Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg gir Gud A+ for det designet der.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 Jeg gir Gud A+ for det designet der. Vi elsker deg også. :rødme:
Rimmern Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 "Gud" har nok ingenting med saken å gjøre, gitt. Men for et design
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 "Gud" har nok ingenting med saken å gjøre, gitt. Men for et design Thank you:)
Gjest Fernando Torres Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Det fantastiske er at de elsker å la oss se den deilige kroppen sin i tillegg!! Damelår og der de møtes er det nydeligste som fins!!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Synd guttehjernen ikke er like godt designet. Men det er nok håp bare den verste hormonstormen gir seg
Gjest Mann20 Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Synd guttehjernen ikke er like godt designet. Men det er nok håp bare den verste hormonstormen gir seg Hei hei heiii....ikke ta alle under en kam a! Det er ikke alle som tenker med pikken Jeg har en hjerne, et hjerte og hormoner som funker flott sammen
Miss Undercover Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hei hei heiii....ikke ta alle under en kam a! Det er ikke alle som tenker med pikken Jeg har en hjerne, et hjerte og hormoner som funker flott sammen Høres veldig bra ut! Endret 4. desember 2009 av Miss Undercover
Gjest Gjest_lady_* Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er ganske glad for å være kvinne, da jeg selv synes at kvinner har utrolig fin form på kroppen, (no lesbo). Men ingenting gleder meg mer enn å vise den foran en mann som virkelig elsker synet. :-D Men så synes jeg menn også har ganske vakker kropp da:) det er noe helt spesielt med gutta også skjønner dere! mmmmm
vilhelm Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Høres veldig bra ut! JA DU ER SØT . TENKER NOK IKKE BARE MED KUKHODET DA
Gjest Gjest_Marilyn_* Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 "Gud" har nok ingenting med saken å gjøre, gitt. Men for et design Kanskje kvinnen har designet seg selv, som en gradvis prosess og tilpasning gjennom årtusener, til det ultimatet designet... For vi må jo innrømme at vi ikke var så sexy den gangen vi var på apestadiet.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #13 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er ganske glad for å være kvinne, da jeg selv synes at kvinner har utrolig fin form på kroppen, (no lesbo). Gratulerer, det er første gang jeg har sett noen skrive "no lesbo". Jeg har kun sett "no homo" før. Utrolig fascinerende. Du vinner 10 internett!
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #14 Skrevet 5. desember 2009 Synd guttehjernen ikke er like godt designet. Men det er nok håp bare den verste hormonstormen gir seg De må jo få lov å tenke litt med pikken og da :gjeiper:
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #15 Skrevet 5. desember 2009 Jeg er ganske glad for å være kvinne, da jeg selv synes at kvinner har utrolig fin form på kroppen, (no lesbo). Men ingenting gleder meg mer enn å vise den foran en mann som virkelig elsker synet. :-D Men så synes jeg menn også har ganske vakker kropp da:) det er noe helt spesielt med gutta også skjønner dere! mmmmm Ja enig:)
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 5. desember 2009 #16 Skrevet 5. desember 2009 Synd guttehjernen ikke er like godt designet. Men det er nok håp bare den verste hormonstormen gir seg Gutter blir ikke sammen med jenter fordi de er noen hormonbomber. Gutter blir sammen med jenter fordi de er i besittelse av det som ligger vårt hjerte nærmest: f dot i dot t dot t dot e.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 5. desember 2009 #17 Skrevet 5. desember 2009 Det fantastiske er at de elsker å la oss se den deilige kroppen sin i tillegg!! Damelår og der de møtes er det nydeligste som fins!! Jeg er helt enig. Det oppstår en sinnssykt digg kurvatur akkurat der lårene møtes.
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #18 Skrevet 5. desember 2009 Jeg gir Gud A+ for det designet der. Du er designet til å like den, så det er ikke sikkert den er så fantastisk i seg selv.
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #19 Skrevet 5. desember 2009 "Gud" har nok ingenting med saken å gjøre, gitt. Men for et design Det kommer vel an på hva man mener med gud(skaperen/naturens gang)?
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #20 Skrevet 5. desember 2009 Kanskje kvinnen har designet seg selv, som en gradvis prosess og tilpasning gjennom årtusener, til det ultimatet designet... For vi må jo innrømme at vi ikke var så sexy den gangen vi var på apestadiet. Så aper vil pule mennesker fremfor hverandre?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå