Gå til innhold

Frøflekk i rumpa

Fremhevede innlegg

Skrevet
Serenity88

Det at du sa fløflekk beviser vel bare at frøflekk fantes en gang i tiden. Fløflekk = barneutgaven av ordet fRøflekk! :)

Hahaha! Kunne vært så, men så skarret jeg på r'ene før 3.klasse, så ingen talefeil her ;) Var bare fordi jeg hørte feil når andre sa føflekk, hørtes ut som fløflekk :) Sier det nå også, men det er mest fordi jeg synes det er en søt feil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tross alt en grunn til at legen setter lokalbedøvelse før de fjerner føflekker...

Skrevet
Hilsen Maja

Hvorfor kan du ikke gå til en vanlig lege og få den skjært bort i bedøvelse? Det må syes et par sting.

Dere vet ikke om at det finnes leger?

Du burde forøvrig jobbe litt med språket ditt, det var mye ekkelt å lese der.

Skrevet

Dette hørtes fryktelig trollete ut...

Meeen...jeg hadde en ganse stor føflekk mellom bena ganske langt oppe ved de ytre kjønnsleppene. Eksen min syntes den var litt ekkel. Så jeg fjernet den. Den plaget meg ikke, men jeg likte ikke tanken på at kjæresten syntes den var ekkel... Skjønner ikke problemet. Et lite stikk, et kutt og den er borte. Om man har et arr på rompa er vel ikke noe problem? Hårete føflekker er jo ikke akkurat sexy...

Jeg gjorde det hos fastlegen min.

Gjest Eurodice
Skrevet
Jeg har lært fRøflekk! Jaja, mora mi jobber jo på universitetet og greier så skulle liksom tro at hu har litt peiling. Men så er hun hard på flasken. :( Det er hennes store mørke hemmelighet.

Føflekk er det samme som fødselsmerke, lettere å si kanskje enn det sistnevnte.

Jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre at din mor arbeider på universitetet. Det er vel ingen garanti for at hun snakker korrekt. Dessuten sier du ingenting om hva slags arbeid hun har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...