Gjest Diane Skrevet 22. januar 2010 #141 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hva irriterer deg mest med menn? Hvis du er mann og har lyst til å svare i tråden skal du svare hva som irriterer deg mest med andre menn. At de ler av alt som heter jentefilmer/serier, men storkoser seg med action og det som verre er.... Endret 22. januar 2010 av Diane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 22. januar 2010 #142 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg liker jenter som har et gammeldags kvinnesyn fordi det har jeg også. Det er ikke galt fordi det er utdatert, tross alt. Enkelte jenter liker å varte opp gutten sin og lage middag til ham, og det setter jeg veldig pris på. Det er ikke det jeg mener med gammeldags kvinnesyn. jeg mener menn som føler seg truet av en kvinne som tjener mer enn han eller forsøker å tvinge henne til å være hjemmeværende mot hennes vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 22. januar 2010 #143 Del Skrevet 22. januar 2010 Kan vel være diskre(opprettholde illusjonen), feks la være å si at de skal bæsje ol.? da bør du unngå å gå på do kort tid etterpå selv da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariMaria Skrevet 22. januar 2010 #144 Del Skrevet 22. januar 2010 Når de later som de er interessert i det du snakker om. "mm" "åh, akkurat" "skjønner" .. og de helst har lyst til at vi bare skal holde kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 22. januar 2010 #145 Del Skrevet 22. januar 2010 Menn som ikke vasker seg på henda etter de har vært på do gir meg skikkelig avsmak. Ellers er jeg enig med Bianca, har ikke noe til overs for menn som får mindreverdighetskomplekser hvis jenta tjener mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 22. januar 2010 #146 Del Skrevet 22. januar 2010 Det er ikke det jeg mener med gammeldags kvinnesyn. jeg mener menn som føler seg truet av en kvinne som tjener mer enn han eller forsøker å tvinge henne til å være hjemmeværende mot hennes vilje. Det virker veldig teit. Jeg kunne aldri tvunget en jente til å være som jeg vil, jeg hadde bare sett etter en som allerede var sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. januar 2010 #147 Del Skrevet 22. januar 2010 Når de later som de er interessert i det du snakker om. "mm" "åh, akkurat" "skjønner" .. og de helst har lyst til at vi bare skal holde kjeft Å klapp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gbnj Skrevet 22. januar 2010 #148 Del Skrevet 22. januar 2010 da bør du unngå å gå på do kort tid etterpå selv da hehe.Ja, prøver å unngå det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 24. januar 2010 #149 Del Skrevet 24. januar 2010 Irriterer meg at menn alltid får så mange ideer om prosjekter men så blir det bare halvveis og så gidder de ikke mer og får nye ideer. Og så irriterer det meg at en mann kan si at han syns det er kjekt å pusse opp men mens han holder på er han kjempestressa og det ser ikke ut som han har det kjekt i d hele tatt. Og så er det verdens undergang om han ikke blir ferdig akkurat til det og det tidspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 24. januar 2010 #150 Del Skrevet 24. januar 2010 Når de later som de er interessert i det du snakker om. "mm" "åh, akkurat" "skjønner" .. og de helst har lyst til at vi bare skal holde kjeft Jamen så må dere gjøre det, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 24. januar 2010 #151 Del Skrevet 24. januar 2010 Jamen så må dere gjøre det, da! men så må dere si atdere vil vi skal holde kjeft da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 24. januar 2010 #152 Del Skrevet 24. januar 2010 men så må dere si atdere vil vi skal holde kjeft da Er ikke helt suicidal, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 24. januar 2010 #153 Del Skrevet 24. januar 2010 Er ikke helt suicidal, heller. hahaha. Går an å si på en fin måte og. eller si som min type: Jeg har for mye å tenke på akkurat nå. Pfft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 24. januar 2010 #154 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) hahaha. Går an å si på en fin måte og. eller si som min type: Jeg har for mye å tenke på akkurat nå. Pfft Forhold handler om å overleve. Endret 24. januar 2010 av K.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 24. januar 2010 #155 Del Skrevet 24. januar 2010 Forhold handler om å overleve. Eneste som skjer er at hu blir sur. Hun dreper deg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 24. januar 2010 #156 Del Skrevet 24. januar 2010 Er ikke helt suicidal, heller. Kjem nok an på mennesketypen du henger med, i min krets er det vanleg å komme med slike ytringar til kvarandre. Eg stolar meir på folk når dei tørr vere såpass ærlege, for då veit eg at eg får høyre det om eg har gjort noko gale. I tillegg ser eg at dei er saman med meg til tross for at dei ser feila mine. (Gjelder både vennar og partnarar om det var uklart). Ja, og on-topic. Er eigentleg ikkje noko som irritera meg med alle menn, då dei kjem i alle formar og variantar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. januar 2010 #157 Del Skrevet 24. januar 2010 De er så påståelige, samme om de har peiling på en sak eller ei. Påstår jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 24. januar 2010 #158 Del Skrevet 24. januar 2010 Eneste som skjer er at hu blir sur. Hun dreper deg ikke Når hun blir sur, er det aldri det "eneste" som skjer. If mama ain't happy, nobody's happy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 24. januar 2010 #159 Del Skrevet 24. januar 2010 De er så påståelige, samme om de har peiling på en sak eller ei. Påstår jeg. Er du ikke litt elefant i glasshus, nå? Pappa gav meg følgende råd en gang, etter en av mine krangler med storesøster (da vi fortsatt alle bodde under samme tak): "det nytter ikke å krangle med kvinnfolk, vet du" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. januar 2010 #160 Del Skrevet 24. januar 2010 Er du ikke litt elefant i glasshus, nå? En smule tilsiktet elefantfaktor ja, men mener det litt også. Uansett hva jeg akter å foreta meg så prøver menn å komme meg til hjelp for å foreslå "bedre" løsninger. Av og til har de så klart rett, men mange ganger så snakker de også om ting de har enda mindre peiling på enn jeg - men de uttrykker seg med større grad av allvitenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå