Gå til innhold

Skjult bruker

LilleBille

Anbefalte innlegg

På oversikten på hovedsiden står antall brukere, antall registrerte, antall gjester og skjulte brukere...

Hvorfor er dere skjulte?

Synes selv jeg er skjult nok med nicket mitt jeg... (og dessuten er det hyggelig å se hvem andre som er inne i forumet akkurat nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender at jeg er skjult bruker.

Ikke ofte, men noen ganger.

En av grunnene er at jeg ofte titter innom KG på jobb.. eller er pålogget da. Leser, men skriver ikke så mye.

Det hender at brukere sender PM til meg og tipser om regelbrudd e.l. fordi jeg er innlogget. Men jeg rekker sjelden å se på sånne ting i arbeidstiden. Derfor kan de være praktisk å være "usynlig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikka en gang i tida av for å være skjult, og har siden aldri tenkt noe særlig på det. Kanskje ikke helt det svaret du var ute etter? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikka en gang i tida av for å være skjult' date=' og har siden aldri tenkt noe særlig på det. Kanskje ikke helt det svaret du var ute etter? ;)[/quote']

.. jo faktisk .. startet selv som skjult .. uten at jeg egentlig visste hvorfor...

(men det er jo kanskje litt "pinlig" at jeg henger her "hele tiden"... for KG står stort sett på i bakgrunnen når jeg har PCen på...

Forstår godt forklaringen din Lea..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat, LilleBille :ler: Kanskje noen syns d er flaut å vise at de er her så mye som d er....Men så klarer de ikke å la være å svare el kommentere et el annet.....og så er man like langt!!! :briller: Andre 'gode' grunner kan jeg ikke se, bortsett fra Lea sin. Den godtas! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinen(e) mine er logget på denne (Og en del andre :lol: ) siden stort sett hele døgnet og jeg vil ikke at noen skal få en feilaktig oppfatning av at jeg "bor" her. (Gud forby :o :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Leo - du er en av de få her som aldri mangler gode kommentarer :wink:

Jeg er skjult fordi jeg ikke gidder logge meg av PC`en selvom jeg ikke er her. Dessuten ser jeg ikke noen grunn til at man skal være synlige - bortsett fra moderatorene, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...