Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 Du nærmer deg faretruende 3000 grensen, ser jeg. Tenker du runder 3000 til neste helg, jeg - om ikke før. Hvordan skal dette feires? Blir jeg bedt? Skal du lage maten? Hva slags underholdning ser du for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 Hysj... For meg fungerer disse tallene slik en del damer etterhvert reagerer på alderen... Forøvrig skal jeg ha en del strippere, gele- og gjørmebryting, samt putekrig og fnising. Du vet_ slik jenter alltid holder på når de er alene sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 (Hvem sjkal strippe???) Høres faktisk ut som om jeg ikke trenger så mye rødvin ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Hvem som skal strippe? Jeg tror pedro veldig gjerne vil overraske oss. Hørte forresten hun mumlet noe om at hun skulle lage mat og handle inn rødvin også. Det ser ut til å bli en god kveld. Rødvin, mat og stripping. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. august 2003 #5 Del Skrevet 24. august 2003 Får jeg komme? .. (Hvem sjkal strippe???) Høres ikke ut som om jeg trenger så mye rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. august 2003 #6 Del Skrevet 25. august 2003 Hørte forresten hun mumlet noe om at hun skulle lage mat og handle inn rødvin også. Det ser ut til å bli en god kveld. Rødvin, mat og stripping. :D Ja selvfølgelig, jeg kjører da stiil. Det er alle gutta her inne som kommer for å strippe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå