Loolaa Skrevet 24. august 2003 #1 Del Skrevet 24. august 2003 slettet loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 Ja. Og jeg ville følt det litt rart at hun tydeligvis kunne reise vekk allikevel... Selv om det nok har sin helt naturlige forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. august 2003 #4 Del Skrevet 24. august 2003 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. august 2003 #5 Del Skrevet 24. august 2003 Ja. Også har du grunn til å undre hva den egentlige grunnen til at hun ikke kom er.. (tror jeg). Generelt: Er man invitert i bryllupp, barnedaåp/navnefest etc. og man ikke kan komme, er det skikk og bruk å gi en oppmerksomhet er det ikke? (jeg gir alltid gave uansett om jeg kan komme eller ikke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. august 2003 #6 Del Skrevet 24. august 2003 :o JA ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. august 2003 #7 Del Skrevet 24. august 2003 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 24. august 2003 #8 Del Skrevet 24. august 2003 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #9 Del Skrevet 24. august 2003 Definitivt JA!!! Men jeg hadde blitt så gira på konfrontasjon at jeg hadde ringt. Ikke for å være sur i utgangspunktet, men for å få vite hvor landet ligger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 24. august 2003 #10 Del Skrevet 24. august 2003 Om du har rett til å være lei deg? Du er lei deg, ferdig med det. Og ja, det er forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 24. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 24. august 2003 Takk for svar, alle. Jeg må nok kvinne meg opp til en samtale... uff, gruer meg. Selv om jeg er litt lei meg nå, så måtte jeg bare le av den herlige signaturen din, Zirine! loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 24. august 2003 #12 Del Skrevet 24. august 2003 Ja, og du har all grunn til å være skuffa. Hadde nok tatt den samtalen og funnet ut hva som er på ferde. Lykke til - det er aldri lett med slike samtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. august 2003 #13 Del Skrevet 24. august 2003 trå litt varomt. Vi ble liitt skuffa da vi ikke hadde fått gave fra et vennepar si samme situasjon som din. Men etter 4 mnd dukket det opp en pakke fra posten som hadde vært ute på reise, Norge rundt! Hadde blitt sendt en uke før bryllupet! Posten kan ikke stoles på! (Jeg har jobba i post i butikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 25. august 2003 #14 Del Skrevet 25. august 2003 Ja, du har definitivt rett til å være lei deg! Lykke til med telefonsamtalen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. august 2003 #15 Del Skrevet 25. august 2003 Ja det synes du har rett til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 26. august 2003 #16 Del Skrevet 26. august 2003 Du må gjerne være lei deg. Men det er neppe vondt ment fra venninnen din. Bare ubetenksomt. Kanskje skjønner hun ikke bæret av hva du snakker om, dersom du skal ta dette opp med henne. En ting er å være konsentrert om sin egen graviditet, en annen ting er at som gravid er jeg ikke konsentrert i det hele tatt. Ting går meg hus forbi. Jeg sover og sløver. Folk snakker om ammetåken, men gravid-perioden kan være likså ille, om ikke værre. Men det er liksom ikke like akseptert. Javel dro hun på ferie. Men det er ikke sikkert at hjernen var fungerende likevel. Og skikk og bruk trenger man ikke å ha greie på uansett. Jeg synes ikke du skal gruble for mye på årsaken, eller være fornærmet på henne. Ta heller kontakt, og fortell litt fra bryllupet, og at det var trist hun ikke kunne komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 26. august 2003 #17 Del Skrevet 26. august 2003 Mye kommer vel an på hvordan hun har oppført seg tidligere. Har hun skuffet deg før hadde jeg helt klart tatt dette som et tegn på at hun ikke er en venninne jeg ville satsa for mye på fremover. Hvis dette er første gangen hun skuffer deg, ville jeg vel ha prøvd å finne ut hvorfor hun ikke kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 26. august 2003 #18 Del Skrevet 26. august 2003 JA! Du har rätt att vara lei. Jag råkade ut för samma sak - även om vi inte bjudit några kompisar, vi hade ju ett litet bröllop med bara den närmsta familjen. Jag tycker att ett litet postkort eller en blomma kan vara en trevlig gest från vänner. En del skickade telegram, några hörde jag knappt ifrån. Trist, det kostar så lite att glädja med ett litet kort. Alla tänker dock inte på sådant som borde vara "normalt hyfts" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå