Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med menn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Når hun blir sur, er det aldri det "eneste" som skjer. If mama ain't happy, nobody's happy.

Jeg vil heller ha en sur mamma, enn en sur pappa - for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En smule tilsiktet elefantfaktor ja, men mener det litt også. Uansett hva jeg akter å foreta meg så prøver menn å komme meg til hjelp for å foreslå "bedre" løsninger. Av og til har de så klart rett, men mange ganger så snakker de også om ting de har enda mindre peiling på enn jeg - men de uttrykker seg med større grad av allvitenhet. ;)

Det spørs vel hva det er du driver med, da - om det er tradisjonelt "jenteting" eller "gutteting". Om det er "jenteting" er det jo helt greit at du vet best. Da vil vi jo nesten være stolt over å komme til kort. Men om det er "gutteting" er det jo klart vi har lyst å være best på det.

Men det er også tilfeller hvor man ser at ting med fordel kunne vært gjort annerledes, og man brenner i fingrene etter å gjøre det selv. Men da tror jeg ikke det er noe kjønnsbetinget. Har en venninne som av og til irriterer meg ved å gjøre ting utrolig tungvindt på data, og da går det som regel på følgende vis:

Jeg: "Hvis du..."

Hun: "Jeg blir sint på deg hvis du ikke holder opp!"

Jeg: "GREIT, greit!"

Men fra både min og hennes side er det vennskapelig irritasjon, da. Ja, man kan nesten kalle det flørting :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...