Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. januar 2010 #161 Del Skrevet 24. januar 2010 Når hun blir sur, er det aldri det "eneste" som skjer. If mama ain't happy, nobody's happy. Jeg vil heller ha en sur mamma, enn en sur pappa - for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 24. januar 2010 #162 Del Skrevet 24. januar 2010 En smule tilsiktet elefantfaktor ja, men mener det litt også. Uansett hva jeg akter å foreta meg så prøver menn å komme meg til hjelp for å foreslå "bedre" løsninger. Av og til har de så klart rett, men mange ganger så snakker de også om ting de har enda mindre peiling på enn jeg - men de uttrykker seg med større grad av allvitenhet. Det spørs vel hva det er du driver med, da - om det er tradisjonelt "jenteting" eller "gutteting". Om det er "jenteting" er det jo helt greit at du vet best. Da vil vi jo nesten være stolt over å komme til kort. Men om det er "gutteting" er det jo klart vi har lyst å være best på det. Men det er også tilfeller hvor man ser at ting med fordel kunne vært gjort annerledes, og man brenner i fingrene etter å gjøre det selv. Men da tror jeg ikke det er noe kjønnsbetinget. Har en venninne som av og til irriterer meg ved å gjøre ting utrolig tungvindt på data, og da går det som regel på følgende vis: Jeg: "Hvis du..." Hun: "Jeg blir sint på deg hvis du ikke holder opp!" Jeg: "GREIT, greit!" Men fra både min og hennes side er det vennskapelig irritasjon, da. Ja, man kan nesten kalle det flørting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 24. januar 2010 #163 Del Skrevet 24. januar 2010 Når hun blir sur, er det aldri det "eneste" som skjer. If mama ain't happy, nobody's happy. Stakkars lille deg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå