Gå til innhold

Jentekroppen

Gjest Gjest_Gutt_*

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Så aper vil pule mennesker fremfor hverandre?

Aper ser vel hva som er pent de også. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aper ser vel hva som er pent de også. hehe
Ja, aper tiltrekkes av aper og mennesker av mennesker, men det betyr ikke at mennesker er vakrere enn apene sånn objektivt sett, dvs ike sett igjennom menneskeøyne.
Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, aper tiltrekkes av aper og mennesker av mennesker, men det betyr ikke at mennesker er vakrere enn apene sånn objektivt sett, dvs ike sett igjennom menneskeøyne.

jo men vi må jo ha utviklet oss mindre apeaktige av en grunn

Skrevet
jo men vi må jo ha utviklet oss mindre apeaktige av en grunn
Utviklet til å bli vakrere?
Skrevet
eh ja...
Er du sikker på at ikke formålet med utviklingen var noe annet, og at du kun opfatter mennesket idag som vakrere?
Gjest Bianca26
Skrevet
Er du sikker på at ikke formålet med utviklingen var noe annet, og at du kun opfatter mennesket idag som vakrere?

ja og at vi ble smartere og kunne lage klær og bygge hus og lage ting selv og slapp å ha så mye hår på kroppen. Men tror også på det med at vi ble vakrere, ja

Skrevet
ja og at vi ble smartere og kunne lage klær og bygge hus og lage ting selv og slapp å ha så mye hår på kroppen. Men tror også på det med at vi ble vakrere, ja
Vakrere i dine øyne? Og var formålet med utviklingen å bli vakrere?
Gjest Bianca26
Skrevet
Vakrere i dine øyne? Og var formålet med utviklingen å bli vakrere?

Nå kverulerer du bare.

Skrevet
Nå kverulerer du bare.
Nei, det er de to tingene jeg har spurt om, men ikke fått svar.
Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, det er de to tingene jeg har spurt om, men ikke fått svar.

Jeg har svart på det. Dyr har ikke evne til å se hva som er vakkert. De tenker ikke. Og den kommentaren med at aper så hva som var pent var en spøk. Er det mulig å ta alt seriøst

Skrevet
Jeg har svart på det. Dyr har ikke evne til å se hva som er vakkert. De tenker ikke. Og den kommentaren med at aper så hva som var pent var en spøk. Er det mulig å ta alt seriøst
Jeg tenker ikke før jeg oppfatter om en kvinne er attraktiv/ei, det er instinktivt, ergo dyr kan også registrere ting instinktivt.
Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg tenker ikke før jeg oppfatter om en kvinne er attraktiv/ei, det er instinktivt, ergo dyr kan også registrere ting instinktivt.

Å så du går ikke etter utseendet når du blir fysisk tiltrukket av noen? Det har jeg veldig vanskelig for å tro

Skrevet

Aper har da utviklet seg bort fra mennesker av en grunn også. Kan vel snu den "beauty"-argumentasjonen på hodet :ler:

Og tror ikke vi "tenker" når det gjelder formering heller, brikkene faller vel ofte bare på plass, uten ta det ligger noen rasjonell begrunnelse bak.

Skrevet
Å så du går ikke etter utseendet når du blir fysisk tiltrukket av noen? Det har jeg veldig vanskelig for å tro
Instinktivt betyr at jeg registrerer tiltrekning i samme øyeblikk som jeg ser, ikke står å tenker over hva det er jeg ser.
Gjest Bianca26
Skrevet
Instinktivt betyr at jeg registrerer tiltrekning i samme øyeblikk som jeg ser, ikke står å tenker over hva det er jeg ser.

men betyr det at alle kvinnemennesker tiltrekker deg revnende likegyldig hvordan de ser ut?

Skrevet
men betyr det at alle kvinnemennesker tiltrekker deg revnende likegyldig hvordan de ser ut?
Nei, som sagt jeg registrerer tiltrekning i samme øyeblikk som jeg ser(ser ut).
Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, som sagt jeg registrerer tiltrekning i samme øyeblikk som jeg ser(ser ut).

jamen da går det ikke bare på innstinkt

Gjest Bianca26
Skrevet
Aper har da utviklet seg bort fra mennesker av en grunn også. Kan vel snu den "beauty"-argumentasjonen på hodet :ler:

Og tror ikke vi "tenker" når det gjelder formering heller, brikkene faller vel ofte bare på plass, uten ta det ligger noen rasjonell begrunnelse bak.

nei men du tenner jo på det du synes ser bra ut

Gjest A. Caron
Skrevet
Kanskje kvinnen har designet seg selv, som en gradvis prosess og tilpasning gjennom årtusener, til det ultimatet designet... For vi må jo innrømme at vi ikke var så sexy den gangen vi var på apestadiet. :fnise:

Hmm... jeg tror nok mannen syntes kvinnen var akkurat like sexy på apestadiet som han synes i dag.

Likeledes som han vil synes om kvinnen anno år 200009 (om menn og kvinner fortsatt eksisterer da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...