Silfen Skrevet 25. august 2003 #21 Del Skrevet 25. august 2003 Ok da, Tex. Bare deg. Du kan få bli med på fest når jeg skal østover i september. Men regn med at jeg blir drita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. august 2003 #22 Del Skrevet 26. august 2003 Har ikke noe lyst til å møte veggen... :-? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 28. august 2003 #23 Del Skrevet 28. august 2003 Kristian (71), for han stjal dama mi!... :evil: Å jasså, er han en slik mann ja.... Da er jeg enig i juggernaut assa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. august 2003 #24 Del Skrevet 29. august 2003 :enig_animasjon: (og han sa han ikke kunne lørte!.. pføy!.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 29. august 2003 #25 Del Skrevet 29. august 2003 :enig_animasjon: (og han sa han ikke kunne lørte!.. pføy!.... ) Kunne han lørte???? Hmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå