Gå til innhold

Det florerer med synonymer for billige jenter...

Gjest Gjest_Heidi_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når ble tøs søtt?

Uansett, hva med rundbrenner, hånstaur, hestkuk, pikenes Jens, skjørtejeger og Cassanova?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Heidi

hehe..jeg synes det tøs kan brukes på en søt måte spørs hvem som sier det og hvorfor ;)

Hånstaur, den var ny! Veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest Heidi
Gra er et annet ord for kåt, så blir vel bare kåtbukk da.. Er vel det man er rett før man blir til horebukk :fnise:

Ja, hvis man er heldig og har noen villige tilgjengelig når man er gra :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble tøs søtt?

Uansett, hva med rundbrenner, hånstaur, hestkuk, pikenes Jens, skjørtejeger og Cassanova?

Tøs blir bl.a. brukt som et søtt ord for jenter av svensker.

Har selv en svensk samboer som sier tøs om søte jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Kaller nå både jenter og gutter for tøs (og da meiner eg det ikkje på noen som helst "søt" måte) eg..

Ellers så funker vel horebukk, rundbrenner, horegutt, kåtbukk, desperate f*tte/kødd, gris/mannsgris... Eller noe annet med ordet "billig" foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når ble tøs søtt?

På bergensdialekt sier vi småtøs om småjenter, og da er det utelukkende positivt ment. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker og bukker for eventuelle kreative forslag :blomst:

Dere jenter kan klage så mye dere vil over at dere blir kalt løse \ tøser \ horer eller whatever når dere sover med mange. Personlig bruker jeg ikke slike ord siden jeg ikke har noe som helst i mot at jenter puler rundt, er bare fint syntes jeg. Men allikevel bør dere tenke to ganger før dere skal sette merkelapper på gutta og, for kjønnsrollene er VELDIG forskjellige. Mens en helt gjennomsnittlig jente ikke trenger å gjøre stort mer enn å spre beina for å få seg kuk så må mannen jobbe rævva av seg for å få seg noe.

Han må starte samtalen

Han må eskalere fysisk, han må ta kjangsen på å beføle jenta, han må være den som tar tak i hånda til jenta. Og hele veien i gjennom må han være nervøs på at det "går for fort" for jenta eller at jenta skal avvise han fordi han var litt for rask.

Han må være den som starter ett kyss, har du noen som helst peiling på hvor skummelt det er ?!

Han må overbevise jenta om å bli med hjem

Han må finne på ett grunnlag for at begge skal havne på soverommet, sånn at jenta har unnskyldningen "det bare skjedde" dagen derpå

Om noen av dere jenter tar utfordringen, kle dere ut som en gutt en eneste dag og prøv å legge an på jenter. Dere kommer til å løpe grinende hjem og ikke skjønne hvorfor ingen som helst vil ha dere :P

Så når fordelingen av arbeidet blir som en tandemsykkel der jenta sitter framme og kontrollerer bremsene mens gutten sitter bak og gjør ALT tråarbeidet så blir det urettferdig om dere skal begynne å generalisere over gutter som er løse.

For når vi puler mange, DA HAR VI JOBBA RÆVVA AV OSS FOR Å GJØRE DET! Det blir som å kritisere en arbeidskar for å få god lønn etter å ha jobber tusentalls timer overtid!

Så der så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skal jobbe ræva av dere får å få noe.

Dere må ikke starte samtalen, dere må ikke overbevise jenten om å få bli med henne hjem. Om det er du tror en gutt må gjøre, så har du feilt syn, og trolig feil sjekkemåte. Eller, du gjør det hvertfall vanskeligere for deg selv. Gi en kvinne et blikk, så har du jo henne. Om hun leker vanskelig, lek vanskelig du også, så har du henne. Det er ikke SÅ vanskelig som du skal ha det til. Det handler om å være kostbar. Er jo da du blir sett på som en playboy. Men selvfølgelig, alt krever en viss utstråling og en evne til å faktisk klare det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En nøkkel som åpner mange låser er en god nøkkel, en lås som blir åpnet av mange nøkler er en dårlig lås. Det er ingenting enklere enn å være en billig jente.

Endret av firewater
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro, skrev en rask post før jeg stakk på jobb. ;p

Fakta er at du, utenom brunkremoverdosen (sorry) ser ganske bra ut. Når du blir sjekket opp trenger ikke du å jobbe for føden, spør du 2-3 gutter på byen om de vil kjøpe en øl til deg så kommer dessverre minst halvparten til å gjøre det. Du er bortskjemt

Men for å svare litt mer seriøst nå som jeg faktisk har tid. Blikkkontakt er alfa og omega, har du den i bånn har du veldig mye. Men de fleste menn scorer desverre ikke full pott på den den du.

Så, det og leke vanskelig. Igjen, på en måte rett. Men også veldig feil, for om en jente leker vanskelig så har hun faktisk noen som legger an på henne og må jobbe hardere om hun gjør det. Men om en gutt leker vanskelig kan jenta ta tak i nærmeste andre gutt og heller leke med han, altså for å leke vanskelig så må du allerede ha skapt en tiltrekning fra jenta sin side. Hun må allerede like deg for at hun skal gidde å finne seg i det, fordi hun ikke trenger det. ;) På ett forspill eller liknende kan det å leke litt vanskelig fungere sinnsykt bra, fordi du har venner rundt deg som alle mener at du er en helt topp kar! Og om noen nye kommer inn mens alle vil snakke med deg så kommer de til å legge merke til det noe som gjør at du har en god grunn til å leke litt vanskelig men de innbiller seg at du er verdt det, det er du ofte og. Mens på ett utested eller på gata der dere ikke naturlig kommer til å tilbringe en stund sammen så må gutten jobbe, i alle situasjoner der jenter har mange å velge mellom eller du ikke har ett sosialt nettverk rundt deg som alle mener du er dagens mann så må du jobbe.

Det er utrolig mye mer enn dette involvert og nå har jeg nett vert på jobb så innlegget mitt er litt surrete, men jeg kan ta nettskjekking som eksempel siden det er ganske representativt for hvordan ting faktisk fungerer.

5-10% av gutta på en side som facebook eller nettby, whatever kommer til å få masse meldigen fra jenter som er interessert. De resterende 90%'ene kommer til å måtte sende ut hundrevis av meldinger og håpe på å få noen få svar.

Din jobb derimot er å fjerne litt av brunkremen din (du har seriøst alt for mye i følge bildet :P), se pen ut, og lese igjennom meldingene for så og svare på dem du liker..

Med andre ord, gutters jobb er å jobbe for det de vil ha. Jenters jobb er å sortere ut det de vil ha.

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...