Gå til innhold

Frøflekk i rumpa


Fremhevede innlegg

Skrevet

Greia her er at jg har en frøflekk i ræva. Kjæresten mener at jeg skal kutte av den utstående, mørke, hårete frøflekken ASAP. Jeg synes dette er feil i og med at denne flekken er en del av mitt utseende. Jeg mener bestemt at denne er med på å øke min skjønnhet til uante dimensjoner. Jaja, kjæresten min begynner å bli skikkelig hissig, han mener jeg bare kan klippe av "vorten", som han sier. Han har mange ganger truet med å klippe av "vorta" mens jeg sover. Er ikke dette litt vel ekstremt? Jeg finner meg ikke i dette. Er dette dumpegrunn? ARGH, det virker kanskje litt snålt, men har drukket et par bacardi breezer, og dette er 100 % alvorlig.

Hva synes dere kvinnegaidere? Hilsen Maja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, en føflekk er ikke noe som sitter på det øverste hudlaget, han kan jo ikke bare klippe den av og forvente den er borte! Ikke er det vettug heller.

Skal den fjernes så skal det gjøres hos lege, og du kan ende opp med et digert arr i stede, slik jeg dessverre gjorde etter å ha fjernet en litt større flekk.

Plager ikke flekken DEG, så la den bare være, har han et problem med den så får han se en annen vei ;)

Skrevet

Klippe den av? Djises... Da får du jo arr... Er det så mye bedre? Om den plager deg så kan vel en lege fjerne den, men når det kun plager den umodne kjæresten din så ville jeg heller dumpet ham!

Hadde det vært min føflekk ville jeg nok tatt bort hårene, ofte lange svarte hår på føflekker, men aldri fjernet den om den ikke var i veien eller så ut til å utvikle seg unormalt (altså fare for hudkreft).

Skrevet

Nå må jeg bare nevne at han er 28 og jeg er 25 år. :( Han har hatet den i alle år, tror han har et slags elsk-hat-forhold til den frøflekka mi. Han blir helt vill i blikket når han ser den. :huh:

Gjest NewMonkey
Skrevet
Greia her er at jg har en frøflekk i ræva. Kjæresten mener at jeg skal kutte av den utstående, mørke, hårete frøflekken ASAP. Jeg synes dette er feil i og med at denne flekken er en del av mitt utseende. Jeg mener bestemt at denne er med på å øke min skjønnhet til uante dimensjoner. Jaja, kjæresten min begynner å bli skikkelig hissig, han mener jeg bare kan klippe av "vorten", som han sier. Han har mange ganger truet med å klippe av "vorta" mens jeg sover. Er ikke dette litt vel ekstremt? Jeg finner meg ikke i dette. Er dette dumpegrunn? ARGH, det virker kanskje litt snålt, men har drukket et par bacardi breezer, og dette er 100 % alvorlig.

Hva synes dere kvinnegaidere? Hilsen Maja

Nei...en utstående, mørk føflekk er ikke pent. Jeg tviler sterkt på at den øker skjønnheten din. Spesielt hvis den er I ræva :spy:

Men man burde ikke bare klippe den av heller. Det er bare å dra til legen din så sende han deg videre til en som kan fjerne den. Selv så fjerna jeg en som jeg ikke syns så særlig pen ut, i fjor. Det er veldig enkelt og det gjør ikke vondt. Og ser det faktisk mye bedre ut med et bittelite arr enn en svart vorte... :)

Skrevet

Synes kjæresten din er slem!

Men uavhengig av hva kjæresten synes ville jeg nok fjernet en slik føflekk om det hadde vært meg. Men den skal ikke klippes av! Det vil jo gjøre dødsvondt. Dessuten tror jeg ikke vorten/føflekken blir helt borte av det, men ville komme opp igjen. Jeg fjernet en sånn utstående føflekk (ser ut som føflekk, men er egentlig vorte) i bikinilinjen hos hudlege. Det er helt fint etterpå.

Skrevet

Hvorfor ikke bare dra til legen og fjerne den? Er jo ikke akkurat en operasjon under narkose :fnise: og om det gleder kjæresten din så ser jeg ingen grunn til å la vær.

Selv har jeg hatt en føflekk rett over rompa, som jeg tidligere har klødd så mye på at den stakk ganske godt ut. Min samboer lurte fælt på om jeg ikke kunne fjerne den fordi han måtte innrømme at den så litt ekkel ut - og det gjorde jeg.

Sier ikke at man skal gjøre alt kjæresten vil en skal gjøre, men når det er noe så banalt som en føflekk så ser jeg ikke det gale i å gjøre noe med det.

At en føflekk i rompa di er med på å øke din skjønnhet til uante dimensjoner har jeg liten tro på ...

Skrevet

Jeg ser at dere skriver føflekk, heter det ikke frøflekk? Det mener jeg bestemt at det gjør. :S Mora mi har sagt frøflekk i alle år.

Skrevet
Jeg ser at dere skriver føflekk, heter det ikke frøflekk? Det mener jeg bestemt at det gjør. :S Mora mi har sagt frøflekk i alle år.

FØflekk ja ;)

Skrevet
FØflekk ja ;)

Jeg har lært fRøflekk! Jaja, mora mi jobber jo på universitetet og greier så skulle liksom tro at hu har litt peiling. Men så er hun hard på flasken. :( Det er hennes store mørke hemmelighet.

Skrevet

Ææææh det store og skumle "Frøflekktrollet"

*løper i panikk*

:fnise:

Skrevet

Serenity88

Det at du sa fløflekk beviser vel bare at frøflekk fantes en gang i tiden. Fløflekk = barneutgaven av ordet fRøflekk! :)

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Som de sier, lege er nok best om du velger fjerne den. Hadde selv ein som stakk litt ut på halsen.. Utstikkende føflekk + lange negler + "røff" kløing på natta = føflekk borte vekk og blod på halsen, det var vondt. :popcorn:

Reagerer litt på at typen din truer med å klippe den av mens du sover. Det er din kropp tross alt og om du ikkje vil fjerne den så er det ditt valg. Dessuten, det hadde nok garantert gjort noe jævlig vondt. Du får gi grei beskjed: Klipp av meg føflekken og eg hiver deg ut med hodet ut først. Evt, klipp av meg føflekken og eg klipper av deg eine testikkelen! DA holder han seg nok unna med saksa ihvertfall :lur:

Men mørke store hårete føflekker er ikkje akkurat noe fint, uansett hvor de er plassert :sjenert: Min meining.

Skrevet

Hvis det er en "lang" føflekk så går det fint å fjerne den selv. Jeg har fjernet to sdtk på meg selv med denne metoden:

Knyt en tynn sytråd STRAMT rundt roten av føflekken. Dette fører til at den ikke får noe blodtilstrømming, og den vil dermed dø og falle av etter noen dager. Det vil være ubehagelig og ømt de første dagene.

(NB, jeg er ikke lege og påtar meg ikke ansvar for resultatet av en slik selvbehandling. Men det funket på meg.)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet
Greia her er at jg har en frøflekk i ræva. Kjæresten mener at jeg skal kutte av den utstående, mørke, hårete frøflekken ASAP. Jeg synes dette er feil i og med at denne flekken er en del av mitt utseende. Jeg mener bestemt at denne er med på å øke min skjønnhet til uante dimensjoner. Jaja, kjæresten min begynner å bli skikkelig hissig, han mener jeg bare kan klippe av "vorten", som han sier. Han har mange ganger truet med å klippe av "vorta" mens jeg sover. Er ikke dette litt vel ekstremt? Jeg finner meg ikke i dette. Er dette dumpegrunn? ARGH, det virker kanskje litt snålt, men har drukket et par bacardi breezer, og dette er 100 % alvorlig.

Hva synes dere kvinnegaidere? Hilsen Maja

En stor utstående føflekk på rumpa? er det ikke ubehagelig å sitte på?

Skrevet
Jeg ser at dere skriver føflekk, heter det ikke frøflekk? Det mener jeg bestemt at det gjør. :S Mora mi har sagt frøflekk i alle år.

Hihi :) Føflekk ;) Jeg har sagt GRILLlås i mange år tidligere, men det var visst glidlås ;) hehe :)

Skrevet

Mannen min har en brun/svart føflekk under venstre øye. Mange ganger har jeg bedt han om å fjerne den, det er bare å gå til legen sier jeg. Neida, han gjør ingenting med den. Tror han er redd det gjør vondt! :gjeiper: Jeg er i grunnen vant til den, men pent er det ikke. Heldigvis vokser det ikke hår på den. Det hadde vært ekkelt midt i ansiktet :spy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...