K.A. Skrevet 5. januar 2010 #101 Del Skrevet 5. januar 2010 Noe som irriterer meg er at mange menn er så redd for å gråte (eller vise følelser generellt, bortsett fra sinne), og forklarer det med at "det er for kvinnfolk". Måtte Gud forby at en tåre skal felles! Verken når de ser en rørende film, gifter seg eller opplever sitt første barn blir født. Neida, for da mister de sin dyrebare "maskulinitet". MEN... dersom et fotballag vinner en kamp, DA er det plutselig veldig greit å hylgrine. Pft.... patetisk. Hvorfor går du ut ifra at det er vi som holder tårene igjen? Og ikke heller at det er dere som gråter lettere? Det er mange filmer, og mye musikk, som rører meg dypt, men øynene mine får ikke behov for å dryppe av den grunn. Jeg har aldri vært gift og kan derfor ikke kommentere på giftemål. Men: menn har generelt ikke det samme forhold til bryllup som kvinner. Bryllupet er i større grad hennes dag enn hans. Av brudeparet er det hun som er mest i fokus, og det er gjerne noe hun har drømt om siden hun var liten. Veldig få gutter går og drømmer om bryllup. Og selv tar jeg meg selv i å tenke i hvert bryllup jeg kommer til, "huff, det der skal ihvertfall aldri jeg være med på!" Jeg ser utgiftene og jeg ser oppmerksomheten (og slik oppmerksomhet vil jeg ikke ha). Jeg synes hele affæren virker ganske slitsom, og jeg ser ikke noe som appellerer til meg i selve bryllupet. De to tankene jeg sitter med under selve vielsen er stort sett, "hvorfor gifter de seg i kirka, de som ikke finnes kristne?" og "får håpe det er romantisk nok for henne". Romantikk er stort sett noe menn gir kvinner og som kvinner tar imot. Derfor er det dama som griner, mens typen smiler fornøyd av hvor snill han er. Det har ikke noe med å være macho å gjøre, men vi synes rett og slett ikke at romantikk er noe å gråte over. Hvorfor skulle vi egentlig det? Når det gjelder barn, derimot, er det da slett ikke uvanlig at menn gråter gledestårer når de blir født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 5. januar 2010 #102 Del Skrevet 5. januar 2010 At de tror det er greit å juge deg oppi trynet eller oppføre seg som en dritt for å unngå å såre deg, selv om den løgnen eller den oppførselen de kommer med er det som sårer mest Oppføre seg som en dritt for å unngå å såre? Hvordan da, egentlig? Og når det kommer til å lyve for ikke å såre, er det vel fordi det straffer seg å være ærlig. Dere siere dere vil ha dønn ærlighet, men det vil dere ikke. Der er det vel likt for begge kjønn. Vi ønsker ærlige komplimenter, det er det vi ønsker. Det vil si, vi ønsker å høre komplimenter vi blir glade av, og vi ønsker at disse komplimentene skal komme fra hjertet. Det man ønsker å høre, det man trenger å høre og det som faktisk er sant er som regel tre forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #103 Del Skrevet 5. januar 2010 Oppføre seg som en dritt for å unngå å såre? Hvordan da, egentlig? Og når det kommer til å lyve for ikke å såre, er det vel fordi det straffer seg å være ærlig. Dere siere dere vil ha dønn ærlighet, men det vil dere ikke. Der er det vel likt for begge kjønn. Vi ønsker ærlige komplimenter, det er det vi ønsker. Det vil si, vi ønsker å høre komplimenter vi blir glade av, og vi ønsker at disse komplimentene skal komme fra hjertet. Det man ønsker å høre, det man trenger å høre og det som faktisk er sant er som regel tre forskjellige ting. Huff nei er noe jeg opplevde fra en jeg likte som er litt vanskelig å forklare men jeg skal prøve. Han sa f.eks til meg at han ikke ville ha dame når jeg sa jeg likte han, at det var derfor han ikke ville ha meg, for like etter å få seg dame likevel. Det var det jeg mente med løgn. Og så var det det at han ikke ville være venner med meg og at han absolutt ikke ville ha noe med meg å gjøre, og argumentet for det var at han ikke ville såre meg, når det var nettopp det som var så sårende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 5. januar 2010 #104 Del Skrevet 5. januar 2010 Huff nei er noe jeg opplevde fra en jeg likte som er litt vanskelig å forklare men jeg skal prøve. Han sa f.eks til meg at han ikke ville ha dame når jeg sa jeg likte han, at det var derfor han ikke ville ha meg, for like etter å få seg dame likevel. Det var det jeg mente med løgn. Og så var det det at han ikke ville være venner med meg og at han absolutt ikke ville ha noe med meg å gjøre, og argumentet for det var at han ikke ville såre meg, når det var nettopp det som var så sårende. Kanskje sannheten var mye verre? Tenk om han sa (no offence mot deg) "Du er stygg, og jeg omgås ikke stygge folk", "Du har ekkel nese", "Du har en masete plagsom personlighet" eller enda verre. Nå svarer du kanskje at det hadde vært bedre, kanskje det, men veldig mange hadde mista mye selvtillit av sånt. Småløgner kommer ofte fordi dere klarer å vri noe HELT annet av det man sier, helt utrolig, ganske fascinerende egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #105 Del Skrevet 5. januar 2010 Kanskje sannheten var mye verre? Tenk om han sa (no offence mot deg) "Du er stygg, og jeg omgås ikke stygge folk", "Du har ekkel nese", "Du har en masete plagsom personlighet" eller enda verre. Nå svarer du kanskje at det hadde vært bedre, kanskje det, men veldig mange hadde mista mye selvtillit av sånt. Småløgner kommer ofte fordi dere klarer å vri noe HELT annet av det man sier, helt utrolig, ganske fascinerende egentlig Jeg vet helt sikkert at han ikke syntes jeg var stygg. Tror nok heller det var personligheten min han ikke likte. Hun dama derimot. HUN var stygg. Han syntes ikke engang selv at hunvar pen. Han sa tom at jeg var for pen for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Jones Skrevet 5. januar 2010 #106 Del Skrevet 5. januar 2010 Hun dama derimot. HUN var stygg. Han syntes ikke engang selv at hunvar pen. HAHAHAHAHA må være en priceless kar det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #107 Del Skrevet 5. januar 2010 HAHAHAHAHA må være en priceless kar det der hehe huff. frustrerende uansett. Hadde vært bedre om han faktisk kunne spesifikt forklare meg hva han ikke likte med meg. Og hva den fitta hadde som jeg ikke hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 6. januar 2010 #108 Del Skrevet 6. januar 2010 hehe huff. frustrerende uansett. Hadde vært bedre om han faktisk kunne spesifikt forklare meg hva han ikke likte med meg. Og hva den fitta hadde som jeg ikke hadde. Minner om noe jeg hørte fra en lignende type engang, i forsvar av sitt damevalg: "Forsaker ikke god fitte for stygt ansikt." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 6. januar 2010 #109 Del Skrevet 6. januar 2010 Minner om noe jeg hørte fra en lignende type engang, i forsvar av sitt damevalg: "Forsaker ikke god fitte for stygt ansikt." Når jeg sa fitta så var det et stygt kallenavn på dama som jeg brukte. Han sa ingenting om at henne sfitte var bedre enn min. om han hadde ment det så hadde jeg kverka han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 6. januar 2010 #110 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Når jeg sa fitta så var det et stygt kallenavn på dama som jeg brukte. Han sa ingenting om at henne sfitte var bedre enn min. om han hadde ment det så hadde jeg kverka han. Sa ikke at du mente det på noen annen måte. Men når du sa det på den måten du gjorde om akkurat den typen, kom jeg på det du leste over. Endret 6. januar 2010 av K.A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 6. januar 2010 #111 Del Skrevet 6. januar 2010 Sa ikke at du mente det på noen annen måte. Men når du sa det på den måten du gjorde om akkurat den typen, kom jeg på det du leste over. åja. Men så ville han tydeligvis noe mer seriøst med henne enn med meg. Han sa faktisk rett ut at pene damer var greie å ligge med men i et seriøst forhold var det bedre med noen som ikke var så pene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zerox Skrevet 10. januar 2010 #112 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva irriterer deg mest med menn? Hvis du er mann og har lyst til å svare i tråden skal du svare hva som irriterer deg mest med andre menn. Tendensen noen av dem har til alltid aa skulle taa maal av en og proeve aa finne forskjellige momenter aa rangere seg selv sett i forhold til andre. De fleste er heldigvis ikke slik!! Det er imildertid et skremmenmde stort mindretall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 10. januar 2010 #113 Del Skrevet 10. januar 2010 Tendensen noen av dem har til alltid aa skulle taa maal av en og proeve aa finne forskjellige momenter aa rangere seg selv sett i forhold til andre. De fleste er heldigvis ikke slik!! Det er imildertid et skremmenmde stort mindretall. Det er irriterende at de er noen rasshøl. Ikke alle da, men noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 15. januar 2010 #114 Del Skrevet 15. januar 2010 De mennene som irriterer meg mest er de som generaliserer kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tante pose_* Skrevet 15. januar 2010 #115 Del Skrevet 15. januar 2010 Menn som snorker, det sies at ballene henger for luftinntaket. Er noe i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 15. januar 2010 #116 Del Skrevet 15. januar 2010 De mennene som irriterer meg mest er de som generaliserer kvinner! Vel, kvinner er da generelt sett veldig generelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #117 Del Skrevet 15. januar 2010 At de er så jævla påståelige og snakker så høyt og lenge av gangen. Når de først er skråsikre på at de har rett hører de ikke etter hva andre sier, men avbryter for å argumentere for sitt eget syn før de har hørt ferdig andre. Diskusjonen er ikke over før de har fått retten på sin side. De kan ikke "agree to disagree". At de er så bråkete. Man merker alltid at en mann er til stede. De slamrer med dører, skuffer og doseter, har musikk og TV veldig høyt på og skal helst brumme så mye som mulig med bilen. De har også gjerne TV, musikk og PC på samtidig - selv om de ikke for øyeblikket bruker noen av delene. At de tror at kvinner snakker og sladrer mer enn dem. De jeg kjenner som snakker aller høyest er menn, og menn baksnakker og sladrer like mye som kvinner. En kompis av meg kan ofte si: Har du noe sladder? Det har jeg aldri hørt fra en jente! At de har så utrolig god selvtillit, uansett om det gjelder utseende, personlighet, humor, kunnskap eller kompetanse. Mange av dem er overhodet ikke et så godt catch som de selv tror. At de lukter så vondt og er så dårlige på personlig hygiene. Alle menn: Dere må vaske armhulene, pungen, skrukken og rumpa hver dag og skifte t-skjorte, sokker og underbukse hver dag - ellers lukter det av dere! Dette er selvfølgelig helt generaliserende og det fins endel unntak (som bekrefter regelen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2010 #118 Del Skrevet 15. januar 2010 At de dreper, voldtar, torturerer og driver med fysisk og psykisk vold. At de voldtar eller banker opp små barn jevnlig. At de starter kriger. At de sitter som overhode i land hvor de fleste innbyggerne har det helt jævlig og bruker makten sin til å skape et luksusliv for seg selv, sin familie og sine venner. At de svindler, lurer, stjeler og røver. At de dreper kvinner og barn av sjalusi. Dette gjelder så klart ikke alle menn, men en stor majoritet av dem som driver med sånn ondskap er menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 15. januar 2010 #119 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) At de dreper, voldtar, torturerer og driver med fysisk og psykisk vold. At de voldtar eller banker opp små barn jevnlig. At de starter kriger. At de sitter som overhode i land hvor de fleste innbyggerne har det helt jævlig og bruker makten sin til å skape et luksusliv for seg selv, sin familie og sine venner. At de svindler, lurer, stjeler og røver. At de dreper kvinner og barn av sjalusi. Dette gjelder så klart ikke alle menn, men en stor majoritet av dem som driver med sånn ondskap er menn. Det du ikke tenker på, at bak enhver ond mannlig maktperson sitter en kvinne og trekker i trådene. Endret 15. januar 2010 av Bianca26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 15. januar 2010 #120 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Menn er mest irriterende med at de er så jævla bedrevitere til tider. Innlegget er ryddet for personangrep. Phaedra,mod Endret 18. januar 2010 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå