Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #81 Del Skrevet 5. januar 2010 At de tror det er greit å juge deg oppi trynet eller oppføre seg som en dritt for å unngå å såre deg, selv om den løgnen eller den oppførselen de kommer med er det som sårer mest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asteria Skrevet 5. januar 2010 #82 Del Skrevet 5. januar 2010 Det som irriterer meg mest er at han kommer hjem fra jobb, tar med pc`n på dass og sitter der til middagen er ferdig.. OG at skittentøyet slenger RUNDT skittentøydunken... OG at han aldri rydder og tror at oppvasken går av seg selv! han tror mye blir gjort av seg selv stakkars.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #83 Del Skrevet 5. januar 2010 Det som irriterer meg mest er at han kommer hjem fra jobb, tar med pc`n på dass og sitter der til middagen er ferdig.. OG at skittentøyet slenger RUNDT skittentøydunken... OG at han aldri rydder og tror at oppvasken går av seg selv! han tror mye blir gjort av seg selv stakkars.. :D Det som irriterer meg med typen er at han sier at han skal gjøre noe men så blir det utsatt til jeg blir gal og ender opp med å gjøre det selv. Jeg vaska ned for en stund siden og da sa han at nå skulle han vaske og han skulle vaske iløpet av denne uka. Men ikke om han har gjort en dritt av det han sa han skulle gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margay Skrevet 5. januar 2010 #84 Del Skrevet 5. januar 2010 Dette er jo rett og slett glimrende med menn Det vil si, jeg griner ikke av fotball heller Stakkars deg som har slike hemninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_carla_* Skrevet 5. januar 2010 #85 Del Skrevet 5. januar 2010 Noe av det mest patetiske med (mange) menn er temporært sviktende evne til rasjonell og (selv)kritisk tenkning. Oppdages en fysisk/biologisk attraktiv kvinne i nærheten, kobles reptilhjernen automatisk inn, og alle normale kognitive funksjoner opphører. Resultatet av slike mentale havarier er det ofte både trist og pinlig å bivåne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #86 Del Skrevet 5. januar 2010 Noe av det mest patetiske med (mange) menn er temporært sviktende evne til rasjonell og (selv)kritisk tenkning. Oppdages en fysisk/biologisk attraktiv kvinne i nærheten, kobles reptilhjernen automatisk inn, og alle normale kognitive funksjoner opphører. Resultatet av slike mentale havarier er det ofte både trist og pinlig å bivåne. hehehehe. Så enig, så enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #87 Del Skrevet 5. januar 2010 Noe av det mest patetiske med (mange) menn er temporært sviktende evne til rasjonell og (selv)kritisk tenkning. Oppdages en fysisk/biologisk attraktiv kvinne i nærheten, kobles reptilhjernen automatisk inn, og alle normale kognitive funksjoner opphører. Resultatet av slike mentale havarier er det ofte både trist og pinlig å bivåne. Det er bare de stygge kvinnene som finner dette irriterende. De fleste pene damene hadde kun blitt smigret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #88 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er bare de stygge kvinnene som finner dette irriterende. De fleste pene damene hadde kun blitt smigret. Ikke at jeg ikke blir smigret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #89 Del Skrevet 5. januar 2010 Noe av det mest patetiske med (mange) menn er temporært sviktende evne til rasjonell og (selv)kritisk tenkning. Oppdages en fysisk/biologisk attraktiv kvinne i nærheten, kobles reptilhjernen automatisk inn, og alle normale kognitive funksjoner opphører. Resultatet av slike mentale havarier er det ofte både trist og pinlig å bivåne. Nåja, jeg har nå av og til opplevd en temporært sviktende evne til rasjonell tenkning når jeg har møtt en virkelig kjekk mann, jeg også... Det må kun være trist å bivåne for selvhøytidelige folk. For oss andre er slikt en del av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #90 Del Skrevet 5. januar 2010 Selv om jeg er mann selv, må jeg faktisk innrømme at carla har et godt poeng. Men det er heldigvis ikke alle menn som driter seg ut på denne måten, noen har mindre bremser enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitney Skrevet 5. januar 2010 #91 Del Skrevet 5. januar 2010 At vi jenter sitter og snakker i veg om alt som har skjedd gjennom dagen og det som skal eventuelt skal skje i morgen at dere plutselig sier hæ? sa du noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #92 Del Skrevet 5. januar 2010 At vi jenter sitter og snakker i veg om alt som har skjedd gjennom dagen og det som skal eventuelt skal skje i morgen at dere plutselig sier hæ? sa du noe? Ja guuuud det er frustrerende. Da tenker jeg, "så fint at du i det hele tatt interesserer deg for NOE av det jeg forteller" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #93 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke at jeg ikke blir smigret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #94 Del Skrevet 5. januar 2010 At de er tilbakestående. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #95 Del Skrevet 5. januar 2010 At de er tilbakestående. hahaha. Av og til kan det virke slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2010 #96 Del Skrevet 5. januar 2010 Stakkars deg som har slike hemninger. Det er ingen hemning, det er kontroll. Noen må jo holde hodet kaldt i kriser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. januar 2010 #97 Del Skrevet 5. januar 2010 At vi jenter sitter og snakker i veg om alt som har skjedd gjennom dagen og det som skal eventuelt skal skje i morgen at dere plutselig sier hæ? sa du noe? Det er fordi dere sier ting rett etter jobb. Da er hodet vårt skrudd av til i alle fall etter klokken 2000. Og, det hjelper å ha blikkontakt med personer du snakker med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #98 Del Skrevet 5. januar 2010 Den ekle pølsa de har mellom beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #99 Del Skrevet 5. januar 2010 Den ekle pølsa de har mellom beina. hæææ? ekle? hvorfor er den ekkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #100 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er fordi dere sier ting rett etter jobb. Da er hodet vårt skrudd av til i alle fall etter klokken 2000. Og, det hjelper å ha blikkontakt med personer du snakker med. Men da må dere ikke spørre hvordan dagen har vært heller om dere ikke hører etter når vi svarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå