Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er veeeldig sjalu av meg, men begrenset meg for å vise dette. Men nå skal kjæresten til amsterdam på guttetur. Og tror du ikke dem snakker påpent om at de skal på red line district. Dette liker jeg ikke:(
stortsettglad Skrevet 4. desember 2009 #2 Skrevet 4. desember 2009 De fleste tar seg en tur innom red light district når de er i Amsterdam, det er jo på en måte en slags "severdighet". Det er ikke dermed sagt at folk benytter seg av tilbudene som er der! Det er f.eks. en drøss med sexsjapper der, kanskje du kan be han kjøpe med seg noe artig leketøy hjem?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Hei Slapp av! Det er jo fordi Red Light District er verdenskjent og fordi man MÅ jo få det med seg når man først har vært i Amsterdam! Det er som å reise til Paris uten å få med seg eiffeltårnet eller til London uten å se Big Ben. Slik det er lagt opp, er Red Light District et område i byen. Man kan se at det er noen "røde" vinduer her og der, noen rom er tomme fordi dama sannsynligvis har fått lurt til seg et mannfolk, og i andre vinduer/hus så står det damer og vrikker på seg og prøver å lure mannfolka til å ta seg en tur. Nå må du stole på typen din! Jeg kan se disse damene hver dag hvis jeg vil siden jeg bor i Amsterdam, men jeg kjenner ingen gutter som syns de er heite akkurat. Det er ikke så mange "supermodeller" som står der, du finner 80 kilo + også! Nei, stol på mannen din hvis han ikke har gitt deg noe grunn for det motsatte. Skulle han være en idiot så er det uansett bedre at han er det jo før jo senere, så slipper du henge med han i 2 år til før han gjør noe slikt Da hadde du iallefall ikke kastet bort tid, men vil en mann være utro kan han jo være det når som helst , hvor som helst!
Gjest Gjest_Violetta_* Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er veeeldig sjalu av meg, men begrenset meg for å vise dette. Men nå skal kjæresten til amsterdam på guttetur. Og tror du ikke dem snakker påpent om at de skal på red line district. Dette liker jeg ikke:( Forstår deg godt. Hvor gammel er han, ganske ung tipper jeg? Synes det er litt tragikomisk når voksne folk oppsøker slike trash-steder, når de befinner seg i storbyer som ellers har mange interessante severdigheter å by på. Men, men..alle mennesker kan ikke være like kultiverte såklart. Du kan jo ikke nekte ham. Men om kjæresten min på død og liv vil oppsøke et horestrøk hadde det blitt sådd en mistanke. Eventuelt får du oppsøke en manne-strippeklubb neste gang du drar på jentetur eller henge deg med på gutteturen
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Hei Slapp av! Det er jo fordi Red Light District er verdenskjent og fordi man MÅ jo få det med seg når man først har vært i Amsterdam! Det er som å reise til Paris uten å få med seg eiffeltårnet eller til London uten å se Big Ben. Slik det er lagt opp, er Red Light District et område i byen. Man kan se at det er noen "røde" vinduer her og der, noen rom er tomme fordi dama sannsynligvis har fått lurt til seg et mannfolk, og i andre vinduer/hus så står det damer og vrikker på seg og prøver å lure mannfolka til å ta seg en tur. Nå må du stole på typen din! Jeg kan se disse damene hver dag hvis jeg vil siden jeg bor i Amsterdam, men jeg kjenner ingen gutter som syns de er heite akkurat. Det er ikke så mange "supermodeller" som står der, du finner 80 kilo + også! Nei, stol på mannen din hvis han ikke har gitt deg noe grunn for det motsatte. Skulle han være en idiot så er det uansett bedre at han er det jo før jo senere, så slipper du henge med han i 2 år til før han gjør noe slikt Da hadde du iallefall ikke kastet bort tid, men vil en mann være utro kan han jo være det når som helst , hvor som helst! Kjenner ikke så mange gutter som tenner på anorektiske "supermodeller" heller.
Gjest KateW Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 http://amsterdam.webby.no/?obj=378 Som du ser så er dette mer enn bare prostitusjon, så jeg syns du skal slappe av og ikke si et ord. Dersom det viser seg at han driver med dill, så får du heller ta det når det kommer.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Red light, ikke red line. Og som de andre sier, det er mye annet å se der enn prostituerte. Jeg var også i red light district. Hva jeg gjorde der? Jeg besøkte en kirke.
Samantha Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 Eg har vore i Red Light District og eg trur virkelig ikkje du treng å bekymre deg. Vi såg mange guttegjengar medan vi var der. Dei fleste drakk øl og kika på "severdighetene" sånn som vi gjorde. Trur virkelig ikkje at en fyr med dame reiser til Amsterdam for å betale 50 Euro for å ha 10 minutt med ei prostituert. Slapp av og la han kose seg på guttetur
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #9 Skrevet 5. desember 2009 Nja, det finnes mange forskjellige steder her i verden. Red Light er vel ett av de stedene man har rett til å være litt skeptisk til.
Cata Skrevet 5. desember 2009 #10 Skrevet 5. desember 2009 Selv jeg har vært i "Red light district" - og det på tur i forbindelse med jobb . (Vi gjorde ikke noe mer uanstendig enn å drikke kaffe på en kafé i utkanten av området.)
Glitnir Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Red light district er nok en rimelig uskyldig aktivitet for de fleste ja - men absolutt noe man bør få med seg når man først er i Amsterdam. Kan du stole på kjæresten din i andre tilfeller, er det ikke noen grunn til å begynne å tvile på ham bare fordi han skal se Red light district.
Glynis Skrevet 8. desember 2009 #12 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har også vært der. Ser ingen grunn til at han plutselig skal ha seg med en hore der i forhold til på gata i Oslo, der man blir fysisk angrepet. Disse er i det minste bak et vindu. Dessuten er det ikke de peneste damene, en del er litt eldre og det er litt ubehagelig å se på dem også, de står jo på utstilling. Hvis han er i en guttegjeng hvor det er en drøm å realisere noe sånt er det bare trist, ikke sjalusiverdig. Og som andre sier, det er andre ting å gjøre der. Man kan gå se litt i noen vinduer for å si at man har gjort det, så kan man besøke en sexsjappe og så ta en kaffe og noko attåt.
Snasen Skrevet 8. desember 2009 #13 Skrevet 8. desember 2009 (endret) JEG har vært på red light district med min kjære. Altså, vi gikk tur der (mulig han stakk innom noen prostituerte, for et ligg eller to, men hva så ). Jeg tror ikke du skal bekymre deg sånn, for de fleste drar dit av samme grunn som jeg dro dit, for å TITTE! Det er kjempe gøy, og jeg kom stadig i stum-taler med prostituerte gjennom glassveggen. Så klaaaart det finnes de som har seg med damene der, og må innrømme at jeg IKKE hadde likt det hvis sambo hadde dratt dit på en guttetur. Jeg hadde nok gitt han dilemmaet; Meg eller red light. Jadda. Mange her godtar dette, som en helt normal guttetur, altså, det er en turistattraksjon, så man vet jo aldri, men du kjenner vel kjæresten din såpass godt slik at du vet hva han ville gjort, og ikke. Det gjør jeg med min, derfor hadde jeg gitt sambo overnevnte dilemma (men nå hadde aldri dette skjedd i det hele tatt i vårt forhold). Endret 8. desember 2009 av Snasen
Snasen Skrevet 8. desember 2009 #14 Skrevet 8. desember 2009 Eg har vore i Red Light District og eg trur virkelig ikkje du treng å bekymre deg. Vi såg mange guttegjengar medan vi var der. Dei fleste drakk øl og kika på "severdighetene" sånn som vi gjorde. Trur virkelig ikkje at en fyr med dame reiser til Amsterdam for å betale 50 Euro for å ha 10 minutt med ei prostituert. Slapp av og la han kose seg på guttetur Ikke helt enig i det der: "de drakk bare øl, og tittet". jeg tenkte også det om flere guttepar. Derimot tror jeg de drakk øl for å manne seg opp til å få seg noe. Så flere av gjengene gikk inn hos de prostituerte, eller kom ut fra dem.
Snasen Skrevet 8. desember 2009 #15 Skrevet 8. desember 2009 Dersom det viser seg at han driver med dill, så får du heller ta det når det kommer. Hvordan skal man finne ut at noen driver med noe "dill", som du så pent kaller det?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #16 Skrevet 8. desember 2009 Hvis dette kun er en gøyal atraksjon, og ingen egentlig drar dit for å få seg noe,men kun se på, hvordan tjener disse horene til livets opphold da? Klart, lokale og slikt kan jo bidra litt, men det er jo en form for turistatraskjon, fryktelig mange drar dit for å "se". Jeg skjønner godt at man blir litt engstelig når kjæresten skal på guttetur, og horestrøket er noe av det viktigste å få med seg....man er naiv hvis man tror man stole på folk. Sorry hvis jeg virker negativ eller noe sånt. jeg har ikke opplevd noe traumatisk, er bare en realist. Se dere litt rundt. Hvor mange ganger iløpet av uka hører man om ting som sjokkerer? Hver dag. Hvem er det som sjokkerer? De som man ikke mistenker. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #17 Skrevet 8. desember 2009 Føler man seg truet av horer er man rimelig usikker på seg selv... Få opp selvbildet!
Gjest Dust Skrevet 8. desember 2009 #18 Skrevet 8. desember 2009 Hmm.. jeg var på tur til amsterdam en gang og jeg var også i red light district. Som mange sier her så finnes det mange 80kg++ damer som er mindre attraktive, men også veldig mye pene damer der på utstilling. Det er jo jobben deres og de prøver fort å få med seg gutter på en deal, banker på ruta, prøver å lokke dem inn til seg osv. Er jo som sagt mye annet man kan gjøre der heldigvis. Er gutten din en god gutt som eier litt moral så vil han ikke gjøre noe sånt. Tror nesten det kan virke litt skremmende også.. Jeg ville ikke likt at kjæresten min skulle dra dit alene, men det er rett og slett på grunn av måten han stiller seg så positiv til prostitusjon på. Men kjæresten min har komt med veldig mye dumme uttalelser opp igjennom tidene, som 'det er jo ikke noe stress å være utro, ingen ville funnet det ut uansett', 'damene i red light er jo horer fordi de er damer som elsker sex' og han er også veldig opptatt av å få fram det fakta at de blir testet jevnlig for kjønnsykdommer osv. Skjønner ikke helt hvorfor det er så jævla viktig for han som er i et forhold at alle skal vite hans meninger om slikt (i hvert fall ikke at jeg trenger å vite det). men når han er så dust at han ikke kan holde slike meninger for seg selv så får han tåle at jenta hans blir litt sjalu..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. desember 2009 #19 Skrevet 8. desember 2009 Red light district sier 3 ting... å det er horer, marijuana og sopp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå