Heritære Skrevet 28. desember 2009 #41 Del Skrevet 28. desember 2009 Eneste jeg irriterer meg over er "besservitere"....har heldigvis ikke noen rundt meg nå som oppfører seg slik ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrentOrange Skrevet 28. desember 2009 #42 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg blir irritert på at så mange menn man møter, først gir inntrykk av å være kjempeinteressert i deg, for så å fordufte som en ånd i en fillehaug etter at han har fått seg et nummer. De er da kjempeinteressert i deg ... nettopp for å få seg et nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrentOrange Skrevet 28. desember 2009 #43 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg vet at mor, tante og bestemor er med i bokklubber mens jeg selv velger ut bøker basert på forslag jeg finner på internett. Jeg leser for det meste "klassikere" samt faglitteratur, mens de virker til å lese nytt av typen Anne B. Rage og Stieg Larsson. Men alt er bedre enn TV, tross alt. Tja ... så fint at det finnes litteratur for enhver smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrentOrange Skrevet 28. desember 2009 #44 Del Skrevet 28. desember 2009 Ja. Velger du klassikere går du sjelden feil. Man må i alle tilfelle styre unna bestselgerlistene til bokhandlerne/bokklubbene - bare svada der. Liker du 'svada', så leser du 'svada'. Jeg er fri til å lese det jeg ønsker. Dessuten skulle jeg svært gjerne kommet på bestselgerlisten selv, eller fått ut en 'klassiker'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 28. desember 2009 #45 Del Skrevet 28. desember 2009 Hva irriterer deg mest med menn? Hvis du er mann og har lyst til å svare i tråden skal du svare hva som irriterer deg mest med andre menn. Ordenssansen. Enten er de nærmest manisk ordentlig eller så vet de ikke veien inn til skittentøykurven! Å lete etter noe: Menn spør først oss hvor det ligger. Så går de bort til den aktuelle skuffen, drar den ut, kikker kjapt nedi og konkluderer raskt at den tingen ikke er der. Så må vi (med vi mener jeg vi kvinner) bort til samme skuffen, åpne den, rydde bort sakene som ligger på toppen, og vips (!) der finner vi tingen mannen lette etter... Ved nøyere ettertanke så ligner veldig mange menn på ei hannbikkje. Alt kan trenes på ved riktig belønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest negasjon Skrevet 29. desember 2009 #46 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hva irriterer deg mest med menn? Hvis du er mann og har lyst til å svare i tråden skal du svare hva som irriterer deg mest med andre menn. Ingenting. Jeg er pappajente og elsker menn. Må jeg bli irritert? Jeg finner ikke på noe nå. en ting må jeg vel irritere meg over, men nei. Jo. Menn kan avlede meg og sjarmere meg slik at jeg nikker og blir helt teit og rødmer og blir rasende. Endret 29. desember 2009 av negasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyld Skrevet 29. desember 2009 #47 Del Skrevet 29. desember 2009 At jeg som kvinne er nødt til å jobbe dobbelt så hardt som de fleste menn for å få samme anerkjennelsen. Og menn nekter selvsagt å tro at jeg som kvinne kan være smartere enn dem på noen måter Skulle jeg være flinkere enn en mann på et felt er de nødt til å dra fram et felt de er flinkere enn meg på (gjerne langt utenfor evt samtaleemnet), og selvsagt er det feltet de er flinkest på myyye viktigere og nyttigere. For ikke å glemme det faktum at menn hele tiden skylder på kvinnekvoteringen... Menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 29. desember 2009 #48 Del Skrevet 29. desember 2009 At menn er tøffe hvis de fiser og raper høyt mens en kvinne er ekkel og maskulin hvis hun gjør det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aminata Skrevet 29. desember 2009 #49 Del Skrevet 29. desember 2009 At menn anser seg som bedre bilkjørere SELV om de strøyk på oppkjøring og kjører i 40 i 60 sonen fordi de glemmer å følge med. (nei, det var visst typen min... ikke menn generelt.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 29. desember 2009 #50 Del Skrevet 29. desember 2009 At de er så harde konkurrenter! ;-)))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 29. desember 2009 #51 Del Skrevet 29. desember 2009 Er de mer rasjonelle/objektive? Ikke nødvendigvis. Men de mener gjerne det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 29. desember 2009 #52 Del Skrevet 29. desember 2009 At de har pikk. Fy faen lizzm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannbikkje Skrevet 29. desember 2009 #53 Del Skrevet 29. desember 2009 Ved nøyere ettertanke så ligner veldig mange menn på ei hannbikkje. Alt kan trenes på ved riktig belønning Men ikke alt kan avtrenes. *jukker på Troyamins ben" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 29. desember 2009 #54 Del Skrevet 29. desember 2009 Det som irriter meg mest med sambo er at han ALDRI kan sette den nye dorullen på plass, setter den bare på gulvet og kaster aldri det gamle papphylsteret. Veldig trivielt En gang sjekket jeg hva som skjedde viss jeg ikke ryddet dem selv, og vi endte opp med 12 tomme papphylstre rundt på baderomsgulvet Det samme gjør min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 30. desember 2009 #55 Del Skrevet 30. desember 2009 At menn er tøffe hvis de fiser og raper høyt mens en kvinne er ekkel og maskulin hvis hun gjør det samme. Dette er vel ikke merkelig? Hvis en egenskap oppfattes som maskulin (evt svært lite feminin) og en kvinne gjør det så er det ikke rart det oppleves som negativt. Man ville vel aldri sagt "At kvinner kan ta solarium, bruke sminke og bruke lang tid foran speilet, men når en mann gjør det er han ekkel og feminin og uattraktiv?" - det er nærmest en selvfølge, spesielt på dette forumet, at menn som er overdrevet feminine er uattraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 30. desember 2009 #56 Del Skrevet 30. desember 2009 Dette er vel ikke merkelig? Hvis en egenskap oppfattes som maskulin (evt svært lite feminin) og en kvinne gjør det så er det ikke rart det oppleves som negativt. Man ville vel aldri sagt "At kvinner kan ta solarium, bruke sminke og bruke lang tid foran speilet, men når en mann gjør det er han ekkel og feminin og uattraktiv?" - det er nærmest en selvfølge, spesielt på dette forumet, at menn som er overdrevet feminine er uattraktive. Ja? Likestilling går bare én vei da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 31. desember 2009 #57 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja? Likestilling går bare én vei da vettu Er det dette som er likestilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mil Skrevet 31. desember 2009 #58 Del Skrevet 31. desember 2009 Ordenssansen. Enten er de nærmest manisk ordentlig eller så vet de ikke veien inn til skittentøykurven! Å lete etter noe: Menn spør først oss hvor det ligger. Så går de bort til den aktuelle skuffen, drar den ut, kikker kjapt nedi og konkluderer raskt at den tingen ikke er der. Så må vi (med vi mener jeg vi kvinner) bort til samme skuffen, åpne den, rydde bort sakene som ligger på toppen, og vips (!) der finner vi tingen mannen lette etter... Ved nøyere ettertanke så ligner veldig mange menn på ei hannbikkje. Alt kan trenes på ved riktig belønning Signerer! Hvis tingen han leter etter ikke ligger øverst/fremst og er størst og mest fargerik, så er den ikke der. Jeg har lest "Don't Shoot the Dog!", men samboeren min er ikke fullt så lettlært som bikkjene. Men så kan jo også det ha noe å gjøre med at hundene våre er hunkjønn og dermed litt smartere Jeg synes også det er synd at de færreste menn jeg kjenner leser bøker. Men alt i alt irriterer jeg meg sjelden over menn generelt - samboeren min er stort sett den eneste som er viktig nok til at jeg gidder å irritere meg over ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 31. desember 2009 #59 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Det er merkelig at du reagerer på at menn ikke leser bøker, da jeg kjenenr svært få jenter som leser bøker i samme grad som guttene jeg kjenner. Litt usikker på statistikken der, men jeg opplever sjeldent at jenter jeg kjenner leser litteratur av verdi. Endret 31. desember 2009 av firewater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 31. desember 2009 #60 Del Skrevet 31. desember 2009 At de har så usedvanlig dårlig smak i kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå