Gå til innhold

Hvem har dere ikke lyst til å møte?

Sandman

Anbefalte innlegg

Jinx inspirerte meg i den motsatte tråden til å snu på flisa... skulle tro at denne får adskillig færre navn og svar... :blunke:

...jeg vil ikke møte Trøffelhelten, fordi det rett og slett kan bli en svært voldelig affære... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyst og lyst...Men jeg hadde nok vært litt nervøs før et evt møte med Lille Ragu. Har hørt noe om sprelske bakben..

For uinvidde: lille Ragu er Emblas kanin!

Det er andre også, men som de sier i Harry Potter: H*n hvis navn ikke må nevnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du var før meg.

Ellers ser jeg at jeg har glemt deg på alle listene mine Sandmann, og det er jo dumt. Vi burde vel knulle litt før vi gifter oss? Jeg mener, jeg er bra dum hvis jeg gifte meg med deg uten å prøve deg ut først - spesielt etter alle de ryktene som går ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ser jeg at jeg har glemt deg på alle listene mine Sandmann, og det er jo dumt. Vi burde vel knulle litt før vi gifter oss? Jeg mener, jeg er bra dum hvis jeg gifte meg med deg uten å prøve deg ut først - spesielt etter alle de ryktene som går ...

Det skal ikke stå på meg, i så fall.... :ler:

BB-Ramsey sa det så romantisk og vart når han ankom huset..."blir det nokke knolling?" :ler:

...ærlig talt, du ble jo plutselig så prippen, var redd gubben skulle misforstå osv, etter at vi hadde noe som jeg tolket som en helt klar knulleavtale...

....men giftermål i fjernere verdensdeler er liksom ikke like hett tema her på KG lenger.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...ærlig talt, du ble jo plutselig så prippen, var redd gubben skulle misforstå osv, etter at vi hadde noe som jeg tolket som en helt klar knulleavtale...

Jeg? Prippen? Nei, det skal du ikke tenke på. Jeg foreslår at vi møtes til en romantisk knulledate på Stjernen pensjonat i Oslo Sentrum, og i og med at vi aldri har truffet hverandre før, så vil jeg be deg om å puttere en yuccapalme i knapphullet, ikke vannet samme dag. Selv kommer jeg iført rosa tights, hvit topp med et mintgrønn chiffontørkle lett drapert over skuldrene, i tillegg til gule pumps. Håret mitt er halvlangt - og for anledningen har jeg tatt permanent.

Skal vi si førstkommende torsdag - klokken 18:00 ved hovedinngangen?

Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv kommer jeg iført rosa tights, hvit topp med et mintgrønn chiffontørkle lett drapert over skuldrene, i tillegg til gule pumps. Håret mitt er halvlangt - og for anledningen har jeg tatt permanent.

Faen...skal vi knulle eller skal vi på karneval...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen...skal vi knulle eller skal vi på karneval...? :ler:

Liker du ikke klærne mine?? Også jeg som har lagt så mye arbeid ned i å pynte meg for deg! Ok, jeg kan vel alltids legge igjen chiffontørkle hjemme .... men thats it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å møte zirine på torsdag....

Nei, du skal vel stå bak et hjørne å snike, tenker jeg. Det der er veldig sleipt altså pedro, stå å lure sånn. På den annen side, jeg får meg - du står på et hjørne. Det klarer jeg å leve med, når jeg tenker meg om :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...