Gå til innhold

Ankelstøvletter

superior

Anbefalte innlegg

Jeg trodde jeg hadde antrekk for juleavslutning i boks, men jeg har greid å vrikke ankelen, og hoven fot gjør at jeg ikke får på meg de skoene jeg skulle bruke.

Det er ikke så nøye for meg at alt matcher, men jeg har et par svarte ankelkorte støvletter, som jeg tidligere har brukt til bukser. Jeg skal nå bruke et svart skjørt (litt under knehøyde langt) med en rød tunika og sorte tights. Funker ankelkorte støvletter til skjørt og tights...? Jeg har sett for meg at det er mer for bukser, men jeg må uansett bare gå kledd sånn, helsa først...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker det ikke. Men noen som får det til tror jeg, da litt mer rocka.

Kommer litt ann på fasongen på leggene tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet er svarte joggesko, for det er de eneste to skoparene jeg får på meg pga. den ankelen... Får håpe folk ikke ser for mye på beina mine da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Fairy_*

Jeg syns ikke du burde ha tights under hvis skjørtet er under knelengde. Da burde du bruke strømpebukse. Hvis du gjør det kan du fint ha ankelstøletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet er svarte joggesko, for det er de eneste to skoparene jeg får på meg pga. den ankelen... Får håpe folk ikke ser for mye på beina mine da ;)

Nei uff.... Ta på deg ankelskoene heller, ikke joggesko til finstas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...