jugd til, og da kan man høre noe annet enn det han faktisk sier.

Men tommelfinger-regelen er å tro på det som sies til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg litt over at jenter er vanskelige å bli venn med enkelte ganger, det virker som om noen er negative til alle jenter utenfor sin lille venninnegjeng(virker som om de syntes alle andre jenter er en trussel) Slike jenter som kanskje totalt overser deg om du er med veninnen/kompisen og dere møter på henne.

sånne jenter syntes jeg er skumle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-may

Det værste med jenter er hvor utolig flinke de er til å spre rykter. Og det å holde på en hemmelighet er visst utrolig vanskelig for enkelte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...